rytis buračas
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „rytis buračas“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „rytis buračas“.
Alkoholis vejamas lauk iš „Facebook“, tačiau ar įstatyme nėra spragų?
Po truputį alkoholinių gėrimų gamintojai bei prekybininkai keičia savo puslapių išvaizdą socialiniame tinkle „Facebook“. Reklama bus draudžiama ne tik jų puslapiuose, bet ir stebima ar daug sekėjų turintys žmonės tendencingai nereklamuoja kažkokio alkoholinio gėrimo. Visgi pastebima, kad yra išimčių bei spragų, kuriomis įmonės gali sumanyti pasinaudoti.
Rinkodaros specialistai: tegyvuoja turinys
Marketingo komunikacija per kelis dešimtmečius pasikeitė keletą kartų, tad tradicinis marketingas šiuolaikinio žmogaus jau nebeveikia. Milžiniški informacijos srautai vargina vartotojus, jie pradeda ignoruoti įprastus medijos kanalus – televizorius reklamos metu išjungiamas, į reklamą spaudoje ar elektroninėje erdvėje taip pat nebekreipiama dėmesio.
Neetiška alkoholinio kokteilio reklama pašiurpino ekspertus
Internete pasklido alkoholinio gėrimo reklama, vaizduojanti jauną moterį, ketinančią šokti nuo stogo. Kokteilio pavadinimas „Savižudybė“ nepalieka vietos interpretacijoms – Vilniaus centre įsikūręs baras iš tiesų lankytojams siūlo paragauti gėrimo, kuris tiesiogiai asocijuojasi su lietuviams itin skaudžia tema. Ši reklama ne tik pažeidžia reklamos etikos kodeksą, bet ir yra kritiškai vertinama marketingo specialistų.
Kas užsienio kompanijas traukia į Lietuvą
Viešbučiai „Louvre Hotels Group“ir restoranų tinklas „Subway“ – tik kelios užsienio bendrovės, prabilusios, kad nori investuoti Lietuvoje. Pasak ekspertų, turėdama pigią darbo jėgą ir sėkmingai kovodama su krize Lietuva jau užsitikrino gerą vardą, todėl ateityje investuotojų galime sulaukti ir daugiau.
„Lyoness“ finansų labirintas
Pirkimo bendruomenės „Lyoness“ reputacija Europoje krinta, kai ją į teismą padavė buvę klientai ir darbuotojas. Vieni nori atgauti įmonei sumokėtus pinigus, kiti kaltina kompaniją taikant finansinės piramidės principus. „Ekonomika.lt“ domėjosi bendrovės veikla Lietuvoje.
Daugiau nei 2,3 mln. narių pasaulyje turinti „Lyoness“ iki metų pabaigos šį skaičių planuoja padidinti iki 4 mln. Kompanija prisistato kaip pirkimo bendruomenė, tačiau jos veiklos skaidrumu po 8 sėkmingų metų suabejota.
Lietuviškai reklamai nėra nieko švento
„Aš žudysiu“, „Pasaulis laikosi ant vyrų“, „Šitokio pasiūlymo gali atsisakyti tik avinai“ – tokiais reklaminiais šūkiais šokiruoti, nustebinti ar pritraukti dėmesį stengiasi reklamos kūrėjai. O visi dėl neetiškos reklamos kilę skandalai visuomenėje jų kūrėjams galiausiai atneša tik dar didesnį pelną.
Šiemet Lietuvos reklamos biuras yra gavęs vartotojų skundų dėl keturių reklamų.
Paaiškėjo tarptautinio studentų konkurso „Creative Shock“ nugalėtojai
ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Studentų atstovybės pirmą kartą Lietuvoje organizuotą tarptautinį konkursą studentams „Creative Shock“ laimėjo komanda „99%“ iš Stokholmo aukštosios ekonomikos mokyklos Rygoje „SSE Riga“. Komanda sėkmingai įveikė Lietuvos rinkodaros asociacijos (LiMA) parengtą finalinę konkurso užduotį. Antrąją ir trečiąją vietas dalinosi „G-Pet“ ir „SUIDĖJA“ komandos iš ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto. Konkurse dalyvavo 52 komandos iš 14 Europos universitetų.
Lietuvos marketingo asociacijos nariai perduos žinias studentams
Gruodžio 3 d. Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) nariai, bendradarbiaudami su ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Studentų atstovybe (ISM SA), skaitys atviras paskaitas studentams, kurių metu apžvelgs naujausias tendencijas viešųjų ryšių, marketingo strategijos, partizaninio marketingo bei socialinių medijų srityse. Po paskaitų vyks ISM SA organizuoto verslumo konkurso „Creative Shock“ finalas. Geriausiai atrankiniame etape pasirodžiusioms komandoms per 2,5 val.
Teatro reklama „Aš žudysiu“ sulaukė marketingo specialistų kritikos
Vilniuje pasirodę vieno teatro reklamos plakatai, kuriuose vaizduojamas moters veidas ir užrašas didelėmis raidėmis „Aš žudysiu“, sukėlė prieštaringų diskusijų tarp Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) narių.
Dalies jų teigimu, mokslo metų pradžios išvakarėse ši sostinės gatvėse pasirodžiusi reklama yra neetiška ir jai turėjo būti pasirinkti kiti reklamos kanalai, nepasiekiantys jautriausios visuomenės dalies – vaikų ir paauglių.