Automobilio vidus pasikeis labiausiai. Naujos kartos modelyje bus adaptuota dabartinė „
Renault“ interjerų filosofija. Tai reiškia, jog centrinėje konsolėje surasite didžiulį lietimui jautrų ekraną, žymiai geresnes apdailos medžiagas bei daugiau galimybių personalizuoti savąjį automobilį.
Variklių gamoje taip pat sulauksime ryškesnių pokyčių. Naujasis modelis bus komplektuojamas su naujais 1 ir 1,3 litro darbinio tūrio benzininiais motorais, kurie buvo sukurti bendradarbiaujant su inžinieriais iš „Daimler“.
Dyzelinių variklių gamoje bus tik vienas pasirinkimas – laiko patikrintas, bet gerokai patobulintas 1,5 litro darbinio tūrio „dCi“ agregatas, kurio pajėgumas svyruos nuo 90 iki 115 arklio galių. „Renault“ taip pat planuoja pasiūlyti hibridinę versiją, tačiau jos pasirodymas numatytas tik 2020 metais.
2020 metais taip pat pasirodys sportiška – „Renault Clio RS“ versija, kuri bus sukurta pagal tokius pačius principus kaip ir neseniai Lietuvą pasiekusi „
Megane RS“.
Mažasis „Renault Sport“ narys atsisakys 1,6 litro motoro ir jį pakeis naujesnis, pajėgesnis – 1,8 litro darbinio tūrio agregatas, kuris šiuo metu naudojamas „Talisman“, „Espace“, „Megane RS“ ir „Alpine A110“ modeliuose.
Nepaisant naujų dizaino potėpių ir naujų variklių, ryškiausią proveržį naujos kartos „Clio“ demonstruos technologijų srityje.
Naujasis modelis gaus „Level 2“ autonominių automobilių lygį atitinkančias technologijas. Tai reiškia, jog automobilis bus komplektuojamas su greitį, atstumą ir eismo juostą palaikančiomis sistemomis. Be to, įjungus automatinę greičio palaikymo sistemą, vairuotojas kelioms akimirkoms galės perleisti automobilio kontrolę kompiuterizuotoms sistemoms.