Prieš keletą dienų su jumis pasidalinome „Volkswagen Passat“, kurio prietaisų skydelyje šviečia maždaug 26 tūkst. kilometrų rida. Puikiai išsilaikęs, kuklų benzininį variklį turėjęs „Passat“ puikiai pademonstravo kaip atrodė žemiausios grandies „Passat“ modifikacija. Tuo tarpu štai ši „Passat“ versija demonstruoja kaip anuomet atrodė pati brangiausia ir prašmatniausia šio populiaraus modelio modifikacija. Tai „Volkswagen Passat W8“.
2002 metais pagamintas, 13 metų eksploatuotas automobilis yra nuvažiavęs 94 tūkst. kilometrų. Teoriškai, automobilio savininkas per vienerius metus sugebėdavo nuvažiuoti maždaug 7200 kilometrų. Nieko ypatingo, ar ne? Tačiau nereikėtų užmiršti, jog tai nėra įprastas „Passat“.
4.0 litrų, W formos, 8 cilindrų variklis buvo pajėgus pasiekti 275 arklio galių ir 370 Nm sukimo momentą. Kaip ir į „Bentley Continental“ ar „Bugatti Veyron“ montuoti motorai, taip ir į „Volkswagen Passat“ įgrūstas agregatas nebuvo tradicinės komponuotės. „Volkswagen“ inžinieriai iš dviejų VR4 tipo motorų sulipdė vieną motorą, kuris buvo suporuotas su mechanine pavarų dėže ir keturių varančiųjų ratų pavara.
Prieš daugiau kaip dešimt metų pagamintas „Passat W8“ buvo pakankamai brangus automobilis. Anuomet jis kainavo maždaug 50 tūkst. eurų, o praėjus 13 metų nuo automobilio pagaminimo datos, 8 cilindrus turintis „Passat“
dabar kainuoja 14 990 eurų.