„Nissan“ verčia naują puslapį
„Nissan“ buvo vienas iš tų gamintojų, kuris net ir sunkiausią akimirką nenorėjo apleisti sportiškų modelių gamybos. „Nissan“ savo modelių gamoje turėjo du modelius, kurie buvo sukurti tam, jog padidintų adrenalino kiekį kiekvieno automano kraujyje. Dabar atėjo metas pristatyti „Nissan 370Z“ pamainą, kuri į pensiją išleis modelį, serijinėje gamyboje išbuvusį daugiau kaip 8 metus.
Tokijo automobilių parodoje „Nissan“ ruošiasi pristatyti „Z“ modelio koncepciją, kuri pademonstruos kaip ateityje atrodys naujas galiniais ratais varomas kupė.
Šiuo metu žinoma, jog „Nissan“ ruošiasi naująjį „Z“ modelį pozicionuoti tame pačiame segmente, kuriame labai stiprias pozicijas turi „Porsche 718 Boxster S“ bei „BMW M2“. Tai reiškia, jog „370Z“ modelį pakeisiantis kupė bus lengvesnis, manevringesnis ir šiek tiek brangesnis.
Šiuo metu žinoma, jog naujos kartos „Z“ kupė bus komplektuojamas su dviem skirtingais motorais, vienas iš jų - „Infiniti Q60“ modelyje matytas 3,0 litrų, 6 cilindrų jėgos agregatas, kuriam kompaniją palaiko dvi turbinos. Neoficialūs šaltinai taip pat skelbia, jog „Nissan“ planuoja sukurti hibridinę modelio versiją, kuri sugebėtų išversti iš koto visus konkurentus.
Naujos kartos modelis bus pradėtas gaminti ne anksčiau kaip 2019 metais. Numatoma kaina - 35 000 eurų.
„S2000“ interpretacija
„Honda“ pastaruoju metu skiria didžiulį dėmesį tam, jog susigrąžintų prarastus gerbėjus, tačiau turint vieną sportišką modelį to padaryti tikrai nepavyks. Žinoma, naujasis „Civic Type R“ yra įspūdingas modelis, tačiau „S2000“ privalo būti ypatingas.
„Forbes“ žurnalistai skelbia, jog „Honda“ planuoja pristatyti naujos kartos „S2000“ modelį, kurio koncepcija bus labai artima originaliam automobiliui, pasirodžiusiam 1999 metais. Tai reiškia, jog naujasis modelis taip pat bus varomas galiniais ratais, jis turės medžiaginį sulankstomą stogą, jis bus dvivietis ir jis bus labai smagus vairuoti. Vis dėlto, atmosferinio variklio jis neturės - jo vietą užims „Civic Type R“ jėgos agregatas, kuris bus suporuotas su elektriniu kompresoriumi ir tradicine turbina. To turėtų užtekti variklio galią padidinti iki 330 arklio galių.
Automanų sukurta „S2000“ vizualizacija
Rotorinio variklio įdomybės
„Mazda“ stendas turėtų sulaukti didžiausio automanų antplūdžio, nes japoniškų automobilių gamintoja ruošiasi pristatyti modelį, kuriame bus sumontuotas naujos kartos rotorinis variklis. Nors „Mazda“ ne vienerius metus neigia, jog kuria naują rotorinį motorą, tačiau galime užtikrinti, jog „Mazda“ iš tikrųjų dirba prie rotorinio jėgos agregato, kuris bus montuojamas į absoliučiai naują „RX“ šeimos narį.
Detalių apie būsimą jėgainę žinoma nedaug. Šiuo metu kalbama apie tai, jog rotorinis variklis bus pakankamai mažo darbinio tūrio, bus poruojamas su elektriniais motorais ir sugebės išvystyti maždaug 400 arklio galių. Nei per daug, nei per mažai - pats tas.