Gruodžio 3 d. Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) nariai, bendradarbiaudami su ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Studentų atstovybe (ISM SA), skaitys atviras paskaitas studentams, kurių metu apžvelgs naujausias tendencijas viešųjų ryšių, marketingo strategijos, partizaninio marketingo bei socialinių medijų srityse. Po paskaitų vyks ISM SA organizuoto verslumo konkurso „Creative Shock“ finalas. Geriausiai atrankiniame etape pasirodžiusioms komandoms per 2,5 val. reikės atlikti LiMA parengtą finalinę konkurso užduotį.
Lietuvos marketingo rinkoje jaučiamas aukštos kvalifikacijos marketingo specialistų poreikis. „Šiuo metu nemažai Lietuvos marketingo specialistų yra savamoksliai, o strateginio marketingo reikšmė yra didžiulė ir jai įgyvendinti reikia aukštos kvalifikacijos specialistų, – sako LiMA valdybos pirmininkas Simonas Bartkus. – Akivaizdu, kad vis daugiau įmonių tą supranta, todėl labai svarbu yra keistis žiniomis, dalintis praktine patirtimi su augančiais marketingo specialistais, tokiu būdu didinti jų vertę rinkoje, o kartu kelti bendrą Lietuvos marketingo rinkos vertę.“
Pranešimu „Marketingo strategija: kieno tai funkcija ir kas tai turi atlikti“ paskaitų ciklą pradės S. Bartkus. Jo teigimu, visų pirma reikia suprasti, koks yra marketingo strategijos vaidmuo įmonės valdyme bei kaip suformuoti aiškią įmonės marketingo strategiją, kaip ją įgyvendinti. LiMA valdybos narys, knygynų „Pegasas“ rinkodaros vadovas Rytis Buračas atsakys į klausimus, ar marketingas gali buti tradicinis, kas yra partizaninis marketingas bei kaip parinkti efektyviausias priemones. LiMA valdybos narė, viešųjų ryšių agentūros „Ad verum" direktorė Ieva Naujalytė iškels klausimą, ar verta painioti marketingą ir ryšius su visuomene. Paskaita taip pat skirta tiems, kam įdomu, ką „valgo“ Lietuvos žiniasklaida bei ką daryti, kai nėra, ką pasakyti. Linas Šiautkulis, LiMA ekspertų grupės narys, interneto rinkodaros komunikacijos sprendimų bendrovės „Adnet Media“ direktorius, paskaitoje „Kaip iš bendruomenių gauti didžiausią naudą internete arba „tinklo“ efektas“ pasakos, kaip pasikeitė interneto vartotojas išpopuliarėjus virtualioms bendruomenėms, kokia nauda iš bendruomenių vartotojų verslui ir kaip ją maksimizuoti.
Pasak S. Bartkaus, svarbu mokėti pažvelgti į marketingo naudą iš įvairių pusių: kartais pamiršti tradicinį apibrėžimą ir problemas spręsti kūrybiškai. Verslumo konkurso „Creative Shock“ finalo metu LiMA pateiks situaciją, kurią varžovai turės išnagrinėti ir pasiūlyti rinkodaros sprendimus. Konkurso komisija, kurią sudarys 9 kompetentingi rinkodaros ekspertai vertins finalininkų kūrybiškumą, idėjų pagrįstumą bei kitus aspektus. Konkurso nugalėtojams atiteks ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto įsteigtas prizas – verslo pietūs su vienos garsiausių mobiliųjų aplikacijų kompanijų pasaulyje „GetJar“ direktoriumi Ilja Laursu.
Paskaitos vyks gruodžio 3 d. ISM Vadybos ir ekonomikos universitete (Arklių g. 18, Vilnius), III rūmuose, 114B auditorijoje. Renginio pradžia – 9 val.