Automobilių dizaino studija - „Pininfarina“, visame pasaulyje išgarsėjo, kai pradėjo reguliariai dirbti su super-automobilių gamintoja „Ferrari“. Tačiau ne vieną kartą ant bankroto slenksčio atsidūrusi įmonė dirbo ir su kitais gamintojais. Ne tik su „Ferrari“.
Kaip bebūtų keista, tačiau pačius gražiausius automobilius „Pininfarina“ atidavė ne „Ferrari“, bet kitoms kompanijoms. Tačiau dėl to reikėtų kaltinti „Ferrari“ vadovybę, kuri beveik visiems šiame sąraše esantiems projektams pasakė - ne. Net ir „Peugeot 406“ kupė.
Šiandien pasižiūrėsime į 11-ką gražiausių „Pininfarina“ dizainerių sukurtų automobilių. Šiame sąraše surasite „Alfa Romeo“, „Ferrari“, „Maserati“, „Peugeot“ ir net „Honda“.
Alfa Romeo 8C 2900B Pininfarina Cabriolet
Tai yra vienas brangiausių ir rečiausių „Alfa Romeo“ markės ženkliuką dėvinčių automobilių. „Alfa Romeo“ pagamino tik keliasdešimt „8C 2900 B“ automobilių, tad jeigu bent kartą gyvenime jį išvysite bendro naudojimo keliuose, būsite vienas laimingiausių automanų pasaulyje.
Apie „Pininfarina“ specialistų sukurtą modelį kalbėti net neverta, nes jų pasaulyje yra išlikę tik keli vienetai.
Maserati A6GCS / 53 Berlinetta
Šiame sąraše, tai antras pagal senumą automobilį, tačiau surengus gražiausio automobilio rinkimus, šis „Maserati“ tikrai patektų į gražiausiųjų trejetuką.
„Pininfarina“ šį modelį pristatė 1952 metais ir pagamino vos keturis vienetus. Pasak neoficialių šaltinių, dėl tolimesnio modelio gamybos iš Enzo Ferrari priekaištų sulaukusi „Pininfarina“ nusprendė su „Maserati“ nutraukti kontraktą.
Cadillac PF 200
Nors šis automobilis dėvi „Cadillac“ ženkliuką, tačiau elegantiškas kabrioletas buvo sukurtas ne „Cadillac“ užsakymu, bet „Ferrari“ markės importuotojo, Luigi Chinettiho, užsakymu.
Pasaulyje egzistuoja vienintelis „PF 200“ egzempliorius, kuris šiuo metu priklauso vienam automobilių kolekcionieriui.
Mercedes-Benz 300b
Šis automobilis turėjo tapti „Mercedes Benz“ kompanijos flagmanu. Pagal pirminį planą, automobilis turėjo būti gaminamas su sedano, limuzino ir kupė kėbulo tipais.
Sedaną ir limuziną turėjo sukurti „Mercedes Benz“ inžinieriai, tuo tarpu elegantiško kupė kūrimo darbai buvo perduoti „Pininfarina“ specialistams.
1955 metais pristatytas modelis pranoko ne tik „Mercedes Benz“, bet ir automobilių kolekcionierių lūkesčius.
Nash Rambler Palm Beach
Jau nebeegzistuojančios kompanijos užsakymu pagamintas modelis turi labai daug panašumų į šiame sąraše esantį „Cadillac PF 200“. Tačiau asociacijos su pagal užsakymą pagamintu „Cadillac“ kyla ne tik mums. „Pininfarina“ ne kartą sakė, kad kurdami šį modelį, dizaineriai įkvėpimo sėmėsi iš „Cadillac PF 200“.
Nors žavingai atrodantis modelis atrodo kaip pilnavertis automobilis, tačiau iš tikrųjų taip nėra. Jis savo eiga negali važiuoti. Jį reikia stumdyti rankomis.
Chevrolet Corvette C2 Rondine
„Pininfarina“ studijos specialistai šį unikalų automobilį sukūrė specialiai Paryžiaus automobilių parodai. Ant „Corvette C2“ platformos automobilis buvo sukurtas tik demonstracijai, o ne serijinei gamybai.
Italai pagamino tik vieną „Corvette C2 Rondine“ egzempliorių. Jis turi 5.4 litro, V8 variklį.
Fiat Dino Spider
„Fiat Dino“ buvo unikalus automobilis. Jis ne tik turėjo Enzo Ferrari sūnaus sukurtą 6 cilindrų benzininį variklį, bet ir buvo pakankamai brangus. Net ir pagal „Ferrari“ standartus.
Būtent dėl aukštos kainos „Dino Spider“ nesulaukė didžiulio populiarumo nei JAV, nei Europoje.
„Fiat Dino“ buvo gaminamas su dvejais kėbulo tipais : kupė ir kabrioleto. Kupė gamino „Bertone“, o kabrioleto gamyba rūpinosi „Pininfarina“.
Peugeot 504 Coupé
Didžiuliai, erdvūs ir komfortiški kupė su „Peugeot“ ženkliuku nėra didžiulė naujiena. Vienas iš geriausių „Peugeot“ ir „Pininfarina“ bendrų darbų yra „Peugeot 504“ kupė.
Puikiai atrodantis kupė turėjo 2.7 litro, 6 cilindrų benzininį variklį ir komfortu prilygo tuometiniams „Bentley“ ir „Rolls Royce“. Gaila, jog šių elegantiškų kupė iki šių dienų išliko ne tiek jau ir daug. Tačiau prie to prisidėjo ir labai mažas pagamintų automobilių skaičius.
Honda Argento Vivo
Galima sakyti, jog „Argento Vivo“ buvo „Honda S2000“ tėvas. Dar prieš pradedant „Honda S2000“ kūrimo darbus, panašaus tipo kabrioletą buvo sukūrę „Pininfarina“ specialistai.
1995 metais pademonstruota koncepcija turėjo 2.5 litro, 5 cilindrų benzininį variklį, kuris suko galinius ratus. Šis automobilis taip pat patiko vienam iš Jungtinių Arabų Emyratų šeichų, jis daugiau nei 6 mėnesius be perstojo įtikinėjo „Pininfarina“ vadovus, jog jie „Argento Vivo“ pritaikytų bendro naudojimo keliams.
Italai gavę pakankamai didelę sumą pinigų, pasinaudoję „Mercedes Benz“ automobilių komponentais, pagamino penkis „Argento Vivo“ kabrioletus.
Jaguar XJ220 Pininfarina
„Jaguar XJ220“ buvo vienas įspūdingiausių to meto automobilių. Anuomet super-automobilių gamintojus išlaikę turtingi naftos magnatai iš JAE, kreipdavosi į tokias įmones kaip „Pininfarina“ ir paprašydavo pakeisti jiems nepatinkančią detalę.
Vienas iš tokių turtuolių, į Italiją atsivežė „Jaguar XJ220“ ir paprašė pakeisti automobilio išvaizdą.
„Pininfarina“ sukūrė naujas kėbulo detales priekinei ir galinei daliai. Pasak neoficialių šaltinių, toks pakeitimas naftos magnatui atsiėjo beveik 1 mln. eurų.
Peugeot 406 Coupé
Tai - naujausias automobilis šiame sąraše. 1997 metais pristatytą automobilį galėjo įsigyti beveik kiekvienas. Tačiau kitaip negu „504“ kupė, kuris buvo prabangus ir prieinamas nedaugeliui, ant „Peugeot 406“ platformos sukurtas kupė išliko populiarus net ir iki šių dienų.
Kaip ir daugelis „Peugeot“ modelių, taip ir „406“ kupė turėjo trūkumų, tačiau kuris jų neturi? Užtat ne kiekvienas automobilis galėjo pasigirti grakščiomis ir elegantiškomis linijomis kaip „406“ kupė.
Automobilių dizaino studija - „Pininfarina“, visame pasaulyje išgarsėjo, kai pradėjo reguliariai dirbti su super-automobilių gamintoja „Ferrari“. Tačiau ne vieną kartą ant bankroto slenksčio atsidūrusi įmonė dirbo ir su kitais gamintojais. Ne tik su „Ferrari“.
Kaip bebūtų keista, tačiau pačius gražiausius automobilius „Pininfarina“ atidavė ne „Ferrari“, bet kitoms kompanijoms. Tačiau dėl to reikėtų kaltinti „Ferrari“ vadovybę, kuri beveik visiems šiame sąraše esantiems projektams pasakė - ne. Net ir „Peugeot 406“ kupė.
Šiandien pasižiūrėsime į 11-ką gražiausių „Pininfarina“ dizainerių sukurtų automobilių. Šiame sąraše surasite „Alfa Romeo“, „Ferrari“, „Maserati“, „Peugeot“ ir net „Honda“.
Alfa Romeo 8C 2900B Pininfarina Cabriolet
Tai yra vienas brangiausių ir rečiausių „Alfa Romeo“ markės ženkliuką dėvinčių automobilių. „Alfa Romeo“ pagamino tik keliasdešimt „8C 2900 B“ automobilių, tad jeigu bent kartą gyvenime jį išvysite bendro naudojimo keliuose, būsite vienas laimingiausių automanų pasaulyje.
Apie „Pininfarina“ specialistų sukurtą modelį kalbėti net neverta, nes jų pasaulyje yra išlikę tik keli vienetai.
Maserati A6GCS / 53 Berlinetta
Šiame sąraše, tai antras pagal senumą automobilį, tačiau surengus gražiausio automobilio rinkimus, šis „Maserati“ tikrai patektų į gražiausiųjų trejetuką.
„Pininfarina“ šį modelį pristatė 1952 metais ir pagamino vos keturis vienetus. Pasak neoficialių šaltinių, dėl tolimesnio modelio gamybos iš Enzo Ferrari priekaištų sulaukusi „Pininfarina“ nusprendė su „Maserati“ nutraukti kontraktą.
Cadillac PF 200
Nors šis automobilis dėvi „Cadillac“ ženkliuką, tačiau elegantiškas kabrioletas buvo sukurtas ne „Cadillac“ užsakymu, bet „Ferrari“ markės importuotojo, Luigi Chinettiho, užsakymu.
Pasaulyje egzistuoja vienintelis „PF 200“ egzempliorius, kuris šiuo metu priklauso vienam automobilių kolekcionieriui.
Mercedes-Benz 300b
Šis automobilis turėjo tapti „Mercedes Benz“ kompanijos flagmanu. Pagal pirminį planą, automobilis turėjo būti gaminamas su sedano, limuzino ir kupė kėbulo tipais.
Sedaną ir limuziną turėjo sukurti „Mercedes Benz“ inžinieriai, tuo tarpu elegantiško kupė kūrimo darbai buvo perduoti „Pininfarina“ specialistams.
1955 metais pristatytas modelis pranoko ne tik „Mercedes Benz“, bet ir automobilių kolekcionierių lūkesčius.
Nash Rambler Palm Beach
Jau nebeegzistuojančios kompanijos užsakymu pagamintas modelis turi labai daug panašumų į šiame sąraše esantį „Cadillac PF 200“. Tačiau asociacijos su pagal užsakymą pagamintu „Cadillac“ kyla ne tik mums. „Pininfarina“ ne kartą sakė, kad kurdami šį modelį, dizaineriai įkvėpimo sėmėsi iš „Cadillac PF 200“.
Nors žavingai atrodantis modelis atrodo kaip pilnavertis automobilis, tačiau iš tikrųjų taip nėra. Jis savo eiga negali važiuoti. Jį reikia stumdyti rankomis.
Chevrolet Corvette C2 Rondine
„Pininfarina“ studijos specialistai šį unikalų automobilį sukūrė specialiai Paryžiaus automobilių parodai. Ant „Corvette C2“ platformos automobilis buvo sukurtas tik demonstracijai, o ne serijinei gamybai.
Italai pagamino tik vieną „Corvette C2 Rondine“ egzempliorių. Jis turi 5.4 litro, V8 variklį.
Fiat Dino Spider
„Fiat Dino“ buvo unikalus automobilis. Jis ne tik turėjo Enzo Ferrari sūnaus sukurtą 6 cilindrų benzininį variklį, bet ir buvo pakankamai brangus. Net ir pagal „Ferrari“ standartus.
Būtent dėl aukštos kainos „Dino Spider“ nesulaukė didžiulio populiarumo nei JAV, nei Europoje.
„Fiat Dino“ buvo gaminamas su dvejais kėbulo tipais : kupė ir kabrioleto. Kupė gamino „Bertone“, o kabrioleto gamyba rūpinosi „Pininfarina“.
Peugeot 504 Coupé
Didžiuliai, erdvūs ir komfortiški kupė su „Peugeot“ ženkliuku nėra didžiulė naujiena. Vienas iš geriausių „Peugeot“ ir „Pininfarina“ bendrų darbų yra „Peugeot 504“ kupė.
Puikiai atrodantis kupė turėjo 2.7 litro, 6 cilindrų benzininį variklį ir komfortu prilygo tuometiniams „Bentley“ ir „Rolls Royce“. Gaila, jog šių elegantiškų kupė iki šių dienų išliko ne tiek jau ir daug. Tačiau prie to prisidėjo ir labai mažas pagamintų automobilių skaičius.
Honda Argento Vivo
Galima sakyti, jog „Argento Vivo“ buvo „Honda S2000“ tėvas. Dar prieš pradedant „Honda S2000“ kūrimo darbus, panašaus tipo kabrioletą buvo sukūrę „Pininfarina“ specialistai.
1995 metais pademonstruota koncepcija turėjo 2.5 litro, 5 cilindrų benzininį variklį, kuris suko galinius ratus. Šis automobilis taip pat patiko vienam iš Jungtinių Arabų Emyratų šeichų, jis daugiau nei 6 mėnesius be perstojo įtikinėjo „Pininfarina“ vadovus, jog jie „Argento Vivo“ pritaikytų bendro naudojimo keliams.
Italai gavę pakankamai didelę sumą pinigų, pasinaudoję „Mercedes Benz“ automobilių komponentais, pagamino penkis „Argento Vivo“ kabrioletus.
Jaguar XJ220 Pininfarina
„Jaguar XJ220“ buvo vienas įspūdingiausių to meto automobilių. Anuomet super-automobilių gamintojus išlaikę turtingi naftos magnatai iš JAE, kreipdavosi į tokias įmones kaip „Pininfarina“ ir paprašydavo pakeisti jiems nepatinkančią detalę.
Vienas iš tokių turtuolių, į Italiją atsivežė „Jaguar XJ220“ ir paprašė pakeisti automobilio išvaizdą.
„Pininfarina“ sukūrė naujas kėbulo detales priekinei ir galinei daliai. Pasak neoficialių šaltinių, toks pakeitimas naftos magnatui atsiėjo beveik 1 mln. eurų.
Peugeot 406 Coupé
Tai - naujausias automobilis šiame sąraše. 1997 metais pristatytą automobilį galėjo įsigyti beveik kiekvienas. Tačiau kitaip negu „504“ kupė, kuris buvo prabangus ir prieinamas nedaugeliui, ant „Peugeot 406“ platformos sukurtas kupė išliko populiarus net ir iki šių dienų.
Kaip ir daugelis „Peugeot“ modelių, taip ir „406“ kupė turėjo trūkumų, tačiau kuris jų neturi? Užtat ne kiekvienas automobilis galėjo pasigirti grakščiomis ir elegantiškomis linijomis kaip „406“ kupė.