• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Renault Pro+“ pristato du naujus komercinius elektromobilius: gamintojo lengvųjų komercinių automobilių gamą papildė naujieji „Kangoo Z.E.“* ir „Master Z.E.“*.
Naujasis „Kangoo Z.E.“ pasižymi nauja akumuliatorių baterija ir nauju varikliu, o jo sukaupiamos energijos atsargos padidėjo daugiau nei 50 proc. ir leidžia nuvažiuoti 270 km, matuojant pagal NEDC** metodiką. Taip buvo sukurtas naujas klasės lyderis.
„Master Z.E.“ didžiausiojo Europoje elektromobilių gamintojo  „Renault“ patirtį realizuoja didelių furgonų segmente.
Naujos jungliosios funkcijos profesionaliems vairuotojams suteikia galimybę geriau atlikti savo darbus.
Du nauji lengvieji komerciniai elektromobiliai
„Kangoo Z.E.“ jau šešerius metus yra geriausiai Europoje perkamas mažas, elektra varomas furgonas: nuo jo debiuto 2011 m. spalio mėn. parduota daugiau kaip  25 000 egzempliorių. Naujasis „Kangoo Z.E.“ komplektuojamas su nauja akumuliatorių baterija ir nauju motoru. Pagal NEDC metodiką, naujasis „Kangoo Z.E.“ su viena akumuliatoriaus įkrova dabar įveikia 270 km atstumą. Ankstesnėje versijoje šis atstumas siekė 170 km. Naujasis „Kangoo Z.E.“ gaminamas Prancūzijoje ir Europoje bus parduodamas  nuo 2017 m. vidurio.
Didžiųjų furgonų segmente elektromobilių pasiūla kol kas yra ribota. Pristatydama „Master Z.E.“, „Renault Pro+“ naudojasi savo patirtimi ir įsitvirtina Europos elektromobilių rinkos lyderių pozicijoje, klientams pateikdama elektrą naudojančius mobilumo sprendimus. „Master Z.E.“ gaminamas Prancūzijoje ir Europos rinkoje bus pasiūlytas 2017 metų pabaigoje.

Naujasis „Kangoo Z.E.“: mažų, elektra varomų furgonų rinkos lyderio Europoje viena įkrova nuvažiuojamas atstumas padidėjo per 50 proc.

Renault Pro+“ pristato du naujus komercinius elektromobilius: gamintojo lengvųjų komercinių automobilių gamą papildė naujieji „Kangoo Z.E.“* ir „Master Z.E.“*.
Naujasis „Kangoo Z.E.“ pasižymi nauja akumuliatorių baterija ir nauju varikliu, o jo sukaupiamos energijos atsargos padidėjo daugiau nei 50 proc. ir leidžia nuvažiuoti 270 km, matuojant pagal NEDC** metodiką. Taip buvo sukurtas naujas klasės lyderis.
„Master Z.E.“ didžiausiojo Europoje elektromobilių gamintojo  „Renault“ patirtį realizuoja didelių furgonų segmente.
Naujos jungliosios funkcijos profesionaliems vairuotojams suteikia galimybę geriau atlikti savo darbus.
Du nauji lengvieji komerciniai elektromobiliai
„Kangoo Z.E.“ jau šešerius metus yra geriausiai Europoje perkamas mažas, elektra varomas furgonas: nuo jo debiuto 2011 m. spalio mėn. parduota daugiau kaip  25 000 egzempliorių. Naujasis „Kangoo Z.E.“ komplektuojamas su nauja akumuliatorių baterija ir nauju motoru. Pagal NEDC metodiką, naujasis „Kangoo Z.E.“ su viena akumuliatoriaus įkrova dabar įveikia 270 km atstumą. Ankstesnėje versijoje šis atstumas siekė 170 km. Naujasis „Kangoo Z.E.“ gaminamas Prancūzijoje ir Europoje bus parduodamas  nuo 2017 m. vidurio.
Didžiųjų furgonų segmente elektromobilių pasiūla kol kas yra ribota. Pristatydama „Master Z.E.“, „Renault Pro+“ naudojasi savo patirtimi ir įsitvirtina Europos elektromobilių rinkos lyderių pozicijoje, klientams pateikdama elektrą naudojančius mobilumo sprendimus. „Master Z.E.“ gaminamas Prancūzijoje ir Europos rinkoje bus pasiūlytas 2017 metų pabaigoje.

Naujasis „Kangoo Z.E.“: mažų, elektra varomų furgonų rinkos lyderio Europoje viena įkrova nuvažiuojamas atstumas padidėjo per 50 proc.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Kangoo Z.E.“ yra Europos mažų, elektra varomų furgonų rinkos pradininkas ir lyderis. Nuo pat debiuto vieningai pripažintas spaudoje, mažasis „Renault“ elektra varomas furgonas pelnė daugybę apdovanojimų, įskaitant 2012 metais pelnytą „Tarptautinio metų furgono“ apdovanojimą. Aplinka besirūpinantys profesionalūs naudotojai išreiškė savo visišką pasitenkinimą naujuoju „Kangoo Z.E.“, pažymėdami jo valdymo savybes, krovos charakteristikas ir jo bendruosius eksploatacijos kaštus.
Naujasis „Kangoo Z.E.“ siūlomas su ta pačia variklių gama, kaip ir ankstesnysis „Kangoo Z.E.“ modelis. Galimas tas pats kėbulo versijų pasirinkimas, tokie pat įrangos lygiai ir papildoma įranga (dviejų ilgių kėbulas: 4,28 m ir 4,66 m, dvi arba penkios sėdimosios vietos – keturios versijos). Naujasis „Kangoo Z.E.“ išsaugo nuo 3 iki 4,6 m3 talpos krovinių skyrių ir 650 kg keliamąją galią. Jis gali būti perdarytas, pritaikant prie verslo klientų poreikių (pavyzdžiui, įskaitant refrižeratorių, greitosios pagalbos automobilį arba pikapą). Jis elektromobilio važiavimo tolygumą derina su automatinės transmisijos naudojimo paprastumu.
Naujasis „Kangoo Z.E.“ pasižymi esminėmis naujovėmis: nauja akumuliatorių baterija,  nauju varikliu ir   nauju, galingesniu įkrovikliu, oro kondicionavimo sistemoje panaudotu šilumos siurbliu ir naujomis, jungliosiomis paslaugomis. Naujojo „Kangoo Z.E.“  su viena akumuliatorių įkrova įveikiamas atstumas pranoksta bet kurį, elektra varomą LKA.

REKLAMA

1


Su nauja akumuliatorių baterija suderintas naujas motoras keliauja dar toliau: 270 km pagal NEDC metodiką, tai žymiai daugiau, palyginus su buvusiais 170 km


Naujasis „Kangoo Z.E.“ naujųjų „Z.E.33“ (33 kWh) akumuliatorių pagalba didina savo energijos atsargas.
–      Naujojo „Kangoo Z.E.“ viena akumuliatorių įkrova įveikiamas atstumas – 270 km pagal NEDC metodiką gerokai padidėjo, lyginant su ankstesnės „Kangoo Z.E.“ versijos nuvažiuojamais 170 km;
–      Realiomis sąlygomis, matuojant pristatymo ciklą1, šio elektromobilio nuvažiuojamas atstumas turėtų sudaryti apie 200 km.
Naujasis akumuliatorius, sukurtas bendradarbiaujant „Renault“ ir „LG Chem“ specialistams, pasižymi viena itin svarbia ypatybe: didesniu energetiniu tankiu. Ši naujovė padidina akumuliatoriaus galimybę sukaupti daugiau elektros energijos, nedidinant jo išorinių matmenų ir neapribojant naudingo automobilio tūrio. Akumuliatoriaus veikimas pagerinamas ne pridedant daugiau akumuliatorių modulių, bet pagerinant pačios baterijos chemines savybes, padidinant jos energetinį tankį. Ši esminė naujovė realizuota nesumažinant nei automobilio saugumo, nei patikimumo.
Naujasis „Kangoo Z.E.“ taip pat komplektuojamas su nauju motoru, kuris pasižymi efektyvumu ir optimizuota elektronine akumuliatoriaus valdymo sistema. Ji apriboja variklio motoro sunaudojamos energijos kiekį, kartu išlaikydamas galios charakteristikas. Šis, 44 kW pajėgumo R60 motoras yra šimtaprocentinis „Renault“ kūrinys. 60 AG pajėgumą pasiekiantis agregatas sukurtas, pagrindu naudojant ZOE motorą R75/90. Jis gaminamas Prancūzijoje esančioje Kleono gamykloje, kuri yra svarbiausia grupės variklių ir pavarų dėžių gamybos vieta.

Naujas, galingesnis įkroviklis


Naujasis „Kangoo Z.E.“ siūlomas su naujos kartos 7 kW pajėgumo, 32 amperų, vienos fazės, 230 voltų kintamos srovės įkrovikliu.
Naujasis „Kangoo Z.E.“ sutrumpina akumuliatorių įkrovimo laiką. 7 kW galios įkroviklis „WallBox“ leidžia akumuliatorius pilnai įkrauti per maždaug šešias valandas. Galima palyginti, kad tai netrunka visą naktį, kaip iki šiol, tuo pačiu  suteikiant galimybę nuvažiuoti didesnį atstumą.
Naujasis „Kangoo Z.E.“ vos per valandą įkraunamas energija, kurios pakanka 35 kilometrų keliui (važiuojant vidutinio klimato sąlygomis). Pavyzdžiui, tai leistų pietų metu, arba pasikraunant krovinius vėl padidinti automobilyje sukauptas energijos atsargas.
Dėl to naujasis „Kangoo Z.E.“ gali dirbti visą dieną ir netgi atlikti du pristatymo reisus (ryte ir po pietų).
Tai leidžia optimizuoti darbo dieną ir klientams pasiūlyti nepertraukiamas paslaugas.

Naujasis „Kangoo Z.E.“ standartinėje komplektacijoje parduodamas su laidu, kuris yra tinkamas „WallBox“ įkrovikliui arba vešiosioms įkrovimo stotelėms. Įrangoje yra ir buitiniam elektros lizdui pritaikytas krovimo laidas (priklausomai nuo rinkos, ši įranga gali būti standartinė arba papildoma).

REKLAMA
REKLAMA

Šilumos siurblys: svarbi priemonė, didinant įveikiamą atstumą


Naujajame „Kangoo Z.E.“ panaudota tikra komercinių elektromobilių pasaulio naujovė: su oro kondicionavimo sistema sujungtas šilumos siurblys, leidžiantis sumažinti energijos sąnaudas šaltuoju metų laiku.

Šaltuoju metų laiku šilumos siurblys pagerina su viena įkrova elektromobilio įveikiamą atstumą, nes jo energijos sąnaudos yra gerokai mažesnės, nei įprastų elektrinių šildymo elementų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Naujasis „Kangoo Z.E.“ yra pirmasis komercinis elektromobilis su tokia įranga.

Išmaniajam telefonui skirta programėle arba ant vairo esančiais mygtukais įjungiant išankstinio pašildymo sistemą, automobilio salonas gali būti iš anksto pašildomas arba atšaldomas akumuliatorių įkrovimo metu.

REKLAMA

Ypatingai šaltoms šalims skirti naujieji „Kangoo Z.E.“ komplektuojami su papildomais, degalais varomais nedideliais šildytuvais, kurie palaiko naudojimosi patogumą ekstremaliomis klimato sąlygomis, išvengiant įveikiamo atstumo sumažinimo.


Pristatymo ciklas: realus ciklas, sudarytas, remiantis verslo klientų praktika, kai pristatymai vykdomi 2 valandų ir 25 minučių laikotarpyje, nuvažiuojant 107 km atstumą miesto ribose ar užmiesčio keliuose.

REKLAMA

Naujos jungliosios paslaugos: „Z.E. Trip“ ir „Z.E. Pass“


„Z.E. Trip“ ir „Z.E. Pass“ yra dvi paslaugos, sukurtos palengvinti elektromobilių akumuliatorių įkrovimą Europoje įrengtose viešo įkrovimo stotelėse. Šiuo metu Europoje yra apie 80 000 viešųjų elektromobilių įkrovimo stotelių. Šios išmaniosios paslaugos per 2017 metus bus palaipsniui įdiegtos įvairiose Europos rinkose.
Z.E. Trip: leidžia surasti visas įkrovimo stoteles pasinaudojus automobilio R-LINK navigacijos sistema.
„Z.E. Trip“ programa leidžia vairuotojui susirasti visas pasiekiamas viešąsias įkrovimo stoteles, esančias pagrindinėse Europos šalyse. „Z.E. Trip“ galima naudotis, pasitelkiant „Renault R-LINK“ navigacijos sistemą. Vairuotojas gali pasirinkti įkrovimo stotelę ir nedelsdamas važiuoti link jos.
„Z.E. Trip“ programa realiu laiku parodo kiekvienos įkrovimo stotelės užimtumą, pasiūlydama važiuoti prie laisvos. Ji taip pat nurodo stotelės galingumą ir jos suderinamumą su automobiliu. Norėdami iš anksto suplanuoti kelionę, vairuotojai gali pasinaudoti „Renault“ tinklalapyje pateikiama informacija.
Z.E. Pass: išmaniuoju telefonu arba planšetiniu kompiuteriu.
„Z.E. Pass“ programėlė palengvina galimybę pasinaudoti dauguma Europoje esančių elektromobilių įkrovimo stotelių, nepriklausomai nuo jų operatorių. Naudodamiesi išmaniuoju telefonu arba planšetiniu kompiuteriu, vairuotojai sužino galimas įkrovimo vietas ir jų suderinamumą su automobiliu, gali palyginti kiekvienos stotelės tarifus. Vairuotojai gali gauti duomenis apie daugumą įkrovimo stotelių, neprisiregistruodami prie kiekvieno, atskiro stotelių tinklo. Jie susimoka už sunaudotą elektros energiją, naudodamiesi specialiomis programėlėmis („iOS“ arba „ Android“)  arba žymekliais (RFID technologija).
Tuo pačiu metu naujasis „Kangoo Z.E.“ siūlo daug paslaugų, kurios palengvina elektromobilių naudotojų gyvenimą:
My Z.E. Connect
Ši paslauga, pasinaudojant išmaniuoju telefonu arba kompiuteriu, leidžia naudotojams internetu gauti šiuos automobilio parametrus: akumuliatoriaus įkrovos lygį, su esama įkrova galimą įveikti atstumą, įkrovimų žurnalą, peržiūrėti įspėjamuosius pranešimus ir patarimus.
My Z.E. Connect Pro
„My Z.E. Connect Pro“ yra interneto ryšiu tiekiama paslauga, teikianti ataskaitą apie elektromobilių parko akumuliatorių naudojimą. Ši paslauga  realiu laiku praneša duomenis apie akumuliatorių įkrovos lygį, juos apdoroja ir perduoda į kliento įrenginį.
Ji palengvina parko valdymą, leidžia nuotoliniu būdu kontroliuoti įkrovas ir šiuos duomenis integruoti į įmonės sistemą bei išmaniąsias navigacijos sistemas.
My Z.E. Inter@ctive
Ši paslauga leidžia vairuotojui internetu, su išmaniojo telefono arba kompiuterio pagalba, kontroliuoti šias automobilio funkcijas: išankstinius klimato kontrolės nustatymus (nustatytu laiku arba nuotoliniu būdu įjungti šilumos siurblį, pašildant arba atšaldant automobilio saloną), įkrovimo pradžios ir pabaigos laiką (pavyzdžiui, pasirenkant laiką, kai taikomi žemiausi elektros energijos tarifai).

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

22


 


„Master Z.E.“: „Renault“ patirtis elektromobilių gamyboje realizuota dideliame furgone
„Master Z.E.“ perima Europoje pirmaujančio elektromobilių gamintojo – „Renault“ patirtį, kartu išsaugodamas visas savybes, dėl kurių „Master“ tapo etalonu didžiųjų furgonų sektoriuje.
„Master“ yra tvirto ir išraiškingo dizaino furgonas, vertinamas dėl valdymo savybių ir pripažįstamas kaip segmento etalonas (vienas iš trijų populiariausių modelių Europoje). Jis lengvą pakrovimą derina su dideliu naudingu tūriu, puikia ergonomika ir aukštu aktyvaus ir pasyvaus saugumo  lygiu. „Master“ yra efektyvus ir tvirtas darbo arklys, kurį nuo 2010 metų pabaigos įsigijo daugiau nei 475 000 klientų.

 

REKLAMA

3


„Master Z.E.“ perima visas Europos elektromobilių lyderio technologijas


„Master Z.E.“ naudojami „Renault“ techniniai ir technologijniai rodikliai: geriausios žinios LKA gamyboje suderintos su Europos elektromobilių pramonės lyderio patirtimi. Didelio energetinio efektyvumo „Master Z.E.“ motoras derinamas su parodomųjų charakteristikų akumuliatoriais ir optimizuotu akumuliatorių valdymu. Rezultatas: didelis furgonas, kurio krovos charakteristikos, viena įkrova nuvažiuojamas atstumas ir įkrovimo laikas yra pritaikyti prie miestuose dirbančių verslo klientų poreikių.
„Master Z.E.“ komplektuojamas su „Z.E. 33“ (33 kWh) akumuliatorių baterija.
Ši nauja baterija buvo sukurta bendradarbiaujant su „Renault“ ir „LG Chem“ specialistais. Jos svarbiausia naujovė – tobulinant baterijų elementus, padidintas energetinis tankis.
„Master Z.E.“ varo iš ZOE perimtas 57 kW/76 AG galios, padidinto efektyvumo motoras R75. Pagamintas Prancūzijoje, Kleono fabrike, šis laiko išbandytas agregatas „Master Z.E.“ padaro idealia miesto transporto priemone. „ Master Z.E.“ pasiekia 115 km/val. greitį, kuris gali būti ribojamas pagal klientų poreikius.
„Master Z.E.“ su viena įkrova nuvažiuojamas atstumas pagal NEDC2 metodiką siekia 200 km. „Master Z.E.“ akumuliatorių įkrovimo laikas trunka trumpiau, nei vieną naktį: naudojantis 7 kW „WallBox“ įkrovikliu, tai trunka šešias valandas.
Po pristatymo bus pasiūlyta daugybė specifinės „Master Z.E.“ įrangos: „R-Link“ su jungliosiomis paslaugomis, išankstiniai  oro kondicionavimo sistemos nustatymai, greičio ribotuvo funkcija ir „Z.E. balsas“  (pėsčiųjų įspėjimo sistema). Greičio ribotuvas leis  parkų valdytojams riboti maksimalų automobilių greitį, palaikant didesnį su viena įkrova įveikiamą atstumą.
NEDC: „New European Driving Cycle“ – Europos standartas, pagal kurį matuojama tarša ir degalų sąnaudos.


„Master Z.E.“ išsaugo didžiųjų furgonų segmento etalono – „Master“ savybes
„Master Z.E.“ nėra tik versija: tai yra visa automobilių gama, kuri tenkina įvairiausių verslo klientų poreikius. „Master Z.E.“ siūlomas keturiose versijose, su trijų skirtingų ilgių  ir dviejų skirtingų aukščių kėbulais.
–   „Master Z.E.“ furgonas siūlomas trijomis versijosmis: L1H1, L2H2 ir  L3H2.
–   „Master Z.E.“ taip pat siūlomas su „L3 flatbed cab“ versija ir krovinių platforma.
Techniniu požiūriu elektros motoro ir akumuliatorių baterijos pritaikymas didžiajam furgonui nėra lengvas uždavinys. „Renault“ inžinieriams teko pasitelkti visą savo patirtį tam, kad elektra varoma „Master“ versija išsaugotų visas baziniam modeliui būdingas savybes, ypač – liečiančias jo krovinių gabenimo savybes.
Krovinių skyriaus plotas yra identiškas bazinei versijai, nors ir naujasis Z.E. 33 kWh akumuliatorius yra įkomponuotas po kėbulu. „Master Z.E.“ naudinga krovinių skyriaus talpa siekia nuo 8 iki 22 m3 – priklausomai nuo konfigūracijos.
–   „Master Z.E.“ versijose su furgonų kėbulais krovinių skyriaus talpa sudaro nuo 8 iki 13m3.
–   Keliamajai galiai siekiant 1 400 kg (nedarant pakeitimų), L3 versija su platforma ir kabina suteikia plačias perdarymų galimybes. Pagrindinės versijos yra su didelio tūrio – iki 22m3 talpos krovinių skyriumi.
„Master Z.E.“ furgono keliamoji galia siekia nuo 1 000  ir  1 100 kg (priklausomai nuo versijų). Šios charakteristikos atitinka daugumos mieste paskutiniųjų kilometrų pristatymus atliekančių verslo klientų poreikius.
Pakrovimo slenkstis yra vienas žemiausių segmente (55,7 cm), o durelės atsidaro 270 laipsnių kampu, sudarydamos patogaus pakrovimo ir iškrovimo galimybę.
Pasirinkus papildomai siūlomus, akląsias zonas eliminuojančius, plataus kampo galinio vaizdo veidrodėlius, galinio vaizdo kamerą (su vidiniame veidrodėlyje įkomponuotu galinio vaizdo ekranu) ir galiniais atstumo jutikliais, „Master Z.E.“ tampa idealiu partneriu vykdant pristatymus mieste.
Nereikia aukoti ergonomikos, komforto arba pakabos komforto. „Master Z.E.“ suteikia maksimalų komfortą tiek vairuotojui, tiek priekyje esantiems keleiviams, pasiūlydamas daugybę ergonomiškų dėtuvių. „Master Z.E.“ taip pat išsaugojo  puikų bazinio modelio valdymą ir važiavimo
 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų