Praėjusio amžiaus devintame dešimtmetyje dėl tokios reklamos būtų alpę geriausi Holivudo specialiųjų efektų meistrai. Tačiau dabar juostoje užfiksuoti menamos Apokalipsės akimirkas jau daug paprasčiau. Todėl pasaulio pabaigos motyvą pasikinkę „Chevrolet“ reklamos meistrai žiūrovams dovanoja gerą dozę kraupokų realistiškų vaizdų.
Scenarijus paprastas ir net šiek tiek primityvokas – pilkas dangus, dūmai, griuvėsiai, sunaikintas miestas ir... „Chevrolet Silverado“. Jis pasirodo iš po griuvėsių, stiprus ir nenugalėtas.
Išties, tai nemenkas automobilis. Europiečio akimis tai tiesiog normalus sunkvežimis. Monumentalus ir brutalus. Jo 6,6 litro darbo tūrio 370 a.g. dyzelinis V8 užtikrina jėgos atsargą visiems gyvenimo atvejams. Juo labiau Amerikoje, kur kaubojų vaikaičiai į parduotuvę vis dar važiuoja tritoniu geležies kalnu, o kuras vis dar stebėtinai pigus.