• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Iš tinklo įkraunamų hibridų (PHEV) technologijos sparčiai tobulėja ir leidžia vien elektriniu nuvažiuoti vis didesnius atstumus, tačiau kurie iš šiandien rinkoje siūlomų modelių nuvažiuoja toliausiai?

Iš tinklo įkraunamų hibridų (PHEV) technologijos sparčiai tobulėja ir leidžia vien elektriniu nuvažiuoti vis didesnius atstumus, tačiau kurie iš šiandien rinkoje siūlomų modelių nuvažiuoja toliausiai?

REKLAMA

Iš tinklo įkraunamas hibridas (PHEV) buvo sukurtas suteikiant gamintojams daugiau galimybių įveikti Europos Sąjungos įvestus taršos barjerus. Tačiau šį teiginį norėtųsi skirti ankstyviesiems iš tinklo įkraunamiems hibridams, kurie su pilna baterijos įkrova sugeba nuvažiuoti vos 20 ar 30 kilometrų. 

Iš tinklo įkraunami hibridai per pastarąjį dešimtmetį tobulėjo praktiškai tokiais pačiais tempais kaip ir elektromobiliai. Ir kaip bebūtų keista – dėl tų pačių priežasčių.

Nuolatos tobulėjančios baterijos, pažangesnė elektronika ir elektros varikliai leido kaip reikiant pagerinti iš tinklo įkraunamų hibridų charakteristikas.

REKLAMA
REKLAMA

Dar prieš gerą dešimtmetį „PHEV“ tipo automobiliai buvo nišiniai, tačiau šiandien jie tapo plačiai prieinama alternatyva, mat dauguma jų gali su pilna baterijos įkrovą nuvažiuoti 100 ar daugiau kilometrų. 

REKLAMA

Vien ši ypatybė juos paverčia intriguojančiu pasiūlymu tiems, kas šiandien dar nenori elektromobilio, bet tuo pačiu norėtų išnaudoti jų privalumus: tylų veikimą, tolygią akceleraciją ir minimalias išlaidas degalams. Tad jeigu šiuo metu žvalgotės į į iš tinklo įkraunamą hibridą (PHEV)– susipažinkite su tais, kurie su viena baterijos įkrova nuvažiuoja toliausiai. 

Mercedes-Benz S klasė (580e)

  • Kaina: 152 944 eur
  • Galia: 510 AG (Lietuvoje nėra siūloma silpnesnė ir pigesnė 450e versija)
  • Nuvažiuojamas atstumas elektriniu režimu: 94-113 km

Mercedes-Benz C klasė

REKLAMA
REKLAMA
  • Kaina: C 300de – 66 308 eur, C 300e – 64 614 eur
  • Galia: 313-381 AG
  • Nuvažiuojamas atstumas elektriniu režimu: 99-115 km

Mercedes-Benz GLC

  • Kaina: GLC 300de – 78 529 eur, GLC 300e – 76 956 eur
  • Galia: 313-381 AG
  • Nuvažiuojamas atstumas elektriniu režimu: 102-120 km

MG HS

  • Kaina: 39 990 eur
  • Galia: 284 AG
  • Nuvažiuojamas atstumas elektriniu režimu: 103 km

Volkswagen Tayron eHybrid

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

  • Kaina: 50 670 eur
  • Galia: 204-272 AG
  • Nuvažiuojamas atstumas elektriniu režimu: 111-127 km

Cupra Terramar eHybrid

  • Kaina: 45 000 eur
  • Galia: 204-272 AG
  • Nuvažiuojamas atstumas elektriniu režimu: 113-120 km

Volkswagen Caddy eHybrid

  • Kaina: 42 608 eur
  • Galia: 150 AG
  • Nuvažiuojamas atstumas elektriniu režimu: 115-122 km

Cupra Formentor eHybrid

REKLAMA
  • Kaina: 42 500 eur
  • Galia: 204-272 AG
  • Nuvažiuojamas atstumas elektriniu režimu: 115-125 km

Volkswagen Tiguan eHybrid

  • Kaina: 49 410 eur
  • Galia: 204-272 AG
  • Nuvažiuojamas atstumas elektriniu režimu: 117-129 km

Range Rover Sport

  • Kaina: P460e – 105 600 eur, P550e – 146 500 eur
  • Galia: 460-550 AG
  • Nuvažiuojamas atstumas elektriniu režimu: 121-123 km

Volkswagen Passat eHybrid

REKLAMA
  • Kaina: 52 120 eur
  • Galia: 204-272 AG
  • Nuvažiuojamas atstumas elektriniu režimu: 124-132 km

Cupra Leon eHybrid

  • Kaina: 40 700 eur
  • Galia: 204-272 AG
  • Nuvažiuojamas atstumas elektriniu režimu: 125-131 km

Škoda Superb IV

  • Kaina: 42 040 eur
  • Galia: 204 AG
  • Nuvažiuojamas atstumas elektriniu režimu: 136 km

GWM Wey 03

  • Kaina: 44 990 eur
  • Galia: 367-476 AG
  • Nuvažiuojamas atstumas elektriniu režimu: 136 km

Volkswagen Golf eHybrid

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
  • Kaina: 39 340 eur
  • Galia: 204-272 AG
  • Nuvažiuojamas atstumas elektriniu režimu: 143 km

Kokie yra iš tinklo įkraunamų hibridų (PHEV) privalumai? 

Didžiausią naudą iš tinklo įkraunamų hibridinių automobilių (PHEV) pajusti gali gyvenantys nuosavame name. Jei namuose yra įrengta įkrovimo stotelė ar net ant stogo sumontuota saulės elektrinė, išsikrovusią PHEV bateriją įkrauti galima su minimaliomis išlaidomis.

REKLAMA

Tokiu būdu, didžioji ar net pagrindinė kelionės dalis gali padėti greičiau atsipirkti pradinę, brangesnę investiciją. Pavyzdžiui, jeigu kraunant namuose vienos kilovatvalandės kaina siekia 20 centų, baterijos talpa – 30 kWh, ir su pilnai įkrauta baterija nuvažiuojate 100 km, vieno kilometro kaina siekia tik 6 centus.

Kokie yra iš tinklo įkraunamų hibridų (PHEV) trūkumai?

Didžiausias ir akivaizdžiausias iš tinklo įkraunamų hibridų (PHEV) trūkumas – svoris. Sunkios baterijos lemia, kad nemaža dalis šio tipo automobilių tampa ėdrūs, ypač naudojant tik hibridinį režimą. Puikus to pavyzdys – „Volvo XC60“ ir „Volvo XC90“ iš tinklo įkraunami hibridai, kurių vidutinės degalų sąnaudos viršija 10-15 litrų ribą 100 km.

Kita vertus, rinkoje netrūksta efektyvių hibridinių jėgainių. Pavyzdžiui, „Volkswagen Tiguan“ su iš tinklo įkraunama hibridine pavara, veikdamas hibridiniu režimu, geba užtikrinti racionalias degalų sąnaudas, kurios siekia nuo 5 iki 8 litrų benzino per 100 km.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų