Prieš ketverius metus Belgijos pilietis įsigijo „Tesla Model S 100D“. Anuomet, tai buvo „Tesla Model S“ gamos flagmanas, tad tik galite įsivaizduoti, jog automobilio suma siekė šešiaženklę sumą. Vis dėlto, pirminis įspūdis bei džiuginantis nuvažiuojamas atstumas labai greitai tapo visiškai nesvarbiomis savybėmis.
„Tesla“ automobilio savininkas teigia, jog „Model S“ daugiau laiko praleisdavo servise dėl pačių įvairiausių gedimų. Pavyzdžiui?
Pirmoji problema – automobilis pradėjo netikėtai stabdyti. Vėliau pradėjo neveikti automatinio parkavimo funkcija, kartais išsijungdavo multimedijos ekranas. Galiausiai, pasitaikydavo atvejų, kai neveikdavo ir įkrovimo lizdas arba tiesiog neatsidarydavo įkrovimo lizdui skirtas dangtelis.
Problemų būta tiek daug, jog „Tesla“ netgi vienu metu pareiškė, jog automobilį atsiims atgal, jeigu atsiras dar bent vienas defektas. Ir žinoma, būtent taip ir atsitiko, tačiau savo pažado „Tesla“ neišpildė.
Belgijos piliečiui tiesiog atsibodo klausytis visokiausių pasiteisinimų ir tiesiog ryžosi kreiptis į advokatus, kurie padėtų apginti nusivylusio „Tesla“ savininko interesus.
Teisinis ginčas su „Tesla“ prasidėjo 2019 m. birželio mėnesį. Viso šio proceso metu „Tesla“ vengė bendrauti su teisėsauga, vengė suteikti prieigą prie automobilio duomenų, o kai taip padarė, dalį jų nuslėpė.
Teisinė kova vyko ištisus ketverius metus, tačiau galutinį verdiktą priėmęs teismas
pradžiugino „Tesla“ savininką. „Tesla“ dabar bus įpareigota grąžinti 158 600 eurų sumą už automobilį ir tuo pačiu turės padengti visas teismo išlaidas. Atsižvelgiant, jog teismo procesas vyko ketverius metus, „Tesla“ išlaidos šiame ginče bus gerokai didesnės.