laivo katastrofa
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „laivo katastrofa“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „laivo katastrofa“.
Siaubinga laivo katastrofa Baltijos jūroje, nusinešusi 852 gyvybes: praėjus 30-mečiui vis dar lieka neatsakytų klausimų
1994 m. rugsėjo 28 d. Baltijos jūroje nuskendo laivas „MS Estonia“, katastrofa pražudė 852 žmonių gyvybes. Praėjus trisdešimčiai metų po tragedijos vis dar sklando įvairios sąmokslo teorijos, įtarimai, išlieka neatsakyti klausimai, rašoma „Estonian World“.
1994 m. rugsėjo 28 d. kelionė Baltijos jūroje virto viena didžiausių jūrų katastrofų Europoje, kai nuskendo laivas „MS Estonia“ ir nusinešė net 852 gyvybes.
Laivo kokas vienintelis išliko gyvas dvi paras plūduriavęs apvirtusiame laive
Pustrečios paros įkalintas šaltame vandenyje, kvėpuodamas apvirtusio jūrų vilkiko ertmėje išlikusiu oru, Harrisonas Okene (Harisonas Okenė) manė čia ir mirsiąs. Bet štai tamsą perskrodė žibintuvėlio šviesos pluoštas... Laivo kokas 29-erių H. Okene, dirbo koku vilkike "Jascon-4", kai šis gegužės 26 dieną audringoje jūroje apvirto aukštyn kiliu vandenyne, maždaug už 20 mylių nuo Nigerijos pakrantės, mėgindamas stabilizuoti tanklaivį, kuris buvo užpildomas nafta prie firmos "Chevron" platformos.
Po katastrofos brolis ir sesuo 14 valandų praleido vandenyne
Brolio ir sesers atostogos Karibų salose virto tikru košmaru. Kai laivas nuskendo, jie buvo priversti vandenyne praleisti 14 valandų, rašo newser.com. 30 metų Danas Suski ir jo 39 metų sesuo Kate išplaukė į vandenyną, nedideliu žvejų laiveliu. Vos po kelių valandų, laivas sugedo ir ėmė skęsti. Danas, Kate, laivo kapitonas ir jo padėjėjas šoko į vandenį. Danas ir Kate nusprendė plaukti žemės link, kol pasiekė krantą, jiems prireikė 14 valandų. Tačiau net priplaukus krantą nelaimės nesibaigė.
Dabartiniai laivai – ne saugesni už „Titaniką“ (6)
„Titaniko“ katastrofa, per kurią žuvo apie 1500 žmonių, – toli gražu ne pati didžiausia per visą jūreivystės istoriją nelaimė. Ji tik susilaukė didžiausio atgarsio.
Milijardai laivui
Nors nuo „Titaniko“ katastrofos prabėgę jau 100 metų, ji ir toliau jaudina žmonių širdis. Apie šią katastrofą parašyta ne viena knyga, pastatytas ne vienas filmas. Na o verslininkai dar ir dabar bando iš šios nelaimės pasidaryti pinigų.
Iš laivo „Costa Concordia“ ištraukti dar penkių aukų kūnai
Iš katastrofą patyrusio laivo „Costa Concordia“ ištraukti dar penkių aukų kūnai. Jie buvo rasti praėjusią savaitę pusiau nuskendusiose kruizinio lainerio nuolaužose.
Iki pirmadienio popietės narams pavyko visus kūnus iškelti į vandens paviršių, pranešė Italijos nepaprastųjų situacijų tarnyba. Po laivo katastrofos prie Džiljo salos krantų rasti 30 žmonių palaikai. Du asmenys vis dar laikomi dingusiais.
„Costa Concordia“, kuriame buvo daugiau kaip 4 200 žmonių, sausio 13-ąją rėžėsi į uolą.
Užsisakė kruizą nuskendusiame laive
Britų žurnalistas užsisakė kruizą „Costa Concordia“ laive praėjus dviem dienom po to, kai laivas užplaukė ant seklumos prie Italijos krantų.
Simonas Calderis, laikraščio „The Independent“ kelionių redaktorius, BBC pasakojo internetu 882,7 svarų kainuojantį kruizą „Costa Concordia“ užsisakęs praėjusį sekmadienį.
Jam greitai atsiųsti kelionės dokumentai ir skirta kajutė laive, kuris vis dar pasviręs ir pusiau paniręs, o gelbėtojai ieško dingusių žmonių.
Vanduo nesigaili nei jaunų, nei senų
Lietuva – jūrinė valstybė, tad jūreivių žūtys neišvengiamos. Kasmet uostamiestyje pagerbiami iš jūros negrįžę jūrininkai. Atviroje jūroje jų atminimui į vandenį nuleidžiami gėlių vainikai. Šį kartą mus labiau domina katastrofos, į kurias yra patekę mūsų tautiečiai, ir didesnės nelaimės vidaus vandenyse.
Kam skambėjo varpai?
Įprasta, kad kur nors pasaulyje nuskendus laivui, Londone, Loido draudimo kompanijos centrinėje būstinėje, nuskamba varpas.
Ar žmogus pajėgus įveikti stichiją?
Baltijos jūra nėra labai audringa ir atrodytų, kad ja plaukioti nepavojinga, vis dėlto jos dugne guli ne vienas laivas.
„Akistata“ pabandė paieškoti įdomesnių faktų apie laivų skendimus ir sužinojo tai, kas dar nėra plačiai žinoma ir viešinama. Pasirodo, kad kaip tik Baltijoje įvyko didžiausia per visą jūrininkystės istoriją katastrofa.
Nuskendusį Pietų Korėjos laivą tebegaubia paslaptis
Paslaptingas sprogimas, penktadienį nuskandinęs Pietų Korėjos karinį laivą, padalijo šio korpusą į dvi dalis, - praneša „BBC“.
Šiuo metu abi laivo dalys guli jūros dugne. Narai dėl blogų oro sąlygų kol kas negali jų pasiekti.
Skaičiuojama, kad keturiasdešimt šeši jūreiviai yra dingę be žinios. Gelbėtojų teigimu, mažai tikėtina, kad kas nors pajėgė tris dienas išgyventi stingdančiame vandenyje.
„Cheonan“ laivo sprogimo priežastis išlieka neaiški.