linas skardžiukas
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „linas skardžiukas“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „linas skardžiukas“.
Žiežirbos tarp savų dėl autobusų: ministerijos atstovai įtakingą konservatorių įtaria proteguojant vieną verslų
Susisiekimo ministerija ėmėsi reformuoti tolimąjį susisiekimą autobusais Lietuvoje taip, kad į rinką galėtų patekti nauji vežėjai, kad autobusai galėtų pradėti ir pabaigti maršrutus ne tik autobusų stotyse, bet ir oro uostuose ar geležinkelio stotyse, bei kad būtų derinami autobusų bei traukinių tvarkaraščiai, tai yra, kad tame pačiame mieste autobuso išvykimo laikas bent 10 minučių nesutaptų su traukinio išvykimu ta pačia kryptimi.
Autobusų keleivių mažėja: bendrovės mažins reisus, dalį jų uždarys
Karantinui apribojus įprastą žmonių gyvenimą ir vėl sumažėjus keliaujančių autobusais, keleivių vežimo bendrovės „Kautra“ ir „Toks“ sako dirbančios nuostolingai, todėl artimiausiu metu žada vėl sumažinti reisų. Įmonės tikina, kad susisiekimas tarp miestų išliks, bet bus retesnis.
„Kautros“ direktorius Linas Skardžiukas sako, jog pastaruoju metu keleivių srautas siekia 25 proc. pernykščio srauto, o įmonės nuostoliai, jau viršiję 1 mln. eurų, metų pabaigoje turėtų siekti apie 2 mln. eurų.
Dar vienas „Porsche 911“ „Aurum 1006 km“ lenktynėse: Pristatyta „Vytautas gazuotas“ komanda
Pirmadienį per pietus į Kauno autobusų stotį skubėjusius keliautojus pasitiko neįprastas vaizdas ir garsus opozicinio šešių cilindrų variklio burzgimo garsas: prieš paradines duris prisiparkavo baltai mėlynas „Porsche 911 GT3 Cup“ automobilis. Savo komandą ir tikslus lenktynėse pristatė Arūnas Strumskis, Mindaugas Platūkis, Linas Skardžiukas ir Ramūnas Čapkauskas.
„Kautra“ atnaujina tarpmiestinį vežimą autobusais
Viena didžiausių keleivių pervežimo bendrovių „Kautra“ skelbia nuo antradienio atnaujinanti susisiekimą tarpmiestiniais autobusais.
Planuojama, kad jie iš pradžių kursuos tarp didžiųjų šalies miestų – Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio ir Alytaus. Anot bendrovės atstovų, atnaujinant darbą didžiausias dėmesys skiriamas saugumui.
„Norėjome atnaujinti darbą po švenčių, įsivažiuoti po truputį tarp didžiųjų miestų. Planuojame pradžioje dirbti su dešimčia autobusų.
Pinigai saviems – „nemokama“ stotis miestui kainuos 450 tūkst. eurų
Vilkaviškiečiai sujudo – savivaldybės pažadas, kad naujos autobusų stoties statybos miestiečiams nekainuos, pasirodo, nuėjo niekais. Savivaldybė statyboms skirs 450 tūkst. eurų. Maža to, stoties statybas vykdys bendrovė, kurios akcininku yra Vilkaviškio vicemeras. Šiai įmonei vicemeras ilgus metus vadovavo pats, o šiuo metu jo sūnus ten vadovauja statyboms.
Po rekonstrukcijos Kauno autobusų stotis tapo moderniausia rytų Europoje
Po pusantrų metų vykusių statybų šį pirmadienį visuomenei pristatyta rekonstruota Kauno autobusų stotis. Stotis pasitinka ne tik moderniu pastatu su įspūdingo dydžio laikrodžiu, bet ir daug erdvesne keleivių laukimo sale, šiuolaikiška keleivių informavimo sistema, požeminiu parkingu ir daugybe kitų naujovių. Pristatymo metu ji įvardinta, kaip moderniausia ne tik Lietuvoje, bet ir rytų Europoje. „Teatras prasideda nuo rūbinės, o miestas nuo autobusų stotis.
Vežėjai viliasi, kad žmonės įvertins savo saugumo kainą
Keliaujantieji autobusais ir traukiniais yra apdrausti ir saugūs, tuo metu tie, kurie renkasi važiuoti su nepažįstamaisiais, žaidžia „va bank“, primena keleivinio transporto atstovai. Jie neslepia, kad paslauga nuvežti automobiliu žmogų, važiuojantį į tą patį miestą ar miestelį, už sutartinę sumą vis populiarėja, o autobusų bendrovės praranda pelną.
SEB bankas bendrovei „Kautra“ skolina 10,7 mln. litų
SEB bankas keleivių vežimo bendrovei „Kautra“ suteikė 10,7 mln. litų paskolą. Lėšos bus skirtos transporto parkų Kauno ir Vilniaus regionuose plėtrai – bendrovė pirks daugiau kaip 20 naujų keleivinių autobusų.
„Nors sunkmečiu keleivių vežimo bendrovės susidūrė su iššūkiais, investicijas buvo įšaldžiusios, o plėtrą atidėjo ateičiai, tačiau dabar jau mato naujų verslo galimybių.
Miestų tuštėjimas vasarą didina tarpmiestinio transporto srautus
Prasidedanti vasara užpildo tarpmiestinius autobusus ir traukinius, o vežėjai teigia laukiantys dar šiltesnių orų, kai keleivių banga plūstelės į pajūrį bei priemiesčių sodus. Tačiau jau dabar, esant geresniems orams, keleivių netrūksta – lrt.lt skaitytoja greitajame traukinyje Vilnius-Kaunas teigia sunkiai radusi kur prisėsti.
„Penktadienį vakare vykau po darbo iš Vilniaus į Kauną greituoju traukiniu.
Brangstantis kuras kelia tarpmiestinių autobusų bilietų kainas
Nors degalai kainuoja vis brangiau, bilietų kainos stabiliai laikėsi beveik metus. Per Velykinę savaitę stebėję keleivių srautus, vežėjai teigiamų pokyčių nepastebėjo ir užsimena apie brangesnes keliones jau artimiausiu metu. Tačiau staigaus brangimo keleiviai nepastebės – kainos kils palaipsniui ir ne visų maršrutų.
Keleivių vežimu užsiimančios įmonės jau prieš Velykas nieko gero nežadėjo – vilties, kad kainos nebūtų keliamos, buvo mažai.
REKLAMA
REKLAMA
Degalų kainos asmenines mašinas varo į garažus
Penktadienį Lietuvos degalinėse degalų kainos vėl pašoko iki rekordinių nuo Nepriklausomybės atkūrimo aukštumų - brangiausias A95 benzinas „Statoil“ degalinėse kainavo 5,05 lito už litrą (Lt/l), o dyzelinas - 4,72 Lt/l. Tačiau paradoksas, kad brangiems degalams pradėjus negailestingai tuštinti vairuotojų kišenes, sužibo viltis susigrąžinti klientus pastaraisiais metais nuostoliuose besimurkdančioms viešojo transporto įmonėms.
Kelių naudotojo mokestis išaugs 2-3 kartus
Kol valdančioji koalicija viešai svarstė, kaip apmokestinti gyventojų turimus lengvuosius automobilius, Vyriausybė patyliukais padidino kelių mokestį verslo įmonėms. Kai kurioms – net tris kartus, rašo „Lietuvos rytas“.
Kelių naudotojo mokestis visoms šalies bendrovėms kitąmet išaugs 2-3 kartus. Verslininkai skundžiasi, kad valdžia mokesčius didina be jokių argumentų. Valdininkai atšauna, kad šie mokesčiai mūsų šalyje nedidinti nuo 2006 metų: esą jie mažesni negu daugelyje Europos valstybių.
Pabrango kelionė traukinio maršrutu Vilnius–Kaunas
Pakilo bilieto kaina traukinio maršrutu Vilnius–Kaunas. Trečia klase vietoj 15 Lt teks mokėti 16,30 Lt, antra – vietoj 17 Lt bilietas kainuos 18 Lt.
„Lietuvos geležinkeliai“ tikina, kad kainos nėra pakeltos, o tik sugrąžintos į buvusį lygį. Visai neseniai bilieto kainą kilstelėjusi ir Kauno autobusų kompanija „Kautra“ žada kurį laiką kainų nebekelti.
„Kainos nėra padidėjusios, jos yra atstatytos į buvusį lygį. Kai buvo remontuojamas Kauno tunelis, netekome pakankamai daug keleivių.
Brangti ar nebrangti kelionėms
Nors degalų kainos pasiekė visų laikų rekordą, dauguma keleivių vežėjų trypčioja vietoje ir paslaugų tarifų artimiausiu metu kelti nežada. Vežėjai neslepia – pakėlę tarifus jie praras ir taip negausius klientus, o šito daryti nenorima.
Iš taksi bendrovių pasiryžo viena
Vakar tinklo „Statoil Lietuva“ degalinėse litras benzino kainavo 4,46 lito. Tai naujas visų laikų rekordas Lietuvoje. Tiesa, iš vežėjų benzino kaina rūpi nebent daliai taksi vairuotojų.
Vežėjai ėmė branginti autobusų bilietus
Tarpmiestiniais autobusais važinėjantys keleiviai už paslaugą priversti mokėti daugiau - bilietų kainas pastarosiomis savaitėmis padidino beveik visi šalies vežėjai. Už kelionę iš Vilniaus į Kauną dabar reikia mokėti maždaug 1 litu brangiau.
Vežėjai gerų naujienų nežada. Jeigu degalų kainos dar didės, tarifus vėl teks persvarstyti, rašo „Lietuvos rytas“.
Už litrą dyzelino viena didžiausių Lietuvoje keleivių vežimo bendrovių „Kautra“ šiemet moka 40 centų brangiau negu tuo pat metu pernai.
Keliaujantieji autobusais nusivylė Šengenu
Lietuvai įsiliejus į Šengeno erdvę keliautojams nebereikia gaišti laiko valstybių pasienyje. Tačiau ne visos tarptautiniais maršrutais keleivius vežančios kompanijos planuoja trumpinti kelionių grafiką, remdamasis "Vilniaus diena" skelbia "Vz.lt". Anot dienraščio, nors pasienio užkardų nebeliko, į tarptautinių kelionių tvarkaraščius vis dar tebėra įtrauktas laikas (15–30 min.), skirtas tikrinti asmens dokumentams.
Už tarpmiestines keliones autobusu reiks mokėti daugiau
Skaičiuodami dėl nuolat brangstančių degalų augančias sąnaudas, tarpmiestiniai keleivių vežėjai prakalbo apie būsimą bilietų brangimą. Kai kurios transporto įmonės dėl kainų didėjimo procento apsispręs, kai paaiškės, kiek darbuotojams kels atlyginimus, praneša lrt.lt.„Toks“ generalinis direktorius Arūnas Indrašius sako, kad nuo ateinančių metų pradžios jo vadovaujama įmonė priversta didinti autobusų bilietų kainas dėl dviejų priežasčių.
Valstybė beviltiškai pralaimi kovą su "dušmanais"
Kauno prieigose neseniai įvykusi tragedija parodė, kaip bejėgiškai mūsų valstybė pralaimi kovą su savivaliaujančiais, svetimomis gyvybėmis rizikuojančiais keleivių vežėjais, rašo "Kauno diena". Skubėjo namo Kaip jau rašyta, netoli Rokų susidūrus statybinį krovinį vežusiam automobiliui „Iveco“ su puspriekabe ir lengvajam automobiliui „Ford Scorpio“, žuvo pastarojo vairuotojas ir keleivė. Dar 3 jos bendrakeleiviai buvo sužeisti.
Tarpmiestinės kelionės dar labiau lengvins pinigines
Vežėjai, nelaukdami rugsėjo 1-osios, šią savaitę padidino tarpmiestinių kelionių kainas, rašo "Kauno diena"Prieš tris savaites Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija (VKEKK) patenkino vežėjų prašymą ir kilstelėjo tolimojo susisiekimo maršrutų įkainius. Keleivius vežančioms kompanijoms suteikta teisė maksimalius tarifų dydžius paprasto tipo autobusais padidinti 3 ct, o minkšto tipo autobusais – 4 ct.
"Kautra" pernai uždirbo 1 mln. litų pelno
Didžiausia Lietuvoje keleivių pervežimo bendrovė "Kautra", kurią valdo investicijų bendrovė "Hermis fondų valdymas" (HFV), pernai pasiekė 27,8 mln. litų apyvartą (1,8 proc. daugiau nei 2002 metais) ir uždirbo 1 mln. litų neaudituoto grynojo pelno (33,3 proc.