Apie savo bendradarbiavimą paskelbę kiek daugiau nei prieš metus, Kanados pramogų verslo gigantas „Cirque du Soleil“ ir Japonijos automobilių gamintojas „Infinity“ pristatė savo bendradarbiavimo rezultatą – akrobatų meistriškumo kupiną reklaminį vaizdo klipą.
Kai 2010 metų gegužę buvo pasirašinėjama bendradarbiavimo sutartis, visi garsiai kalbėjo, jog „Cirque du Soleil“ ir „Infinity“ puikiai tinka ir papildo vienas kitą. Kiekviena šių kompanijų pasižymi savo darbuotojų meistriškumu ir visišku atsidavimas tam, ką jie daro, be to, abiejų kompanijų veikloje susipina judėjimo menas ir viską valdanti aistra.
„Cirque du Soleil“ ir „Infinity“ taip pat jungia ir bendros vertybės. Kiekvienai jų svarbi aukščiausio lygio kokybė, išskirtinumas, dėmesys kiekvienai smulkmenai bei naujausių technologijų panaudojimas ir įdiegimas kūrinyje.
Dar iki bendradarbiavimo sutarties pasirašymo „Infinity“ trejus metus buvo „Cirque du Soleil“ rėmėjas, prisidėjęs prie nemažai „Cirque du Soleil“ iniciatyvų, jų tarpe ir siekio patekti į Gineso rekordų knygą už aukščiausiai atliktą cirko triuką. „Cirque du Soleil“ spektaklio „Kooza“ akrobatai atliko cirko numerį Toronte (Kanadoje) esančiame 553 metrų aukščio CN bokšte.
Pasak „Cirque du Soleil“, cirkas bendradarbiauja su tomis kompanijomis, kurioms yra artimi tie pats dalykai ir tos pačios vertybės, kaip ir Kanados gigantui „Cirque du Soleil“. Tai tobulumo siekimas, dėmesys žmogui, aktyvus dalyvavimas bendruomeninėje veikloje tiek regioniniu, tiek pasauliniu mastu.
„Cirque du Soleil“ taip pat bendradarbiauja su keletu kitų gerai žinomų prekinių ženklų, tarp jų sportinės aprangos kūrėjas „Reebok“, spalvingomis kolekcijomis pasižymintis „Desigual“, MGM kazino tinklas, biuro technikos gamintojas „Xerox“ ir kt. Las Vegase yra įrengta keletas „Cirque du Soleil“ barų, Kanados gigantas bendradarbiauja su keletu meno galerijų, aktyviai remia savo įkūrėjo Guy Laliberte įsteigtą labdaros ir paramos fondą „One drop“, kuris rūpinasi kokybiško gėlo vandens užtikrinimu visame pasaulyje.