• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Porsche 911 daugelį metų laikomas patikimiausiu sportišku automobiliu pasaulyje. Tiesa, daugelis įvairių tyrimų parodė, kad Porsche 911 yra patikimesnis negu daugelis įprastų hečbekų, sedanų, kabrioletų ar net vienatūrių.
Vieno žurnalo redakcija norėdama išsiaiškinti ar naujasis Porsche 911 Turbo S yra toks pats tvirtas kaip ir senesnieji broliai, nusprendė atlikti  netradicinį testą.
Vietoj ilgalaikio 100.000 kilometrų testo, vyrukai nuvažiavo į pakilimo taką ir 50 kartų iš eilės panaudojo „Launch Control“ sistemą. Kodėl būtent ją? Daugelis gamintojų šią sistemą sumontuoja tam, kad stori ir nemokantys vairuoti dėdės galėtų pasipuikuoti prieš savo draugus. Šios sistemos dėka automobilis šauna į priekį kaip tikra kulka.
Vis dėlto, yra dar viena priežastis, dėl kurios buvo pasirinktas „Launch Control“ testas. Kiekvieno „paleidimo“ metu, automobilio techniniai komponentai gauna žymiai didesnę apkrovą negu įprastai. Pavyzdžiui, ankstesnieji Nissan GT-R modeliai sulaukė nemažai kritikos, nes vos po trijų „Launch Control“ paleidimų, pavarų dėžė iškeliaudavo į dausas.
Tad ar Porsche 911 Turbo S sugebės atsilaikyti 50 kartų?

Porsche 911 daugelį metų laikomas patikimiausiu sportišku automobiliu pasaulyje. Tiesa, daugelis įvairių tyrimų parodė, kad Porsche 911 yra patikimesnis negu daugelis įprastų hečbekų, sedanų, kabrioletų ar net vienatūrių.
Vieno žurnalo redakcija norėdama išsiaiškinti ar naujasis Porsche 911 Turbo S yra toks pats tvirtas kaip ir senesnieji broliai, nusprendė atlikti  netradicinį testą.
Vietoj ilgalaikio 100.000 kilometrų testo, vyrukai nuvažiavo į pakilimo taką ir 50 kartų iš eilės panaudojo „Launch Control“ sistemą. Kodėl būtent ją? Daugelis gamintojų šią sistemą sumontuoja tam, kad stori ir nemokantys vairuoti dėdės galėtų pasipuikuoti prieš savo draugus. Šios sistemos dėka automobilis šauna į priekį kaip tikra kulka.
Vis dėlto, yra dar viena priežastis, dėl kurios buvo pasirinktas „Launch Control“ testas. Kiekvieno „paleidimo“ metu, automobilio techniniai komponentai gauna žymiai didesnę apkrovą negu įprastai. Pavyzdžiui, ankstesnieji Nissan GT-R modeliai sulaukė nemažai kritikos, nes vos po trijų „Launch Control“ paleidimų, pavarų dėžė iškeliaudavo į dausas.
Tad ar Porsche 911 Turbo S sugebės atsilaikyti 50 kartų?

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų