Daugiau nei 30 britų turistų padavė į teismą kelionių agentūrą po to, kai Turkijos kurorte jiems visiems pasireiškė skrandžio sutrikimai.
Grupė britų keliavo į „Mukarnas Resort and Spa“ viešbutį, kuris įsikūręs Antalijoje, liepos 9–27 d. Šią kelionę Didžiosios Britanijos gyventojai užsisakė per kelionių organizatorių „Jet2 Holidays“.
Lauren Scott (27 m.) ir jos partneris Jamesas Beardas (42 m.) kelionės metu susidūrė su sveikatos negalavimais. Šeima Turkijoje lankėsi kartu su trimis dukromis. Jiems visiems negalavimai pasireiškė po 10 dienų.
Po to, kai šeimai buvo pasakyta, jog už tyrimus teks sumokėti beveik tūkstantį svarų, jie liepos 24 d. grįžo atgal į gimtinę.
Vaizdas šokiravo
Lauren ir James net ir grįžę į namus negalėjo susitvarkyti su skrandžio bėdomis, o galiausiai Lauren naktį pradėjo kamuoti prakaitavimas.
Jamesas sakė: „Mes visi labai džiaugėmės vykdami į Turkiją. Tai buvo pirmosios mūsų šeimos atostogos. Deja, kurortas buvo didžiulis nusivylimas. Buvome šokiruoti dėl standartų ir susirgusių poilsiautojų skaičiaus.
Patiekiamas maistas niekada nebuvo šiltas ir šviežias. Baseinas taip pat buvo nešvarus ir nei karto nematėme, kad jis būtų valomas per visą viešnagės laiką. Vieną kartą baseine netgi matėme plaukiojančias išmatas...
Buvau šokiruotas tai pamatęs, kai gelbėtojai visą tai bandė pašalindami savomis plikomis rankomis. Jie net neuždarė baseino išvalymui. Girdėjome, kad kitiems žmonėms taip pat pasireiškė panašūs simptomai kaip ir mūsų šeimai. Mums nei vienam nepadėjo viešbučio darbuotojai.
Dabar noriu sulaukti tik atsakymų į klausimą: kodėl taip nutiko?“
Teisininkė Jennifer Hodgson sakė, kad kelionių agentūra pradėjo tyrimą dėl to, kas nutiko britams.
Ji sakė: „Mūsų klientai nekantriai laukė savo atostogų, bet jos buvo sugadintos, kai pasireiškė nemalonūs skrandžio sutrikimo simptomai. Skrandžio ligos gali sukelti ilgalaikių sveikatos problemų, todėl jų niekada nereikėtų sumenkinti.
Mūsų atstovaujamiems poilsiautojams, suprantama, kyla daug klausimų, kaip jie ne tik susirgo, bet ir kodėl prieš kelionę nebuvo informuoti apie pranešimus apie kitų kurorto svečių susirgimus.
Dabar tiriame šias problemas ir esame pasiryžę šeimoms pateikti atsakymus, kurių jos nusipelno. Jei atliekant tyrimus nustatomos problemos, labai svarbu išmokti pamokas, kad būtų sumažinta rizika susirgti kitiems poilsiautojams.“
„Jet2 Holidays“ atstovas spaudai sakė: „Apgailestaujame, kad tai nutiko mūsų klientams. Kadangi šiuo metu situacija yra sprendžiama, pateikti daugiau komentarų negalime.“