• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Praėjusį šeštadienį duris atvėrė tarptautinė Eseno automobilių paroda. Visą savaitę didžiuliuose parodų rūmuose vykstanti paroda, labai dažnai vadinama europietiškąja „SEMA“. Kodėl? Nes tik šioje parodoje demonstruojami patys kiečiausi modifikuoti automobiliai, tik šioje parodoje savo produkciją demonstruoja geriausi automobilių specialistai. 
Apie šią parodą girdėjome įvairiausių atsiliepimų, matėme tuntą nuotraukų, tad šiais metais nusprendėme susikrauti lagaminus ir nuvykti į Vokietijoje vykstančią parodą patiems. Norėjome pasižiūrėti kuo kvėpuoja ir kuo domisi europiečiai.

Praėjusį šeštadienį duris atvėrė tarptautinė Eseno automobilių paroda. Visą savaitę didžiuliuose parodų rūmuose vykstanti paroda, labai dažnai vadinama europietiškąja „SEMA“. Kodėl? Nes tik šioje parodoje demonstruojami patys kiečiausi modifikuoti automobiliai, tik šioje parodoje savo produkciją demonstruoja geriausi automobilių specialistai. 
Apie šią parodą girdėjome įvairiausių atsiliepimų, matėme tuntą nuotraukų, tad šiais metais nusprendėme susikrauti lagaminus ir nuvykti į Vokietijoje vykstančią parodą patiems. Norėjome pasižiūrėti kuo kvėpuoja ir kuo domisi europiečiai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

BV


Apžvelgti šią parodą vienu kartu - neįmanoma. Milžiniškame parodos plote stovi keli šimtai įvairiausių automobilių. Pradedant didžiulė klasikinių automobilių ekspozicija ir baigiant specialiai automobilių parodoms sukurtais žemagrindžiais.
Šį kartą Eseno automobilių parodos reportažą pradėsime nuo, mūsų nuomone, pačios įspūdingiausios salės. 12 numeriu pažymėtoje salėje stovėjo tik patys įspūdingiausi, šiuolaikines automobilių modifikavimo tendencijas atspindintys modeliai.

REKLAMA

20151202_132817


Tik įkėlus į šią salę, akys nepastebimai bando aprėpti kuo didesnį plotą, nes įspūdingai atrodančių mašinų čia netrūksta. Bent jau mūsų atveju, tik įėję į 12 salę, mus pasitiko „Time Attack“ varžyboms paruošta „Honda Integra“.
Milžinišką priekinį buferį ir dar didesnį galinį spoilerį turintis automobilis po variklio dangčiu, kuris buvo pagamintas iš anglies pluošto ( o kaip gi kitaip ), slepia „Honda“ inžinierių sukurtą 1.8 litro benzininį variklį, kuris dabar išvysto maždaug 400 arklio galių. Palyginus su kitais „Time Attack“ dalyviais, 400 arklio galių nėra labai įspūdingas rodiklis, tačiau automobilį tobulinę meistrai labai daug dėmesio skyrė aerodinamikai.
Priekinis buferis dirba kartu su sparnais, slenksčiais, galiniu buferiu, milžinišku difuzoriumi ir spoileriu. Šios detalės sukuria milžinišką jėgą, kuri, pasak kūrėjų, leidžia automobiliui posūkiuose skrieti didžiuliais greičiais. Jeigu tikėtume kūrėjų pasakojimais, būtent šios „Integra“ vidutinis greitis posūkiuose yra maždaug 20 km/val. didesnis nei „Porsche 911 GT3 Cup“.

REKLAMA
REKLAMA

20151202_132747


20151202_132756


Praėjus išsišokėlę „Honda Integra“, mūsų akis pasitiko Vokiečių labai mėgstamas ir dievinamas „Audi RS5“ kabrioletas. Tai ne „Audi A5“ kabrioletas su „RS5“ apdaila, tai - tikrų tikriausias „RS5“ kabrioletas, kuris buvo pradėtas gaminti vos prieš porą metų.
Vaikinas, projekto autorius, turėdamas net ir milžiniškus išteklius šį kartą susilaikė, bent jau šį sezoną. Kadangi automobilis Vokietijos keliais rieda vos vieną sezoną, atliktų darbų sąrašas nėra labai ilgas. Stilingas kabrioletas gavo orinę pakabą, visiems puikiai pažįstamos firmos ratlankius, persiūtą saloną.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

20151202_132639


Vokietijoje mėgstami ne tik vietinės gamybos automobiliai. Tarp gausybės „Audi“, „Seat“ ar „Volkswagen“, retkarčiais išvysdavome ir savotiškos egzotikos. Patobulintų automobilių pasaulyje „Peugeot“ markės mašinos tikrai nėra vienas populiariausių pasirinkimų, tačiau džiugu matyti, jog atsiranda drąsuolių, nusprendusių pasirinkti ne „Volkswagen Golf“, o „Peugeot 206“. Kaip matote patys, net ir „206“ gali atrodyti ne prasčiau nei kietuoliai iš Vokietijos.

REKLAMA

BV (5)


BV (6)


Kaip pasakytų vokiečiai - „senas Opelis - geras Opelis“. Klasikiniams „Opel“ markės automobiliams vokiečiai jaučia didžiulę simpatiją, ypač šiems „Kadett C“ kupė. Skirtinguose parodos kampeliuose išvydome ne vieną, subtiliai patobulintą „Kadett“, tačiau šis egzempliorius yra visiškai kitame lygyje.
Beveik kiekviena variklio detalė, stabdžių diskai, išmetimo sistema buvo padengtos chromu. Nežinome ar šis „Kadett“ buvo sukurtas tik automobilių parodoms, ar jis karts nuo karto išvažiuoja į bendro naudojimo kelius, tačiau blizgančiame variklio skyriuje tupintis agregatas išspaudžia daugiau kaip 300 arklio galių.

REKLAMA

BV (7)


BV (8)


 
Didžioji dauguma vokiečių yra konservatyvūs žmonės, todėl nenuostabu, jog parodoje vis dar buvo galima išvysti automobilių, kurie primena praėjusio dešimtmečio madas. Vis dėlto, naujoji automanų karta įkvėpimo semiasi ne iš aplinkinių, bet iš interneto platybėse matomų nuotraukų, vaizdo reportažų, straipsnių.
Kaip bebūtų keista, stovėdami šalia šio eksponato, pro šalį einantys vokiečiai nuolatos sakydavo - „Seltsam ir ungewöhnlich“. Išvertus iš vokiečių kalbos, šie žodžiai reikštų - neįprastas, keistas. Tuo tarpu automobilio savininkas ne iš tolo nepriminė keistuolio - atvirkščiai. Jaunas, nuolatos besišypsantis ir dėl žiedinėms lenktynėms paruoštų „Golf“ automobilių išprotėjęs automanas į tautiečių kritiką nekreipia dėmesio.
„Visi labai greitai apie automobilį pakeičia nuomonę, kai išgirsta užvesta variklį ar pamato kokius rezultatus jis demonstruoja lenktynių trasoje“, - vieną ir labai aiškų gestą savo kritikams rodantis sako automobilio savininkas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

BV (9)


BV (10)


BMW 2002“ - vienas žaviausių vokiškų automobilių. Kad ir kaip stipriai nemėgtumėte šios markės mašinų, jums užtektų tik prieiti ir į „BMW 2002“ pasižiūrėti. Automobilis - tiesiog turi kažką tokio, ko neįmanoma paliesti ar pačiupinėti, tačiau sugeba suteikti labai geras emocijas.

REKLAMA

BV (11)


BV (12)


BV (13)


Automobilis, kurį norėjome gyvai pamatyti nuo pat pirmojo pasirodymo interneto vandenynuose. „Rauh-Welt Begriff“ įkūrėjo rankomis modifikuotas „Porsche 911“ mums atrodė kaip koks nors ožiaragis tarp daugybės kačiukų ir šuniukų, tačiau tai tik mūsų asmeninė nuomonė.

REKLAMA

BV (14)


Ar labai dažnai matote naujus „Opel“ markės automobilius, kurie būtų pagražinti pagal šiuolaikines tendencijas? Tai pakankamai retas reiškinys, tad praėję vieną, antrą, trečią, dešimtą „Volkswagen“ markės automobilį - mes maloniai nustebome. Kamputyje stovėjo automobilis į kurį dėmesį atkreipdavo tik ištikimiausias „Opel“ gerbėjas.
Pristatyti mums šio „Opel“ modelio tikrai nereikia. Tai visiems puikiai pažįstama „Opel Insignia“, kuri į Eseno automobilių parodą atkeliavo iš kaimynės Belgijos. Pasirodo, Belgijoje šie automobiliai yra labai mėgstami tarp „Stance“ stiliaus gerbėjų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

BV (15)


BV (16)


BV (17)


BV (18)


Jeigu reikėtų išrinkti automobilį, kuris Eseno automobilių parodoje sukėlė didžiausią šurmulį - tai būtų štai ši „Audi A7“. Iš D.Britanijos atkulniavęs automobilis, net ir iš tolo sugeba prikaustyti ne tik mūsų, bet ir parodos lankytojų dėmesį.
Vis gi, po agresyvia automobilio išvaizda slypi ne „Audi S7“ ar „RS7“. Britai būdami racionalaus proto, įsigijo modelį su 3.0 litrų darbinio tūrio dyzeliniu varikliu.

GALERIJA


Rytoj jūsų laukia reportažas iš klasikinių automobilių salės.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų