Jau 2014 metais rinkoje turėtų pasirodyti „Maserati“ visureigis „Kubang“. Tai bus pirmas šios italų kompanijos automobilis su dyzeliniu varikliu, todėl „Maserati“ specialistai jau dabar kuria sistemą, kuri simuliuos kilmingą motoro garsą. Skamba tai kaip šiokia tokia kvailystė, tačiau „Maserati“ visuomet garsėjo tobulu variklio garsu, todėl italai nenori, kad pirmas kompanijos istorijoje dyzelis nuviltų pirkėjų klausą.
Kaip užsiminė „Masserati“ viceprezidentas Roberto Corradi, dyzelinio „Kubang“ motoro skambesį kompanijos specialistai „išgrynins“ pasitelkę automobilio garso sistemą. Būtent automobilio garso sistemos garsiakalbiai skleis trūkstamus dažnius, todėl automobilio vairuotojo neerzins neiitin kilmingas dyzelinio motoro garsas. Beje, tokį patį sprendimai naudojo ir bavarai įgarsindami naujausio „BMW M5“ salono erdvę – ten taip pat kilmingas ,motoro garsas formuojamas pasitelkiant į pagalbą automobilio garso sistemos garsiakalbius.
Roberto Corradi neatskleidė, koks dyzelinis motoras įsikurs po „Maserati Kubang“ variklio dangčiu. Tačiau dauguma Europos automobilių žurnalistų kaip susitarę teigia, kad tai bus puikiai visiems žinomas 237 a.g. V6, kuris dabar montuojamas į dyzelines „Jeep Grand Cherokee“ versijas.