• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Daužtas automobilis ne visada yra blogas automobilis. Jeigu į avariją patekęs automobilis atsipirko tik keliomis žaizdomis, išdaužtu žibintu ar įlinkusiu variklio dangčiu - nieko baisaus. Tačiau kaip Jurgeliai meistreliai iš dviejų ar trijų skirtingų automobilių sulipdo vieną - tikėkitės blogiausio. 
Prieš keletą savaičių jums parodėme Frankenšteiną - „Škoda Octavia“, kuri po pakankamai skaudžios avarijos pateko į auksarankių rankas ir po maždaug vieno mėnesio sugrįžo į bendro naudojimo kelius kaip idealaus stovio egzempliorius.
Šiandien jums parodysime ne vieną, bet tris automobilius, kurių gyvenimas prasidėjo automobilių gamykloje, įpusėjo kažkur griovyje ir tęsiasi kažkurioje Europos šalyje, galbūt netgi ir Lietuvoje

 1 ) Ford Focus


Pirmasis egzempliorius, kuris kadaise važinėjo ir dabar važinėja Rusijos keliais. Į labai skaudžią avariją patekęs automobilis draudimo kompanijos buvo nurašytas, tačiau keletas skambučių pažįstamiems ir nurašytas automobilis jau stovi meistrelių kieme.
Sutaisyti tokį automobilį galima, tačiau ar jūs pats norėtumėte sėsti už tokio automobilio vairo? Kodėl reikėtų bijoti? Pažvelkite į pažeistas automobilio vietas ir suprasite. Vairuotojo pusės statramstis yra suknežintas, tad net jeigu ir pats geriausias meistras įtaisys naują, kitos avarijos metu jis nebus toks efektyvus. Jis tiesiog suluš per pusę kaip koks nors degtukas.

GALERIJA


2 ) Škoda Yeti


Antrasis automobilis buvo patekęs į kur kas rimtesnį incidentą. Čekiškas automobilis neteko beveik viso kairio šono, stogo deformacijos taip pat nieko gero nežada, tačiau ar tai truko sutvarkyti šį sudaužytą „Yeti“? Žinoma, kad ne.
Įsigyjame naudotas kėbulo detales ir kimbame į darbus. Šiam automobiliui auksarankių dėmesio pareikalaus daugiau nei „Ford Focus“ sedanas.

 GALERIJA


 3 ) Volkswagen Passat


Ne tik mūsų, bet ir daugelio kitų Europos šalių tautos automobilis. Kitaip negu „Ford Focus“ ar „Škoda Yeti“, vokiškas universalas apsiėjo mažesniais sužeidimais.
Meistrai turės pakeisti nemažai priekinės dalies detalių, išlyginti stogą, sumontuoti naujas oro pagalves ir įvirinti naują keleivio pusės statramstį. Tačiau automobilį tvarkę meistrai nusprendė nesismulkinti ir pakeitė visą stogą, kartu su visais statramsčiais, kurie avarijos atveju sugeria visą smūgio energiją.

GALERIJA


 

Daužtas automobilis ne visada yra blogas automobilis. Jeigu į avariją patekęs automobilis atsipirko tik keliomis žaizdomis, išdaužtu žibintu ar įlinkusiu variklio dangčiu - nieko baisaus. Tačiau kaip Jurgeliai meistreliai iš dviejų ar trijų skirtingų automobilių sulipdo vieną - tikėkitės blogiausio. 
Prieš keletą savaičių jums parodėme Frankenšteiną - „Škoda Octavia“, kuri po pakankamai skaudžios avarijos pateko į auksarankių rankas ir po maždaug vieno mėnesio sugrįžo į bendro naudojimo kelius kaip idealaus stovio egzempliorius.
Šiandien jums parodysime ne vieną, bet tris automobilius, kurių gyvenimas prasidėjo automobilių gamykloje, įpusėjo kažkur griovyje ir tęsiasi kažkurioje Europos šalyje, galbūt netgi ir Lietuvoje

 1 ) Ford Focus


Pirmasis egzempliorius, kuris kadaise važinėjo ir dabar važinėja Rusijos keliais. Į labai skaudžią avariją patekęs automobilis draudimo kompanijos buvo nurašytas, tačiau keletas skambučių pažįstamiems ir nurašytas automobilis jau stovi meistrelių kieme.
Sutaisyti tokį automobilį galima, tačiau ar jūs pats norėtumėte sėsti už tokio automobilio vairo? Kodėl reikėtų bijoti? Pažvelkite į pažeistas automobilio vietas ir suprasite. Vairuotojo pusės statramstis yra suknežintas, tad net jeigu ir pats geriausias meistras įtaisys naują, kitos avarijos metu jis nebus toks efektyvus. Jis tiesiog suluš per pusę kaip koks nors degtukas.

GALERIJA


2 ) Škoda Yeti


Antrasis automobilis buvo patekęs į kur kas rimtesnį incidentą. Čekiškas automobilis neteko beveik viso kairio šono, stogo deformacijos taip pat nieko gero nežada, tačiau ar tai truko sutvarkyti šį sudaužytą „Yeti“? Žinoma, kad ne.
Įsigyjame naudotas kėbulo detales ir kimbame į darbus. Šiam automobiliui auksarankių dėmesio pareikalaus daugiau nei „Ford Focus“ sedanas.

 GALERIJA


 3 ) Volkswagen Passat


Ne tik mūsų, bet ir daugelio kitų Europos šalių tautos automobilis. Kitaip negu „Ford Focus“ ar „Škoda Yeti“, vokiškas universalas apsiėjo mažesniais sužeidimais.
Meistrai turės pakeisti nemažai priekinės dalies detalių, išlyginti stogą, sumontuoti naujas oro pagalves ir įvirinti naują keleivio pusės statramstį. Tačiau automobilį tvarkę meistrai nusprendė nesismulkinti ir pakeitė visą stogą, kartu su visais statramsčiais, kurie avarijos atveju sugeria visą smūgio energiją.

GALERIJA


 

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų