Tačiau lietuvių ekipažai nepasiduoda – po trečiosios dienos Karolis Raišys ir Ovidijus Meilūnas su 1961-ųjų „Jaguar MKII“ išsilaiko aukštose pozicijose. Jie užima ketvirtą vietą bendroje įskaitoje ir yra antri savo klasėje.
Nepaisant gero rezultato, Karolis pripažįsta, kad ralis prasidėjo ne taip, kaip tikėtasi:„Nežinau, kaip ir kodėl, bet pirmoje dienoje viskas atrodė gerai – vairuoti nebuvo sudėtinga, klaidų nedarėme, tačiau kažkur pritrūko tikslumo laiko matavime.
Dėl to pirmame greičio ruože smuktelėjome žemyn. Visgi vėliau viskas vyko itin sklandžiai, ir turnyrinėje lentelėje kilo tik mūsų pavardės“, – pasakojo K. Raišys.
Lietuvių ekipažas po pirmojo trečiosios dienos greičio ruožo buvo nukritęs į aštuntąją vietą, tačiau vakare vėl priartėjo prie lyderių trejetuko. Rezultatų lentelėje situacija išlieka itin trapi – štai trečią vietą užimantis ekipažas turi 1650 baudos taškų, o dešimtoje pozicijoje esantys ispanai su „Porsche“ – 1770 baudos taškų. Vos viena klaida ar prastesnis ruožas gali iš esmės pakeisti viską.
Tuo tarpu Tadas Vitkevičius ir Linas Žvinakevičius, vairuojantys 1978-ųjų „Saab 96 V4“, taip pat po truputį kyla į viršų. Surinkę 4990 baudos taškų, jie užima 58-ąją vietą.
Lemiamas išbandymas – legendinis „Col de Turini“
Šiandien, vasario 4-ąją, dalyvių laukia paskutinė ralio diena, kuri nusitęs iki vasario 5-osios ryto.
Sportininkai iš Valence grįš į Monaką, pakeliui įveikdami tris greičio ruožus, o vidurnaktį prasidės paskutinė ralio dalis – legendinės „Col de Turini“ trasos.
Būtent čia dažnai vyksta didžiausi pokyčiai rezultatų lentelėje, tad niekas dar nėra nuspręsta.