Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Starkevičių už Ariogalos melioracijos sunaikinima jau seniai pakart reikėjo.
Aš už visas reformas, kad tik būtų įvestas patogumas žmogui (keleiviui). Nebėra maršruto Vilkaviškis-Šiauliai, kuriuo buvo galima įlipus Šakiuose atvažiuoti į Radviliškį. Šiandien, kad atvažiuoti į Radviliškį iš Šakių reikia važiuoti į Kauną, ten laukti 1,5 valandos (nes nėra galimybės be laukimo, du reisai atvyksta ir išvykta tą pačią minutę) ir galų gale po pusę dienos pasiekti vos 150 km per Jurbarką ir apie 200 km per Kauną esantį kelionės tikslą. Tai tik tai kas man aktualu, o kiek dar tokių nepasiekiamų Lietuvos vietovių. Neišlipsim mes iš savų automobilių niekada su tokiu maršrutų planavimu. Taigi keiskit, tvarkykit, darykit, kad tik būtų patogu
Tai, kad kiekviena valdanti partija nori savo bendrapartiečius ir ištikimus partijos narius susodinti į šiltas vietas, tai čia nėra jokia naujiena. Pažvelkite į visų valstybinių įmonių, tarnybų vadovus ir pamatysite, kad visi jais tapo dėka kažkurios partijos. Tikrai niekas vadovais netampa konkurso keliu, čia visi atsiranda kažkieno įtakoti. Valstybės tarnybos konkursas tik akių monijimui. Pažvelkite kas laimi, o laimi beveik visais atvejai iš anksto pasirinktas ar pasiūlytas kandidatas. Tik labai retais atvejais, kai niekas nenori šio darbo dirbti laimi iš gatvės atėjęs žmogus. Tad čia irgi kaip matome veikia lygiai tie patys metodai, kaip ir visuose kituose valstybės organizuojamuose konkursuose. Kodėl į vadovus pretenduoja partijų nariai. Ogi paprasta tiesa ta, kad čia galimi vieši pirkimai, kurių dėka nemažą sandorio pinigų dalis grįžta grynais pačiam vadovui. Kuo didesnė įmonė, kuo daugiau viešų pirkimų, tuo daugiau pinigų yra išgryninama ir nusėda tiek vadovo, tiek ir kitų įmonės atsakingų darbuotojų kišenėse. O ir patys įmonių vadovai savo pavaldinius komplektuodami dažniausiai atsiveda iš savo verslo, savo giminaičius ar draugus. Tai yra susiformuoja patikimą ir tvirtą komandą, paremtą troškimu kiek galima daugiau gauti nelegalių pinigų. Pažiūrėkime kas dirba Kauno miesto savivaldybėje, ogi Matijošaičio giminės, draugai ir Viči įmonės aukšti tarnautojai. Taigi jau akivaizdu ko taip siekiama tokių postų
Dėl konkurencijos tai iš tiesų negali niekas versti atsisakyti dalį darbo vardan konkurentų. Kodėl tai niekas neverčia geležinkelių nevažiuoti kada važiuoja autobusai. Tai visiškai skirtingos sferos. Vieni gali garantuoti didesnį komfortą ir mažesnę kainą (geležinkeliai), o autobusai garantuoja komunikabilumą...
Kur konservai, ten ir smarvė sklinda, kiek tie seni pirdylos gali užsiimti sferomis, eik geriau avių ganyti p, Starkeviciau
@Kauniete
įtarimai ,tik žurnalistai-patys didžiausi sekliai sugeba viską išaiškinti ,nereikia jokių profesionalų .Patys iškelia versijas ,patys sukuria ir atsakymus
@Kauniete
tu,miela ponia užsiimi avininkyste ,ar karbauskiui reikia ?
@tai ar jau
Jau geriau užsiimti avininkyste, negu ozkaninkyste
Briuselio aferos kalafijoru kainos lygio.......mazeikiai,telekomas,bankai,duju laivelis, prichvatizacija įmonių, elektra............
Kaip "netikėta", kur tik konservmėšlas ten ir visokia korupcija, varkės, neskaidrūs dalykėliai
@Darius
nuspėjama ,juk už visokias melagienas atsakyti nereikės,
Kur politikai įsikiša ten lauk aferų, o ypač konservatorių ar laisvieciu
Konservos yra korumpuoti. Na ir kas cia naujo?
@Konservos vagia
visi korupciniai skandalai buvusiųjų
@Konservos vagia
visi korupciniai skandalai krinta ant buvusiųjų
REKLAMA
REKLAMA
Žiežirbos tarp savų dėl autobusų: ministerijos atstovai įtakingą konservatorių įtaria proteguojant vieną verslų