Prekės ženklas – tai ne tik logotipas ant pakuotės, tai – identitetas. Visai nesvarbu, kokio dydžio yra organizacija – tarptautinė korporacija, individualus verslas ar studentų susivienijimas, kiekviena iš jų gali sukurti stiprią ir lengvai atpažįstama tapatybę. Tačiau ko reikia, jog prekės ženklas nepranyktų begalinėje brand'ų jūroje? Kaip sėkmingai komunikuoti idėjas, kad jas įsidėmėtų tiek klientai, tiek konkurentai?
Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto Studentų mokslinė draugija (VU KF SMD) kviečia į diskusiją neformalioje aplinkoje Cafe Scientifique, kurios metu bus ieškoma būdų, kaip sėkmingai komunikuoti prekės ženklą.
Savo idėjomis ir patirtimi dalinsis Arijus Katauskas – ryšių su visuomene agentūros „Nova Media“ vyresnis partneris. „Nova Media“ dirba su Microsoft, Crocs, Danske banku, Vilniaus duona ir kitais Lietuvoje gerai žinomais prekių ženklais.