„Maserati“ pristatydama šį modelį, ne vieną kartą pabrėžė, jog „Levante“ neturi nieko bendro su amerikietiškais „Jeep“ visureigiais. Automobilis buvo sukurtas ant modifikuotos „Maserati Quattroporte“ platformos ir naudoja kitokią keturių varančiųjų ratų pavarą negu „Jeep Grand Cherokee“. Be to, pakabos konfigūracija primena visureigį, bet lengvąjį automobilį. Priekyje - daugiasvirtė pakaba, o gale - „Multi-Link“ tipo pakaba.
Pasak kompanijos atstovų, naujasis „Levante“ bus sportiškiausias ir dinamiškiausias visureigis segmente. „Levante“ turi žemiausią gravitacijos centrą, nepriekaištingą svorio paskirstymą tarp ašių ir net penkis skirtingus važiavimo režimus, kurie padės įtikti bet kokiam vairuotojui.
Variklių gamoje bus keletas skirtingo galingumo benzininių ir dyzelinių variklių. Baziniai modeliai turės 3.0 litrų, 6 cilindrų benzininį variklį išvystantį 350 arklio galių. Vienu laipteliu aukščiau bus versija su 430 arklio galių išspaudžiančiu agregatu.
Dyzelinių variklių fanatikai galės rinktis 3.0 litrų, 6 cilindrų motorą, kuris išvystys 275 arklio galias.
Visi motorai bus komplektuojami su nuolatine keturių varančiųjų ratų pavara ir 8 laipsnių automatine pavarų dėže.
„Maserati Levante“ kainuos nuo 70 tūkst. eurų.
GALERIJA
Noriu daugiau naujienų iš Ženevos automobilių parodos!