dyzelinis variklis
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „dyzelinis variklis“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „dyzelinis variklis“.
Lietuvių automobilio idealas – ekonomiškas dyzelinu varomas sedanas
Rinkdamiesi naują automobilį, Lietuvos gyventojai daugiausiai dėmesio skirtų perkamos transporto priemonės ekonomiškumui. Per pastaruosius kelerius metus išaugo mūsų šalies vairuotojų reikalavimai automobilio kainai, gamintojo atstovo ir serviso reputacijai
Ar inovacijos išgelbės seną britų markę?
Britų superautomobilių gamintojas „TVR“ ruošia naują modelį. Jei tikėti gana skurdžia informacija, tai bus dyzeliniu varikliu ar hibridine jėgaine komplektuojamas superautomobilis.
„Mercedes“ Paryžiuje parodys dyzelinį „SLS AMG“
Paryžiaus automobilių parodoje „Mercedes-Benz“ ruošiasi parodyti dyzelinę superautomobilio „SLS AMG GT“ versiją. Štutgarto oficiozai to dar nepatvirtino, tačiau šią žinią automobilių žurnalistų bendruomenei atskleidė patikimi šaltiniai iš vokiečių kompanijos.
Tiesa, dyzelinis superautomobilis bus pristatomas tik kaip prototipas, o ne priešserijinis egzempliorius. Tai reiškia, kad bent jau artimiausiu metu vokiečiai dyzelinio superautomobilio gamybos neplanuoja.
„Maserati“ imituos kilmingo variklio garsą
Jau 2014 metais rinkoje turėtų pasirodyti „Maserati“ visureigis „Kubang“. Tai bus pirmas šios italų kompanijos automobilis su dyzeliniu varikliu, todėl „Maserati“ specialistai jau dabar kuria sistemą, kuri simuliuos kilmingą motoro garsą. Skamba tai kaip šiokia tokia kvailystė, tačiau „Maserati“ visuomet garsėjo tobulu variklio garsu, todėl italai nenori, kad pirmas kompanijos istorijoje dyzelis nuviltų pirkėjų klausą.
Ridos neskaičiuojantys dyzelinių automobilių vairuotojai „švaisto pinigus“
Daugelis dyzelinių automobilių vairuotojų nenuvažiuodami pakankamai didelio atstumo tam, kad galėtų pasinaudoti tokių variklių teikiamais privalumais, skelbia naujas Didžiojoje Britanijoje atliktas tyrimas.
Degalų kainoms siekiant rekordines aukštumas žmonės suskubo pirkti brangesnius dyzelinius modelius tam, kad mažiau išleistų jų eksploatacijai.
Apžiūros centruose – automobilių grūstys
Centrinėje sostinės techninės apžiūros stotyje šeštadieniais, o kartais ir darbo dienomis nusidriekia šimtametrinės eilės. Įtakos tam turi ir pasikeitusi dyzelinių automobilių patikros tvarka, ir vairuotojų sąmoningumo trūkumas.
Tikrinasi chaotiškai
Lentvario g. 7 esanti Vilniaus centrinė techninės apžiūros stotis balandį sulaukia ypatingo vairuotojų antplūdžio. Per dieną čia patikrinama vidutiniškai 820 transporto priemonių. Ypač dideli srautai susidaro šeštadieniais.
„Volkswagen Up!“ variklių gamoje bus ir taupus dyzelis
Jau žinoma, kad kompaktiško automobilio „Volkswagen Up!“ variklių gamoje atsiras 800 kubinių centimetrų darbo tūrio dviejų cilindrų dyzelinis motoras. Šiuo varikliu su „Up!“ serijos automobiliais pasidalins jau 2013 metais serijiniu tapsiantis taupusis „Volkswagen“ modelis „XL1“.
Šiuo metu „Volkswagen Up!“ komplektuojamas tik su vienu trijų cilindrų litriniu benzininiu varikliu. Tiesa, yra keli šio motoro galios ir kuro variantai.
„Opel Insignia“ gaus galingą dyzelinį motorą
2012 m. sausio mėnesį „Opel“ dyzelinių variklių gamą vainikuos naujas „BiTurbo“ agregatas. 2.0 l CDTI ne tik išvysto 143 kW/195 AG galią ir 400 Nm sukamąjį momentą, bet dabar pasižymi ir taupumu – degalų sąnaudos yra 4.9 l/100 km (tarša – 129 g/km CO2). „Insignia BiTurbo“ variklis leidžia 100 km/h greitį išvystyti per 8.7 sekundes, o maksimalus greitis siekia 230 km/h.
Keturių cilindrų „common rail“ variklis su dviguba turbinų sistema, turi du režimus.
„Lancer Evolution“ bus hibridinis?
Bekompromisių automobilių gerbėjai, skaitydami šias eilutes turėtų atsisėsti ir įkvėpti daugiau oro. Automobilių pasaulyje plinta žinia, kad kitos kartos „Mitsubishi Lancer Evolution“ bus su dyzeliniu varikliu. Maža to, tai dar bus ir hibridinis automobilis.
Tai ne iš piršto laužta prielaida – apie būsimą „Mitsubishi Lancer Evolution“ britų žurnalo kolektyvui atviravo pats „Mitsubishi Motors“ prezidentas Osamu Masuko. Jis patvirtino, kad būsimas ekstremalus koncerno automobilis bus hibridinis.
Lietuvoje pasirodys taupus ir draugiškesnis gamtai „Jaguar“
„Jaguar“ atstovas Lietuvoje spalio viduryje pristatys atnaujintą „Jaguar XF“. Automobilis dabar išsiskiria vyresnįjį brolį XJ primenančia elegantiška išvaizda, naujausiomis technologijomis ir itin taupiu dyzeliniu varikliu.
„Jaguar XF“ bus galima užsisakyti su naujos kartos turbodyzeliniu keturių cilindrų 2,2 litro darbinio tūrio AJ-i4D varikliu.
REKLAMA
REKLAMA
Nauji laikai ir papročiai pagal „Mercedes-Benz“
Koks turi būti dviejų vietų nedidelis sportiškas „Mercedes-Benz“. Solidžiai veržlus, klasikinės komponuotės ir su... dyzelinu varomu varikliu. Būtent toks yra „Mercedes-Benz SLK 250 CDI“.
Prieš kokius dvidešimt metų toks automobilis atrodytų kaip šventvagystė ir išsityčiojimas iš tokio kilmingo žanro tradicijų. Tačiau keičiasi laikai, keičiasi ir papročiai. Ko gi ne, juk automobilio charakteristikos tikrai viliojančios.
„Renault“ sukūrė naują taupesnį dyzelinį motorą
„Renault" dyzelinių motorų gamoje pagaliau pasirodė naujas technologiškas motoras – firmos inžinieriai sukūrė visiškai naują variklį, kurį pavadino „Energy dCi 130“.
Tai 1.6/130 AG/320 Nm dyzelinis motoras, pasižymintis techninėmis naujovėmis, pavyzdžiui, degalus padedančia taupyti „Start-Stop" sistema.
Naujoji „širdutė„, anot prancūzų, bus gerokai ekonomiškesnė ir mažiau terš gamtą. Kol kas naujasis motoras bus montuojamas į „Scenic“ ir „Megane“ automobilius.
Padidinto pravažumo „Peugeot 508 RXH“ bus hibridinis
„Peugeot“ išslaptino pirmas oficialias „Peugeot 508 RXH“ fotografijas ir dalį techninės informacijos.
Automobilis pasižymės ne tik didesne prošvaisa ir visų ratų pavara, bet ir hibridine jėgaine. Dviejų litrų darbo tūrio dyzelinis variklis suks priekinės ašies ratus, o elektros motoras darbuosis automobilio galinėje ašyje. Bendras variklių galingumas sieks 200 a.g.
Žadama, kad šis padidinto pravažumo hibridas bus prabangiausias „Peugeot 508“ serijos modifikacijų gamoje.
Dyzelinis pūkelis
„Audi“ reklamos specialistai mestelėjo televizijoms dar vieną reklaminį filmuką. Jame užfiksuota visai ne kokia nors serijinė naujovė, o lenktynių trasoms skirtas bolidas. Tiesiog taip reklamuojamos pažangios „Audi“ technologijos.
Trumpame filmuke galima užmesti akį į lenktyninį „Audi R18 TDI“. Tai 3,7 litro darbo tūrio V6 tipo dyzeliniu varikliu varomas monstras. Sunkiuoju kuru mintantis variklis pasiekia maždaug 575 a.g. jėgą. Motoras maždaug 25 proc.
„Renault“ pradėjo gaminti naują draugišką aplinkai variklį
Kleone pradedamas gaminti naujas „Renault“ variklis – dyzelinis „Energy dCi 130“ (R9M tipas).
Aljanso variklis bus montuojamas Europos rinkai skirtuose vidutinės klasės (C segmento) „Renault“ ir „Nissan“ automobiliuose. Kalbant apie „Renault“ modelius, variklis bus pirmiausia montuojamas „Scenic“ ir „Megane“ modeliuose.
1,6 l 130 AG naujasis variklis įsiterpia tarp dCi 110 (dar žinomo kaip 1,5 dCi ar K9K) ir 180 AG dCi 150 (taip pat žinomo kaip 2.0 dCi ar M9R) variklių.
„Audi“ bando dyzelinę „raketą“
Yra tokia labai įdomi „Audi R18 LMP1". Turbūt patikėsite, kad ji neturi nieko bendro su mūsų kraštuose populiariais „Audi A4“ ar „A6“. Tai lenktynėms skirtas bolidas, darbo įrankis jį preciziškai valdyti mokantiems profesionalams.
„Audi R18 LMP1„ nėra absoliučiai naujas projektas. Tačiau „Audi Motorsport“ vadovas dr. Wolfgang Ullrich patvirtino, kad šiais metais automobilis yra aprūpintas visiškai nauju 3,7 litro darbo tūrio V6 tipo „TDI“ varikliu.
Pasirodys dyzelinė „Porsche Panamera“?
Dar prieš kelis metus šie žodžiai būtų nuskambėję kaip eretiko kliedesiai, tačiau visai tikėtina, kad Ženevos automobilių parodoje „Porsche“ parodys dyzelinę didžiulio hečbeko „Panamera“ versiją. Be viso to pavasarį Šveicarijoje turėtų debiutuoti ir „Panamera“ su hibridine jėgaine.
Oficialiai šių žinių „Porsche“ dar nepatvirtino.
Pigioji „Tata Nano“ bus ir su dyzeliniu varikliu
Indų „Tata Motors“ nusprendė didinti pigiausio pasaulio automobilio „Tata Nano“ modifikacijų gamą. Taip indų kompanija tikisi padidinti susidomėjimą „Nano“ modeliu, nes praėjusių metų pabaigoje jo perkamumas ženkliai krito.
Jau netrukus bus ir dyzelinė „Tata Nano“ versija. „The Times of India“ rašė, kad remiantis „Tata“ žmonėmis, automobilis bus komplektuojamas visiškai nauju 0,6 ar 0,7 litro darbo tūrio turbodyzeliu.
„Porsche Panamera“ bus gaminama ir su dyzeliniu varikliu
Sportiškas „Porsche“ penkiaduris hečbekas „Panamera“ kitais metais pasirodys ir su dyzeliniu varikliu. Dar prieš dešimtmetį tokia žinia būtų sudrebinusi automobilių pasaulį, tačiau dabar „Porsche“ dyzelizacija atrodo nors ir keistai, tačiau visai natūraliai.
Bazinis „Porsche Cajun“ bus dyzelinis!
Daugeliui jau žinoma, kad vokiečių elitinių automobilių gamintojas „Porsche“ ruošiasi pasauliui pasiūlyti antrą „parketinį“ visureigį. Suvilioti „Cayenne“ modelio sėkmės vokiečiai ryžosi kurti mažesnį ir kuklesnį „Porsche Cajun“.
Kolegos iš britų leidinio „Autoexpress“ šią savaitę paskelbė iš kažkur nugvelbtus šios naujienos eskizus ir papasakojo apie intriguojančias technines smulkmenas.
Pats greičiausias pasaulyje dyzelinis automobilis
„JCB DIESELMAX" kompanija iki tol garsėjusi kaip traktorių ir autokrautuvų gamintoja, 2006 m. pagarsėjo ir kaip pagaminusi greičiausią dyzelinį bolidą.
Tuo metu galiojusį greičio rekordą 526,027 km/h jie pagerino labai ženkliai. Po dviejų važiavimų į dvi skirtingas puses, buvo nustatytas naujas greičio rekordas 563,418 km/h.
Tai tikrai fantastiškas greitis dyzeliniam automobiliui.