„Šalyje, kuri pasaulyje pirmauja pagal savižudybių skaičių, kiekvienas bendruomenės narys turėtų būti sąmoningas ir jausti atsakomybę už jį supančią aplinką. O akivaizdžiai demonstruoti savižudybės procesą - mažų mažiausiai neatsakinga“, - teigia Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) ekspertų grupės narys Rytis Buračas. Specialisto nuomone, tokia neapgalvota reklama ne tik kenkia pačios įmonės įvaizdžiui, bet ir menkina visą socialinės kampanijos prieš savižudybes įdirbį. Tai vienas iš tų pavyzdžių, kai neatsakingai peržengiamos moralinės ribos ir tokia reklama negali būti niekaip pateisinama ir toleruojama: „Griežtai nepritariame reklamoms, kurios propaguoja smurtą, agresiją ar mirtį“.
Joks marketingo sprendimas negali nusižengti įstatymams. Alkoholinio kokteilio „Savižudybė“ reklama pažeidžia kai kuriuos esminius nurodymus. Lietuvos reklamos etikos kodekse rašoma, jog negali būti teiginių ar vaizdų, skatinančių sveikatai kenksmingą elgesį, nesaugią veiklą. Taip pat reklama neturi pažeisti visuomenėje vyraujančių padorumo normų, neturi kelti baimės ar panikos be rimtos priežasties.
Lietuvos marketingo asociacija ragina bendrovę skubiai pašalinti kokteilį ir jo reklamą.