• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekvienam novatoriškam ir pažangiam produktui reikalinga tokia pati novatoriška reklama, ir, regis, „Apple“ buvo viena iš tų kompanijų, kurios reklaminiai klipai visuomet buvo sėkmingi, rašo Forbes.com.

REKLAMA
REKLAMA

Ar jūsų asmeninio kompiuterio nuotrauka namų aplinkoje, pavyzdžiui, virtuvėje, atrodytų novatoriškai? Tikriausiai sutiksite, kad ne.

REKLAMA

Tačiau tik ne tada, kai kalbame apie „Apple II“ kompiuterį. Įsivaizduokite šį kompiuterį greta orkaitės, virtuvinio kombaino ar kitų buitinių rakandų – tai tikra revoliucija!

1984 metais TBWA „Chiat Day“ reklamos kompanija išleido  Ridlio Scott'o režisuotą reklamą, kuri tapo tokia pat populiari kaip ir pats Apple šūkis „Mąstyk kitaip“ („Think Different“).

REKLAMA
REKLAMA

Reklaminis klipas sulaukė milžiniško pasisekimo. Per vieną naktį „Apple Mac“ tapo labiausiai JAV istorijoje minimu kompiuteriniu gaminiu ir pagrindiniu žiniasklaidos taikiniu. Šiandien ją lenkia nebent „Mean Joe Green“ reklama.

„Mąstyk kitaip“ – buvo dar vienas „šokas“. Vieniems tai gali pasirodyti ne visai gramatiškai taisyklingas sakinys, tačiau „Apple“ nebijojo iššūkių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Spausdinamų ir televizinių reklamų srityje kompanija savo originalumu lenkė visas kitas. Čia nebuvo vaizduojami kompiuteriai – reklamos buvo juodai baltos, su vaivorykštės spalvų „Apple“ logotipu. Jeigu žiūrėtumėte „Think Different“ reklamą su mama ar močiute, jos turbūt net nesuprastų, apie ką ji.

REKLAMA

Kita vertus, menininkai ir mąstytojai „Apple“ laikė autsaideriu lyginant su pagrindiniais kompanijos varžovais, IBM ir „Microsoft“.

Dar viena, ne mažiau įspūdinga, humoristinio pobūdžio reklama, kurioje Mac'ą vaidina Justinas Longas, o vyruką vardu PC (asmeninis kompiuteris) įkūnija  Joshas Hodgmanas. Hodgmanas parodo savo nesaugumą ir nervingumą lyginant su ramiu ir „šaltai nusiteikusiu“ Longu. Ši reklama tapo tokia populiari, kad ji buvo parodijuojama visur, kur tik įmanoma.

REKLAMA

Naujausiame nešiojamą „iPod“ muzikos grotuvą bei internetinę muzikos įrašų parduotuvę „iTunes“ reklamuojančiame klipe matote pagal „Jet“, „Wolfmother“ ir „Daft Punk“ muzikinių takelių įrašą šokantį siluetą. Ši reklama išties linksma ir „užkrečianti“.

Taip pat skaitykite:

Kaip „Apple“ gyvens toliau be S. Jobso?

Trys S. Jobso istorijos: apie tikslą, meilę ir mirtį

„Apple“ įkūrėjas S. Jobsas: niekas nenori mirti, net tie, kurie nori patekti į dangų

Pasaulis atsisveikina su S. Jobsu

Palaidotas „Apple“ įkūrėjas ir buvęs vadovas S. Jobsas


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų