„Mes šiek tiek per greitai įvažiavom į kairį posūkį, automobilio galas nuslydo į išorę ir atsidūrė nedidelėje dauboje. Bandydami šonu slystančią mašiną „ištraukti“, greičiausiai šiek tiek persistengėme, nes akimirksniui gavę gero sukibimo buvome išspjauti į priešingą kelkraštį. Čia gal už pusantro metro prasidėjo skardis su upe apačioje. Viskas baigėsi tuo, kad ore persivertėme ir nusileidome į tos upės dugną ant stogo“, – dėstė „N40-Egzotika“ komandos pilotas.
Tai, kas vyko vėliau, ko gero reikėtų atidžiai išanalizuoti kiek įmanoma platesnėje ralio bendruomenės narių rate. Viena vertus kiekvienam ekipažui būtų pravartu pasitreniruoti išsivadavimą iš saugos diržų kabant žemyn galva – net ir neapsemtame automobilyje tai nėra paprasta. Antra – būtina labai gerai pagalvoti, kokioje vietoje iš tiesų geriausia tvirtinti saugos diržų nupjovimui skirtus specialius peliukus. Faktas, kad sėdint įprastoje pozicijoje pasiekti juos nuo greta sėdynės esančio saugos lanko nėra sunku, tačiau ši vieta atrodo mažiausiai patogi, mašinai apsivertus. Trečia – išsivaduoti iš skęstančio automobilio išspiriant langus gali pasirodyti neįveikiama užduotis, neturint tam skirto specialus plaktuko. Pagaliau kaip elgtis atsidūrus po vandeniu: ar tikrai reikia ir kada reikia atidarinėti langus – dureles?
„Laimingai pasiekę krantą mes labai daug kartų modeliavome šią situaciją ir optimalų gelbėjimosi planą, tačiau kaip elgtis iš tiesų derėtų – tikrai reiktų padiskutuoti su gelbėtojais profesionalais ir būtinai pasitreniruoti,“ – teigė A. Kazlauskas.
Šis „N40-Egzotika“ komandos ekipažas buvo ne vienintelis, nepasiekęs finišo. Apmaudžią avariją tame pat greičio ruože patyrė ir Martynas Samuitis, važiavęs su Gediminu Celiešium: jų „Škoka Fabia R5“ lenktynes baigė ant stogo šalikelėje ir panašu, kad iki „300 ežerų ralio“ nespės „pasveikti“ net labai stengiantis.
Iš viso dėl gedimų bei avarijų ralio sprinto „Gulbis 2016“ nebaigė 6 ekipažai iš 55 startavusių.
Pakiliausios nuotaikos iš Latvijos namo grįžo čempionų vardus užsitikrinęs šeimyninis Tautvydo ir Juozo Narušių ekipažas. Laimėję SG-4 įskaitoje vyrai tapo nepavejami varžovams, nes iki pirmenybių pabaigos liko viso labo vienerios lenktynės „Mažeikiai-Viekšniai 2016“. Antri šioje klasėje liko Tomas Ramanauskas su Virgilijum Janulevičium, o treti – Remigijus Orvydas ir Domantas Mozūraitis.
SG-2 klasėje kovą laimėjo Mindaugas Kaminskas su Mindaugu Bagdonavičium. Antri liko Deividas Gezevičius su Evaldu Gezevičium, o treti - Remigijus Dzvankauskas ir Nerijus Karpas. SG-3 įskaitoje pergalę šventė Tomas Nenartavičius ir Tadas Nagulevičius, aplenkę Eugenijų Andrulį su Aidu Liorentu bei Dalių Satkūną su Giedrium Latviu.
Greičiausiai iš lietuvių sportininkų Gulbenėje važiavo Egidijus Valeiša su Mindaugu Varža, tačiau jie nepretendavo į ralio sprinto čempionato trofėjus ir varžėsi tik su solidžiu Latvijos ralio meistrų būriu, besiruošiančiu po savaitės vyksiančiam „300 ežerų raliui“. Bendroje įskaitoje nepralenkiamas buvo Janis Vorobjovs su Andriu Malnieksu.