• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

JAV žiniasklaidos milžinė „Walt Disney“ pranešė uždrausianti greitojo maisto reklamas savo televizijos, radijo ir interneto programose, skelbia BBC. Bendrovė, kuriai taip pat priklauso žymūs pramogų parkai, teigė įvedanti naujus mitybos standartus, siekiant kovoti su didėjančia amerikiečių problema - vaikų nutukimu.

JAV žiniasklaidos milžinė „Walt Disney“ pranešė uždrausianti greitojo maisto reklamas savo televizijos, radijo ir interneto programose, skelbia BBC. Bendrovė, kuriai taip pat priklauso žymūs pramogų parkai, teigė įvedanti naujus mitybos standartus, siekiant kovoti su didėjančia amerikiečių problema - vaikų nutukimu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tačiau ši iniciatyva neįsigalios iki 2015 metų. Be kita ko, daug priklausys nuo to, kaip kompanija „Walt Disney“ apibrėžia greitąjį maistą, sakė korespondentai.

REKLAMA

Greitojo maisto ir saldžių gaiviųjų gėrimų gamintojai kasmet išleidžia apie 1 mlrd. JAV dolerių reklamoms, skirtoms vaikams iki 12 metų. Bendrovės teigimu, daugiau nei 600 kalorijų turintys gaminiai nebebus reklamuojami.

Pirmoji šalies dama Michelle Obama, kuri aktyviai dalyvauja su vaikų nutukimu kovojančiose kampanijose, pasveikino šią iniciatyvą.

Neseniai atlikti tyrimai parodė, kad beveik kas trečias amerikiečių vaikas turi antsvorį ar yra nutukęs.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų