Terminai nežinomi, tačiau darbai - aiškūs. Su tokiu šūkiu į magistralinių Klaipėdos gatvių rekonstrukciją žiūri miesto valdžia.
Šiomis dienomis Šilutės plente, ties buvusiu „Rasos“ kombinatu, įrengiama nauja apsisukimo vieta. Ji turės ir būtinus saugaus bei patogaus eismo atributus - lėtėjimo ir greitėjimo juostas.
„Autosalono“ žiniomis, šie darbai susiję su būsimojo „Senukų“ prekybos ir pramogų komplekso atsiradimu ties vadinamuoju Baltijos žiedu. Būtent šių statybų iniciatoriai ir finansuoja minėtos apsisukimo vietos įrengimą Šilutės plente.
Eismo saugumui, vairuotojų patogumui bei mažesnei aplinkos taršai tarnaujančių lėtėjimo ir greitėjimo juostų laukia ir Baltijos bei Taikos prospektų apsisukimo vietos, tačiau jos, kitaip nei Šilutės plentas, privataus kapitalo nedomina. O tai reiškia, kad jų įrengimas užtruks neapibrėžtą laikotarpį.
„Visas vietas - ir Taikos prospekte, ties Debreceno bei Naujakiemio gatvėmis, ir Baltijos prospekte - žinome. Ta problema tikrai yra, lėtėjimo ir greitėjimo juostų ten tikrai reikia. Jos ir bus, tik kada, tiksliai pasakyti sunku“, - „Autosalonui“ aiškino uostamiesčio Savivaldybės administracijos Miesto ūkio departamento direktorius Alfonsas Šimkus.
Pasak jo, minėtos juostos išvardintose vietose bus įrengiamos tada, kai Baltijos ir Taikos prospektai bus arba rekonstruojami, arba juose bus klojama ištisinė danga.
„Pavyzdžiui, netrukus imsime kloti naują ištisinę dangą Debreceno gatvėje. Vykdant darbus Debreceno gatvės gale, ties sankryža su Taikos prospektu, atsiras lėtėjimo juosta sukantiems į dešinę automobiliams“, - sakė valdininkas.
Jis tikino žinąs ir kitą „skaudžią“ vairuotojams vietą - Šilutės plento susiaurėjimą iki dviejų eismo juostų ties „Kauno“ stotele.
„Jau yra patvirtintas detalusis planas, bus rengiamas projektas, ir gatvė šioje vietose išplatės iki 3 eismo juostų“, - žadėjo A. Šimkus, tiesa, irgi negalėjęs pasakyti, kada vairuotojai jau galės džiaugtis tokių planų vaisiais.
Tomas GUKAUSKAS