Naujasis 1,5 l „EcoBoost“ variklis aprūpintas turbokompresoriumi, aukšto slėgio tiesioginiu degalų įpurškimu bei patobulinta vožtuvų valdymo sistema.
Įspūdingą galią varikliui užtikrina nauja turbina, kurios konstrukcija leidžia greičiau padidinti slėgį cilindruose ir sumažinti vadinamosios „turbo duobės“ efektą.
Patobulinta važiuoklė aprūpinta nuolat tobulinama traukos vektoriaus kontrolės sistema TVC, kuri pagerina sukibimą su kintančia kelio danga ir sumažina ratų prasisukimų galimybes posūkiuose. Trijų pasirinkimų stabilumo sistema ESC leis vairuotojui pasirinkti automatinį valdymą, dalinį ar visiškai išungti sistemą.
„Fiesta ST“ karta yra ištikima pačioms pažangiausioms technologijoms, skirtoms pagerinti važiuoklės bei variklio darbą. Pasirenkami vairavimo režimai bei ypač efektyvus naujas „EcoBoost“ variklis „Ford Fiesta ST“ savininkams suteiks unikalios vairavimo patirties“, – sakė Joe Bakajus, „Ford of Europe“ produktų plėtros viceprezidentas.
Naujoji balsu valdoma komunikacijos sistema SYNC3 „Fiesta ST“ vairuotoją įgalins garsą bei navigaciją kontroliuoti ne tik 8 colių jutiminiame ekrane, bet ir balsu. Žinoma, prie SYNC3 bus galima prijungti išmaniuosius prietaisus, o pati sistema veiks „Apple“ ir „Android“ platformose. Naujos kartos „Fiesta ST“ bus siūloma ir itin aukštos kokybės „Bang & Olufsen PLAY“ garso sistema.