• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nuo penktadienio iš Vilniaus geležinkelio stoties į Vilniaus oro uostą ir atgal pradeda kursuoti moderni automotrisa, kuri maršrutą įveiks vos per 8 minutes.

REKLAMA
REKLAMA

Vakar įvyko oficialus maršruto tarp Vilniaus geležinkelio stoties ir oro uosto atidarymas. Geležinkelio stotyje vykusioje iškilmingoje ceremonijoje susirinkusius svečius sveikino susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius, bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius Stasys Dailydka ir Vilniaus miesto meras Juozas Imbrasas.

REKLAMA

Būdas aplenkti spūstis

Nuo šiol keleivius į oro uostą ir atgal veš moderni automotrisa - vieno vagono traukinys. Automotrisoje „620M“ yra 91 sėdima vieta. Kad keleiviams būtų lengviau įlipti ir išlipti, įrengti išstumiami laipteliai, traukinyje yra šiuolaikinė komforto įranga. Jame sumontuotas ekologinis vakuuminis tualetas, oro kondicionavimo sistema, įdiegta keleivių salono ir išorės vaizdo stebėjimo sistema, sukurtas jaukus šiuolaikinis interjeras.

REKLAMA
REKLAMA

Kadangi atstumas tarp Vilniaus geležinkelio stoties ir oro uosto yra tik apie 5 kilometrai, automotrisa, aplenkdama visas miesto spūstis, šį maršrutą įveiks per 8 minutes ar net greičiau. Traukiniai kursuos vidutiniškai kas 40 minučių, o bilietas kainuos tik 2 litus.

Dažnai kursuojančios automotrisos ne tik palengvins susisiekimą oro uosto keleiviams ir darbuotojams, bet ir viso Kirtimų mikrorajono gyventojams, ten dirbantiems ar besilankantiems netoliese esančiuose soduose.



Patogi stotelė

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Susisiekimo tarp oro uosto ir Vilniaus miesto centro projektą įgyvendinti pavyko labai greitai, nes geležinkelio linija Vilnius - Kirtimai jau daugelį metų driekėsi palei oro uostą. Bendrovei „Lietuvos geležinkeliai“ reikėjo tik sukurti reikiamą infrastruktūrą.

REKLAMA

Šių metų birželio mėnesį buvo pradėti daugiau kaip 2 mln. litų vertės geležinkelio stotelės „Oro uostas“ projektavimo ir statybos rangos darbai, kuriuos atliko bendrovė „Vilmanto statybos“. Buvo įrengta ne tik nauja moderni bei saugi traukinių stotelė, bet ir infrastruktūra, pritaikyta neįgaliesiems bei keleiviams su sunkiais nešuliais.

Greta stotelės buvo pastatytas talpus liftas, kuriame yra įranga, skirta iškviesti personalui, suteiksiančiam pagalbą neįgaliesiems. Šiems įlipti į traukinį ir išlipti iš jo padės mobilus keltuvas.

Keleivių patogumui nuo geležinkelio stotelės iki oro uosto nutiestas naujas dengtas pėsčiųjų takas. Taip pat įdiegta moderni keleivių informavimo sistema, įrengta lauko švieslentė, kurioje bus pateikta tiksli informacija apie traukinio atvykimo ir išvykimo laiką. Garsinė ir regimoji informacija bus teikiama ne tik perone, bet ir oro uoste bei Vilniaus geležinkelio stotyje. Keleivių saugumą užtikrins vaizdo stebėjimo sistema, sujungta su bendru oro uosto stebėjimo kamerų tinklu. Vilniaus oro uostas tapo vieninteliu Baltijos šalyse oro uostu, kurį galima pasiekti traukiniu.



Ilona STAŠKUTĖ

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų