Naujasis elektromobilis nuo pat pradžių buvo kuriamas kaip tikras elektromobilis. Tai reiškia, kad važiavimo savybės, nuvažiuojamas atstumas ir įkrovimo sparta bus optimizuoti maksimaliai, o pats automobilis išliks praktiškas ir universalus, kaip ir geriausiai parduodamos jo tradicinės versijos.
Testai be kompromisų
Stipriai užmaskuoti elektrinio GLC prototipai neseniai buvo išbandomi ekstremaliomis žiemos sąlygomis. Snieguoti keliai, žemiau -25°C nukritusi temperatūra ir užšalę ežerai tapo rimtu išbandymu naujajam modeliui, tačiau elektromobilis įrodė savo patikimumą net ir sudėtingiausiomis sąlygomis.
„Naujasis elektrinis GLC yra automobilis be kompromisų, todėl mes jį išbandome bekompromisiškai. Žiemos bandymų metu Švedijoje jis pademonstravo savo tvirtumą ir inovatyvius sprendimus“, – pažymėjo „Mercedes-Benz Group AG“ transporto priemonių kūrimo ir integravimo viceprezidentas Christophas Starzynskis.
Per testus buvo vertinamos 4MATIC visų varančiųjų ratų sistemos galimybės. Papildomas elektros variklis, sumontuotas priekinėje ašyje, prireikus gali būti greitai įjungiamas arba išjungiamas, o jutikliai nuolat matuoja ratų sukibimą ir automatiškai paskirsto sukimo momentą. Tai užtikrina optimalų stabilumą ant sniego ir ledo, o dvi atskirai valdomos elektros pavaros leidžia automobilio trauką reguliuoti itin tiksliai.
Vairuotojai taip pat turės galimybę mėgautis patobulinta stabdžių sistema, kuri sujungia stabdžių stiprintuvą, pagrindinį cilindrą ir ESP valdymo komponentus į vieną kompaktišką modulį. Tai ne tik suteikia aiškesnį stabdžių pedalo pojūtį, bet ir leidžia efektyviau išnaudoti stabdymo metu sukauptą energiją, taip prisidedant prie didesnio automobilio efektyvumo.
Ilgiems atstumams ir greitam įkrovimui
Naujasis elektrinis GLC naudos pažangiausią 800 voltų elektros sistemą, kuri užtikrins didesnį našumą, efektyvesnį energijos naudojimą ir greitesnį įkrovimą.
Numatoma, kad modelis bus gaminamas su skirtingos talpos baterijomis, o galingiausia versija palaikys iki 320 kW spartųjį įkrovimą.
Baterijos konstrukcijoje naudojama silicio oksidu praturtintų anodų technologija, kuri sumažina baterijos svorį ir padidina energijos tankį. Tai leidžia efektyviau naudoti energiją, sumažinti bendrą automobilio masę ir padidinti nuvažiuojamą atstumą vienu įkrovimu.
Taip pat standartiškai bus montuojamas šilumos siurblys, kuris efektyviai naudos perteklinę šilumą iš elektrinės pavaros, baterijos ir aplinkos oro. Ši sistema padės ne tik palaikyti salono temperatūrą žiemą, bet ir padidinti įkrovimo efektyvumą.