Gaila, kad „Volkswagen“ taip ir nespėjo sudalyvauti legendinėje B grupėje.
Daugelis automobilių sporto gerbėjų jums pasakys, kad devintas dešimtmetis buvo aukso amžius. Kad ir kur pasižiūrėtumėte, kiekviena automobilių sporto šaka galėjo pasigirti beprotiškai galingais bolidais, kurie užgniauždavo kvapą.
Pasaulio ralio čempionato B grupė iki šiol laikoma kaip viena nuostabiausių ir įspūdingiausių epochų. Inžinierių svajonėmis praminti automobiliai turėdavo 400 ar net 600 arklio galių jėgaines, kurias suvaldyti nebuvo taip lengva.
„Forge Motorsports“ dirbtuvėse greičiausiai yra daugybę B grupės gerbėjų, nes į „SEMA“ jie atvežė savo B grupės bolido interpretaciją.
Vyrukai įsigijo pirmos kartos „Volkswagen Golf“, sumontavo 2 litrų benzininį agregatą, kuris išvysto 400 arklio galių, uždėjo iš koto verčiančias apdailos detales ir vuolia.
Daugelis automobilių sporto gerbėjų jums pasakys, kad devintas dešimtmetis buvo aukso amžius. Kad ir kur pasižiūrėtumėte, kiekviena automobilių sporto šaka galėjo pasigirti beprotiškai galingais bolidais, kurie užgniauždavo kvapą.
Pasaulio ralio čempionato B grupė iki šiol laikoma kaip viena nuostabiausių ir įspūdingiausių epochų. Inžinierių svajonėmis praminti automobiliai turėdavo 400 ar net 600 arklio galių jėgaines, kurias suvaldyti nebuvo taip lengva.
„Forge Motorsports“ dirbtuvėse greičiausiai yra daugybę B grupės gerbėjų, nes į „SEMA“ jie atvežė savo B grupės bolido interpretaciją.
Vyrukai įsigijo pirmos kartos „Volkswagen Golf“, sumontavo 2 litrų benzininį agregatą, kuris išvysto 400 arklio galių, uždėjo iš koto verčiančias apdailos detales ir vuolia.

