Jau žinoma, kad kompaktiško automobilio „Volkswagen Up!“ variklių gamoje atsiras 800 kubinių centimetrų darbo tūrio dviejų cilindrų dyzelinis motoras. Šiuo varikliu su „Up!“ serijos automobiliais pasidalins jau 2013 metais serijiniu tapsiantis taupusis „Volkswagen“ modelis „XL1“.
Šiuo metu „Volkswagen Up!“ komplektuojamas tik su vienu trijų cilindrų litriniu benzininiu varikliu. Tiesa, yra keli šio motoro galios ir kuro variantai. Galima rinktis 60 ir 75 a.g. benzinines versijas, o taip pat 68 a.g. modifikaciją, kuri cilindruose degina gamtines dujas. Tačiau Europos rinkose itin populiarūs dyzeliniai motorai, todėl jau netrukus pasirodys automobilio versija su kompaktišku ir taupiu dyzeliniu varikliu.
Dyzelinio „0,8TDI“ variklio galia sieks 48 a.g. Aptakiame ir itin lengvame koncepte „XL1“ šis motoras tenkinosi 1 litru dyzelino šimtui kilometrų. Palyginus su taupiuoju „XL1“, kompaktiško „Up!“ aerodinamika yra artimesnė plytai, tačiau čia galima tikėtis bent kokių 2 litrų šimtui kilometrų kelio „apetito“. Tiesa, tai tik spėlionė, nes jokios oficialios informacijos apie būsimą modelį nėra.