reklaminis klipas
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „reklaminis klipas“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „reklaminis klipas“.
„Coca-Cola“ pristatė Vilniuje filmuotą reklaminį klipą
Neseniai skelbta, kad „Coca-Cola“ reklamos filmavimui pasirinko Lietuvos sostinę Vilnių. Antradienį pristatytame reklaminiame klipe pilku vaizduojamą Vilnių nuspalvina vieno populiariausių pasaulio gėrimų akcija – žalia veja ištiesta Europos aikštė ir joje poilsiaujantys žmonės. Kviečiame pasižiūrėti ir įvertinti Olandijos reklamos agentūros „Wieden + Kennedy Amsterdam“ darbą.
„Barcelona“ žvaigždės reklaminiame klipe: C. Puyolis galva suskaldo gėlių vazoną
Gerardas Pique – muitinės pareigūnas, Javieras Mascherano – miega lėktuvo salone, Lionelis Messi – šokių mokytojas, Carlesas Puyolis – pašokęs galva suskaldo gėlių vazoną. Tai – ne siurrealistinis sapnas ar košmaras, o naujas „Barcelona“ rėmėjo „Qatar Airways“ reklaminis klipas, rašo dailymail.co.uk. Pradžioje matomas lėktuvo skrydis virš „Barcelona“ simbolio formą įgavusios salos, o stiuardesė praneša: „Ponai ir ponios, netrukus atvyksime į „Barcelona“ žemę.
Moteriška isterija ir vidutinio amžiaus vyro krizė pagal „Toyota“
Tai labai neįprastas reklaminis filmukas. Jis tikrai nepanašus į tipines automobilių reklamas, kur sportiški automobiliai pristatomi kaip žaislai vyrams. Čia yra visko – ir užuominų apie vidutinio amžiaus vyro krizę, ir paprasčiausios šeimos santykių krizės iliustracijų.
Tai netipinė „Toyota GT86“ reklama. Ją kūrė už Atlanto neblogai žinoma agentūra „Happiness Brussels", prie projekto taip pat dirbo „Caviar“, o filmuką režisavo Arnaud Uyttenhove.
„Depeche Mode“ pagal „Volkswagen“
„Depeche Mode“ – viena ryškiausių pasaulio pop scenos grupių. Šie britai muzikos industrijoje stabiliai jaučiasi jau daugiau nei 30 metų. Tai, panašu, „užkabino“ Volfsburgo kompanijos reklamos strategus – vienai iš septintos kartos „Golf“ reklamų pasirinkta „Depeche Mode“ daina „People are People“.
Šis kūrinys debiutavo 1984 metais (dar antros kartos „VW Golf“ laikais), kai britai pristatė savo albumą „Some Great Reward“. Beje, tai buvo ketvirtas „Depeche Mode“ diskas.
Šokiruojančios televizijų reklamos: nuo „voveraitės iš pragaro“ iki „žmogaus-dešros“
Siekdami, kad pirkėjai lyg galvos netekę skubėtų į parduotuves įsigyti kokios nors prekės, reklamų kūrėjai kartais taip perstengia, kad per televiziją transliuojama reklama tampa tiku išbandymu žiūrovams.
Išanalizavę reklamą Rusijos ir Ukrainos televizijose britų žurnalistai priėjo išvados, kad vieni reklaminiai vaizdo klipai itin agresyvūs, kiti intriguojantys ar paprasčiausiai keisti, tačiau neabejotinai patraukiantys dėmesį, rašo newsru.com.
Naują „Toyota“ modelį pasauliui pristato transeksualas
Japonų kompanija „Toyota“ savo kompaktišką hečbeką „Auris“ pristatys jau kitą mėnesį, Paryžiaus automobilių parodoje. Tai bus įprastos ir hibridinės automobilio versijos, be to japonai nusprendė kaip reikiant padirbėti su šio automobilio įvaizdžiu – teigiama, kad nuo šiol neliks ankstesniam modeliui būdingo nuobodumo.
Tačiau pakeisti ne per vienerius metus susiformavusią nuomonę nėra paprasta. Tai kompanijos pardavimų ir reklamos specialistai suprato puikiai.
„Aston Martin V12 Zagato“: oficiali filmuota medžiaga
Britų kompanija „Aston Martin“ paskelbė savo stilingo kupe „V12 Zagato“ filmuotą medžiagą. Tai pirma oficiali filmuota medžiaga, kur užfiksuotas naujausias „Aston Martin“ ir italų „Zagato“ bendro darbo vaisius.
Šis modelis skirtas pusės amžiaus bendradarbiavimo su italų studija „Zagato“ minėjimui. 1961 metais buvo sukurtas taip pat įstabaus grožio bendras kompanijų „Aston Martin“ ir „Zagato“ kūrinys – kupe „DB4 GT Zagato“. Na, o dabar atėjo laikas šiuolaikiškai šio automobilio interpretacijai.
Apokalipsė pagal „Chevrolet“
Praėjusio amžiaus devintame dešimtmetyje dėl tokios reklamos būtų alpę geriausi Holivudo specialiųjų efektų meistrai. Tačiau dabar juostoje užfiksuoti menamos Apokalipsės akimirkas jau daug paprasčiau. Todėl pasaulio pabaigos motyvą pasikinkę „Chevrolet“ reklamos meistrai žiūrovams dovanoja gerą dozę kraupokų realistiškų vaizdų.
Scenarijus paprastas ir net šiek tiek primityvokas – pilkas dangus, dūmai, griuvėsiai, sunaikintas miestas ir.
Prisimenant smagiausias automobilių reklamas
Siūlome jums prisiminti smagiausias automobilių reklamas. Ryškiausios reklamos dabar yra jau ne kas kita, kaip trumpi filmai su nenusakomais scenarijaus vingiais.
Tiesa, kartais įdomu pažiūrėti, kaip viskas keitėsi bėgant metams, todėl mes jums siūlome pasigrožėti ne tik naujausių laikų įdomiausiais šio žanro darbais, bet ir ryškesniais praėjusio amžiaus reklamos kūrėjų darbais.
Pristatytas „Cirque du Soleil“ ir „Infiniti“ bendras darbas
Apie savo bendradarbiavimą paskelbę kiek daugiau nei prieš metus, Kanados pramogų verslo gigantas „Cirque du Soleil“ ir Japonijos automobilių gamintojas „Infinity“ pristatė savo bendradarbiavimo rezultatą – akrobatų meistriškumo kupiną reklaminį vaizdo klipą.
Kai 2010 metų gegužę buvo pasirašinėjama bendradarbiavimo sutartis, visi garsiai kalbėjo, jog „Cirque du Soleil“ ir „Infinity“ puikiai tinka ir papildo vienas kitą.
REKLAMA
REKLAMA
Įsimintiniausios „Apple“ reklamos
Kiekvienam novatoriškam ir pažangiam produktui reikalinga tokia pati novatoriška reklama, ir, regis, „Apple“ buvo viena iš tų kompanijų, kurios reklaminiai klipai visuomet buvo sėkmingi, rašo Forbes.com.
Ar jūsų asmeninio kompiuterio nuotrauka namų aplinkoje, pavyzdžiui, virtuvėje, atrodytų novatoriškai? Tikriausiai sutiksite, kad ne.
Tačiau tik ne tada, kai kalbame apie „Apple II“ kompiuterį.
Tikri triukai, tikras automobilis
Siūlome jums prisiminti senus gerus laikus žiūrint tikrai įsimintiną reklamą – Džeimso Bondo stiliaus kelionėje čia įamžintas vienas šauniausių visų laikų „hot-hatch“ kategorijos automobilių.
Galite mus išvadinti senamadiškais, tačiau šių dienų reklaminiai filmukai su gausybe kompiuterinių efektų nusileidžia senų laikų reklaminėms bondiadoms, kur vaizdelis dar būdavo tikras. Tokie pat tikri buvo ir tų laikų „hot-hech“ kategorijos automobiliai. Jokių kompromisų, jokių „skaitmeninių“ tarpininkų.
Vokiška kokybė ir „Lamborghini“
Norite pažiūrėti, kaip gaminamas „Lamborghini Aventador“? Tuomet siūlome jums pažiūrėti trumpą reklaminį filmuką.
Tai trumpa istorija apie efektingojo „Lamborghini Aventador“ kelią nuo drąsios minties iki gamyklos vartų. Vadinasi šid reklaminis filmukas „Quality“. Na, kokybės temą italams jau senokai priminė „Lamborghini“ perėmęs „Volkswagen“ koncernas, kuris užsimojo padaryti tvarką Apeninuose.
„Mini Coupe“: filmuotoje medžiagoje siūlomi nuotykiai
Dar tik vakar pasakojome jums apie stilingo „Mini Coupe“ debiutą. Na o šiandien automobilio gamintojai pradėjo reklaminę kompaniją, kurios filmuke teigiama, kad pasirinkus tokį ryškų automobilį kiekviena diena bus kaip naujas nuotykis.
„Mini Coupe“ – tai tas pats įprastas „Mini“, tik tapęs dviviečių, su nusklembta galine stogo dalimi ir nuožulnesniu priekiniu stiklu.
„Ikea” reklama papiktino italus
Nauja „Ikea“ reklaminė kompanija patiko ne visiems. Bendrovė kaltinama, kad reklamuodama naujus produktus virtuvei, pasinaudojo ižeidžiančiais mafijos kultūros stereotipais.
Reklaminiame klipe „Very Good Fellas“(labai geri vyrukai), transliuojamame internete ir televizijoje, rodomi į gangsterius panašūs vaikinai, kalbantys su sicilietišku ir neapolietišku akcentais. Jie atsikrato itin dideliu ir sunkiu juodu maišu.
Reklamos jėga gali ir sudeginti
Neretai reklaminiai vaizdo filmukai įsimena ne vien dėl juose filmuojamų automobilių. Kartais režisierių polėkiai ir trumpų istorijų siužetų vingiai užsifiksuoja tikrai ilgam.
Panašiai ir su šiuo reklaminiu klipu. Juk “Renault Fluence" debiutavo prieš gerus metus. Nėra tai nei gražuolis, nei sportininkas. Tai tiesiog automobilis visiems gyvenimo atvejams. Kaip sakoma, ir į darbą, ir į sodą.
Britai parodė, kaip kelyje atrodys „Lotus Elite“
Nors efektingasis „Lotus Elite“ rinkoje pasirodys tik 2014 metais, britai jau susuko trumpą filmuką. Tai pirmas vaizdelis, kuriame britų efektingoji naujovė užfiksuota kelyje. Šiame filmuke taip pat užfiksuotas ir stogo sulankstymo mechanizmo darbas.
Paprastai „Lotus“ gamintojai sportiško savo kūrinių charakterio pasiekdavo maksimaliai mažindami savo automobilių masę, tačiau „Lotus Elite“ yra jau kitokios inžinerinės mokyklos kūrinys.
Labiausiai erzinantys 2009 metų reklaminiai klipai
Jungtinėje Karalystėje sudarytas labiausiai erzinančių 2009 metų reklaminių klipų sąrašas. Britų apklausą organizavo žurnalas „Marketing“.
Pirmąją vietą šiame sąraše užėmė internetinio tinklapio „Go Compare“ reklaminis klipas, kuriame lyginamos įvairių draudimo rūšių kainos. Labiausiai nemaloniu šioje reklamoje žiūrovai įvardijo įkyrią dainelės melodiją, atliekamą operos dainininko spirale susuktais ūsais.