• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šiuo metu gaminamas „Volkswagen Passat“ gali būti komplektuojamas tik su kompaktiškais, efektyviais benzininiais ir dyzeliniais varikliais. Visi į naująjį „Passat“ montuojami motorai turi keturis cilindrus, nei daugiau, nei mažiau. 
„Volkswagen Passat“, kaip ir daugelis kitų populiarių modelių, kadaise buvo komplektuojami ne tik su keturių, bet ir šešių ar net aštuonių cilindrų agregatais. Kai pasaulis džiaugėsi pigia nafta, o išmetamųjų dujų taršos reikalavimai nebuvo tokie griežti, net ir toks automobilis kaip ir „Volkswagen Passat“ turėjo šešių ir net aštuonių cilindrų motorus.

Šiuo metu gaminamas „Volkswagen Passat“ gali būti komplektuojamas tik su kompaktiškais, efektyviais benzininiais ir dyzeliniais varikliais. Visi į naująjį „Passat“ montuojami motorai turi keturis cilindrus, nei daugiau, nei mažiau. 
„Volkswagen Passat“, kaip ir daugelis kitų populiarių modelių, kadaise buvo komplektuojami ne tik su keturių, bet ir šešių ar net aštuonių cilindrų agregatais. Kai pasaulis džiaugėsi pigia nafta, o išmetamųjų dujų taršos reikalavimai nebuvo tokie griežti, net ir toks automobilis kaip ir „Volkswagen Passat“ turėjo šešių ir net aštuonių cilindrų motorus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Volkswagen Passat W8 (2)


Prieš keletą dienų su jumis pasidalinome „Volkswagen Passat“, kurio prietaisų skydelyje šviečia maždaug 26 tūkst. kilometrų rida. Puikiai išsilaikęs, kuklų benzininį variklį turėjęs „Passat“ puikiai pademonstravo kaip atrodė žemiausios grandies „Passat“ modifikacija. Tuo tarpu štai ši „Passat“ versija demonstruoja kaip anuomet atrodė pati brangiausia ir prašmatniausia šio populiaraus modelio modifikacija. Tai „Volkswagen Passat W8“.
2002 metais pagamintas, 13 metų eksploatuotas automobilis yra nuvažiavęs 94 tūkst. kilometrų.  Teoriškai, automobilio savininkas per vienerius metus sugebėdavo nuvažiuoti maždaug 7200 kilometrų. Nieko ypatingo, ar ne? Tačiau nereikėtų užmiršti, jog tai nėra įprastas „Passat“.

REKLAMA

Volkswagen Passat W8 (3)


4.0 litrų, W formos, 8 cilindrų variklis buvo pajėgus pasiekti 275 arklio galių ir 370 Nm sukimo momentą. Kaip ir į „Bentley Continental“ ar „Bugatti Veyron“ montuoti motorai, taip ir į „Volkswagen Passat“ įgrūstas agregatas nebuvo tradicinės komponuotės. „Volkswagen“ inžinieriai iš dviejų VR4 tipo motorų sulipdė vieną motorą, kuris buvo suporuotas su mechanine pavarų dėže ir keturių varančiųjų ratų pavara.
Prieš daugiau kaip dešimt metų pagamintas „Passat W8“ buvo pakankamai brangus automobilis. Anuomet jis kainavo maždaug 50 tūkst. eurų, o praėjus 13 metų nuo automobilio pagaminimo datos, 8 cilindrus turintis „Passat“
dabar kainuoja 14 990 eurų.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų