BMW Z3 2.8i
„BMW Z3“ kabrioletas sulaukė milžiniškos sėkmės, tiek Europoje, tiek anapus Atlanto – Šiaurės Amerikoje.
„
BMW Z3“ labai dažnai yra vadinamas vokišku „Mazda MX-5“. Kodėl? Taip yra ne tik dėl to, jog abudu automobiliai yra panašaus dydžio ir turi klasikinę komponuotę. „BMW Z3“ turi mažą kruopelytę japoniškų genų, kurie atkeliavo iš Joji Nagashima – vyriausiojo „Z3“ projekto dizainerio.
Kupė kėbulo tipą turintis „Z3“ iki šiol atrodo šiuolaikiškai ir neįprastai. Taip greičiausiai yra dėl itin ilgo variklio dangčio ir hečbeką primenančios galinės dalies.
Kaip ir daugelis to laikmečio automobilių, „Z3“ taip pat turi tą pačią problemą – sparčiai kylančias kainas.
Naudotų automobilių rinkoje „BMW Z3“ kupė kainuoja nuo maždaug 4000 eurų, bet Jūs puikiai žinote, jog normalus egzempliorius kainuos bent jau 7000 eurų.
Nissan 200SX
Vienas geidžiamiausių to laikmečio automobilių. Jis taip pat yra ir vienas rečiausių bei brangiausių.
Taip greičiausiai yra dėl to, jog „
Nissan“ inžinieriai sugebėjo sukurti modelį, kuris yra skirtas tiems, kurie dievina modifikuoti savo automobilius. Tik ar Jūs esate pasiruošę išleisti bent jau 12 000 - 15 000 eurų šiam vienaragiui iš Japonijos?
Opel Calibra Turbo 4x4
Kadaise ant kiekvieno kampo matytas „Opel“ modelis dabar gali stovėti tik ištikimiausių šios markės entuziastų garažuose.
„
Opel Calibra“ buvo komplektuojamas su keliais skirtingais motorais, kurie sugebėdavo pakeisti automobilio charakterį.
Pavyzdžiui, 6 cilindrų motoras skatindavo atsipalaiduoti ir be jokių pertraukų valgyti kilometrus. Tuo tarpu 207 arklio galias išvystantį benzininį variklį su turbina turėjęs modelis primindavo kompaktišką raketą. Iš tiesų, net ir 150 arklio galių išvystanti versija galėdavo nubausti žymiai pajėgesnius automobilius.
„Turbo“ versija, deja, patenka į automobilių kategoriją, kurie kainuoja 8000 - 10 000 eurų.
Volkswagen Corrado
„Volkswagen“ yra viena iš tų kompanijų, kuri sugeba iš ant stalo gulinčių komponentų sukurti penkis skirtingus automobilius. „Polo“, „Golf“, „Passat“, „Corrado“ – visi šie modeliai yra vieno kraujo.
Daugelis sako, jog pati geriausia „
Corrado“ versija yra „VR6“ – modelis su 6 cilindrų motoru. Vis dėlto, jeigu Jūsų biudžetas yra šiek tiek mažesnis, visuomet galite pasižvalgyti į „G60“ ir tikrai nenusivilsite.
Peugeot 406
Itališkas dizainas, prancūziški komponentai – labai keistas receptas, kuriam Europoje neatsispyrė daugiau kaip 100 000 vairuotojų.
„Peugeot 406“ kupė iš visų šiame sąraše esančių automobilių yra pats pigiausias. Nebent planuojate įsigyti versiją su 6 cilindrų benzininiu motoru.
„
Peugeot 406“ kupė taip pat yra labiau orientuotas į tuos, kurie ieško patogaus bei komfortiško modelio, galinčio užtikrintai nuvažiuoti iš vieno Europos taško į kitą. „Peugeot 406“ kupė priklausė „GT“ tipo automobilių kategorijai.
Honda Prelude 2.2 VTI
Paskutinis „
Honda Prelude“ pasispardymas prieš iškeliant baltą vėliavą ir iš tiesų – tai buvo viena geriausių „Prelude“ versijų.
Keturių cilindrų motoras sugebėdavo išvystyti 185 arklio galias (vėliau – 200), didžiulį malonumą teikianti pavarų dėžė ir keturių vairuojamųjų ratų sistema užtikrindavo, jog automobilis būtų žvitrus ir atletiškas posūkiuose.
Nepaisant puikaus inžinierių darbo, penktoji „Prelude“ karta nesulaukė valdybos narių užtarimo, ypač palyginus pardavimų statistiką su anksčiau gamintomis interpretacijomis. Pavyzdžiui, trečioji modelio karta visame pasaulyje buvo parduota 336 000 vienetų tiražu. Tuo tarpu penktoji – vos 58 000.
Audi TT
Priklausome tai automobilių entuziastų grupei, kuri mano, jog pati pirmoji „Audi TT“ karta buvo pati teisingiausia.
Taip, techniškai ji negali prilygti moderniems „
TT“ modeliams, tačiau kupė automobiliai privalo būti išskirtiniai. Būtent tokia ir buvo pirmoji „TT“ interpretacija. Ypač versija su 225 arklio galiomis.