Japonų kompanija „Toyota“ savo kompaktišką hečbeką „Auris“ pristatys jau kitą mėnesį, Paryžiaus automobilių parodoje. Tai bus įprastos ir hibridinės automobilio versijos, be to japonai nusprendė kaip reikiant padirbėti su šio automobilio įvaizdžiu – teigiama, kad nuo šiol neliks ankstesniam modeliui būdingo nuobodumo.
Tačiau pakeisti ne per vienerius metus susiformavusią nuomonę nėra paprasta. Tai kompanijos pardavimų ir reklamos specialistai suprato puikiai. Todėl japonai nusprendė, kad naujos kartos modelio pristatymui reikėtų mažumėlę netradicinės ir net šiek tiek šokiruojančios reklaminės kompanijos. Kaip tarė, taip ir padarė – naujojo „Auris“ modelio reklaminiu veidu tapo devyniolikos metų transeksualas iš Izraelio. Suprask, dabar „Auris“ yra išskirtinis, tai nėra automobilis toks kaip visi kiti.