9 ) Nissan Navara
Dar vienas visiškai naujas modelis, kuris „Euro NCAP“ stebėtojų dėmesį atkreipė atlikus priekinio smūgio testą. Pasak „Euro NCAP“ atstovų, automobiliui patekus į avariją, viduje sėdinčių keleivių krūtinėms gresia pakankamai didelis pavojus. Nepaisant to, suaugusių apsauga buvo įvertinta 79 procentais. Norint gauti 100 procentų, automobilis bazinėje įrangoje privalo turėti automatinė stabdymo sistemą ir eismo juostų stebėjimo sistemą.
8 ) Audi TT
Sportiškasis „Audi“ šeimos narys į šį sąrašą pateko tik dėl dviejų priežasčių. Pirmoji - automobilis gavo prastą vaikų apsaugos balą - 68 procentai. Antroji - „Euro NCAP“ teigia, jog ant galinių sėdynių gali įsitaisyti žmonės, kurių ūgis neviršija 1.45 metro. Ar tai trūkumas? Deja, taip, nes žemiausias „Euro NCAP“ manekenas yra 1.5 metro ūgio.
7 ) Volkswagen Caddy
Visoje Europoje mėgstamas darbinis arklys 2015 metais buvo atnaujintas. Nors „Volkswagen“ atliko tik keletą smulkių pakeitimų, vadovaujantis Europos Sąjungos įstatymais - tai visiškai naujas modelis.
Kadangi standartinėje įrangoje jis neturi automatinės stabdymo sistemos, „Caddy“ nebegali gauti maksimalaus įvertinimo. Saugusių apsauga įvertinta 84 procentais, vaikų apsauga - 78 procentais, pėsčiųjų apsauga - 58 procentai.
6 ) Opel Karl
Biudžetinis „Opel“ markės hečbekas „Euro NCAP“ bandymuose pasirodė vidutiniškai. Saugusių apsauga įvertinta 74 procentais, pėsčiųjų apsauga - 68 procentai, vaikų apsauga - 72 procentai. „Euro NCAP“ specialistai šį automobilį kritikavo dėl saugumo įrangos trūkumo ir prastai įsitempiančių saugos diržų, kurie avarijos atveju gali nutrūkti.
5 ) BMW Z4
Kabrioletai saugumo bandymuose dažniausiai pasirodo tik patenkinamai. Nors jie turi visą reikiamą saugumo įrangą, tačiau dėl griežtų „Euro NCAP“ taisyklių jie gauna kur kas mažesnius balus. Tiek priekinio, tiek šoninio smūgio bandymuose „BMW Z4“ pasirodė puikiai. Vienintelis bėda - elektroninių sistemų trūkumas.
4 ) Fiat Panda Cross
„Fiat Panda“ yra vienas iš tų automobilių, kuris į bandymus atvažiavo nepasiruošęs. Prasidėjus saugumo bandymams oro pagalvė neišsiskleidė, o manekeno galva trenkėsi tiesiai į „Fiat“ vairą. Sumontavus naują oro pagalvę, „Euro NCAP“ specialistai iš naujo atliko priekinio smūgio testą.
Nepaisant to, „Euro NCAP“ specialistai į šį ir kitus trūkumus pažiūrėjo pro pirštus ir saugusių apsaugą įvertino 70 procentų.
Vaikų apsauga buvo įvertinta žymiai aukštesniu balu - 77 procentai. Pėsčiųjų apsauga - 50 procentų.
2 -3 ) Opel Vivavo / Renault Traffic
Du visiškai identiški automobiliai. Skiriasi tik logotipai ir užrašai ant kėbulo. „Renault“ specialistų sukurtas automobilis buvo kritikuojamas dėl šoninių oro pagalvių trūkumo, tačiau kaip bebūtų keista, vaikų apsauga buvo įvertinta net 91 procentu.
Šoninio smūgio teste automobilis gavo vos 52 procentų įvertinimą, priekinio smūgio apsauga įvertinta 57 procentais, pėsčiųjų apsauga - 53 procentais.
1 ) Lancia Ypsilon
Dar vienas itališkas automobilis, kuris į „Euro NCAP“ bandymus pateko tik dėl to, jog buvo subtiliai atnaujintas. Kai „Euro NCAP“ bandė šį automobilį pirmą kartą, jis gavo keturių žvaigždučių įvertinimą, tuo tarpu techniškai nepasikeitęs, tačiau pagal naujas taisykles vertintas modelis gavo tik dvi.
Suaugusių apsauga įvertinta 44 procentais, vaikų apsauga - 79 procentais, pėsčiųjų apsauga - 64 procentais.