Tyrimo metu buvo stebimas vienerių metų kokerspanielio Mango širdies ritmas trijuose skirtinguose automobiliuose. Prieš pradedant kelionę automobiliu, gyvūno pulsas siekė 80 dūžių per minutę, tačiau dyzeliniame automobilyje jis išaugo iki 125, benzininiame – iki 120, o elektromobilyje buvo žymiai žemesnis – 100 dūžių per minutę. Skelbiama, kad gyvūnas važiuodamas elektromobiliu akivaizdžiai jautėsi ramiau, atsigulė ir beveik užmigo.
Pasak veterinaro Scotto Millerio, elektromobilio tylus veikimas, tolygus pagreitėjimas ir vibracijų nebuvimas sudaro augintiniui palankesnes sąlygas kelionėje. Mažesnis triukšmas ir pastovesnė važiavimo dinamika sumažina išorinių dirgiklių poveikį, todėl šuo nepatiria įtampos ir jaučiasi ramiau.
Gyvūnų elgsenos specialistė Anna Webb taip pat pabrėžė, kad Mango elgesys elektromobilyje ženkliai skyrėsi nuo jo reakcijų važiuojant tradicinėmis transporto priemonėmis.
Jis gulėjo atsipalaidavęs, nerodė jokių įtampos požymių, tuo tarpu dyzeliniame ir benzininiame automobiliuose šuo sėdėjo įsitempęs, dažnai sukiojo galvą, o jo akyse buvo matomi streso požymiai.
Ekspertai aiškina, kad šunų klausa yra keturis kartus jautresnė nei žmogaus, todėl benzininio ar dyzelinio variklio garsai, kurių žmonės nepastebi, gyvūnams gali sukelti diskomfortą. Taip pat manoma, kad variklio skleidžiamos vibracijos gali skatinti pykinimą, dėl kurio kyla širdies ritmas ir didėja stresas.