nova media
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „nova media“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „nova media“.
Ekspertai įvertino: valstiečiai kurs laikraštį, nes nesusikalba su tradicine spauda
Valdančiosios Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos planus kurti laikraštį lemia nesusikalbėjimas su tradicine žiniasklaida, sako ekspertai. Viešųjų ryšių agentūros „Nova Media“ vyresnysis partneris Arijus Katauskas BNS sakė, kad „valstiečiams“ nepavyko užmegzti tinkamo kontakto su žurnalistais.
Ekspertai giria „Maximos“ sprendimą mažinti kainas
Didžiausią Lietuvoje prekybos tinklą valdančios ir 16,9 mln. eurų bauda už kartelinius susitarimus nubaustos bendrovės „Maxima LT“ sprendimas sumažinti daugiau kaip tūkstančio prekių kainas gali turėti teigiamo poveikio ekonomikai, jei dėl to padidės konkurencija tarp prekybos tinklų, mano banko „Swedbank“ vyriausiasis ekonomistas Nerijus Mačiulis.
Agresyviai rinkodarai klientas tarsi višta
Lietuvos verslo konfederacijos iniciatyva Vilniuje buvo surengta konferencija „Rinkodara ir įstatymas: ne viskas, kas efektyvu, yra teisėta!“ Šauktukas padėtas ne šiaip sau: šios srities problemos turi rūpėti ne tik prekybininkams ir teisininkams. Rinkodaros efektyvumą kiekvienas iš mūsų pajunta per savo kišenę, o ar dėl to nukenčia mūsų žmogiškas orumas ar vartotojo teisės, nustatyti kartais keblu.
VU kviečia į diskusiją apie sėkmingą prekės ženklo komunikaciją
Prekės ženklas – tai ne tik logotipas ant pakuotės, tai – identitetas. Visai nesvarbu, kokio dydžio yra organizacija – tarptautinė korporacija, individualus verslas ar studentų susivienijimas, kiekviena iš jų gali sukurti stiprią ir lengvai atpažįstama tapatybę.
K. Celiešius: kylančios naftos kainos ūkiui kelia grėsmę
Naftos kainos vėl kopia į viršų, keldamos vis didesnę grėsmę globaliam ekonomikos atsigavimui. Tai verčia atsigręžti į 2011 metų pradžią, kuomet dėl Europos skolos bėdų ir stipriai brangusios naftos pasaulio ūkį sukaustė sąstingis. Kita vertus, šiuo metu „juodojo aukso“ kainų kilimas yra ganėtinai nuosaikus, todėl brangstanti nafta itin stipraus neigiamo poveikio, tikėtina, nesukels.
Labiausiai Baltijos šalyse verslu nepasitiki Lietuvos gyventojai
Septyni iš dešimties - 70 proc. - Baltijos šalių gyventojų mano, kad verslas jų šalyje yra nesąžiningas. Pesimistiškiausiai verslą vertina Lietuvos gyventojai - 84 proc. jų mano, kad verslas mūsų šalyje yra nesąžiningas.
Latvijoje taip vietinį verslą vertina 72 proc., o Estijoje - 53 proc. gyventojų. Tai rodo ryšių su visuomene agentūros Lietuvoje „Nova media“, Latvijoje „Baltic Communication Partners“ ir Estioje „Vare & Jaakkola“ užsakymu tyrimų bendrovės RAIT atliktas tyrimas.
Krepšinio čempionato reklama: kieno komunikacija efektyviausia?
Europos krepšinio čempionatas sukėlė reklaminių akcijų furorą. Nors reklamuojasi visi, kas tik gali, išsikovoti išskirtines pozicijas vartotojų sąmonėje pavyksta ne visiems. Reklamos planavimo ir pirkimo agentūros „OMD“ atlikto tyrimo metu paaiškėjo, kad krepšinio čempionato rėmėjais įvardinami ne būtinai pagrindiniai jo rėmėjai, o tie, kurie savo prekinį ženklą su krepšiniu sieja jau seniai.