Socialinėje reklamoje – iššūkis savimi nepasitikinčioms moterims
Kompanija „Dove“ pristatė naują socialinę kampaniją, pavadintą „#ChooseBeautiful“, paskatinusią moteris iš naujo įvertinti save. San Paule, San Franciske, Šanchajuje ir Londone dailiosios lyties atstovės galėjo pasirinkti pro kuriuo užrašu, „Graži“ ar „Vidutinišika“, padailintas duris įžengti į prekybos centrą. Jeigu į šį eksperimentą būtumėte įtraukta ir jūs, kurias duris pasirinktumėte?
Kompanija „Dove“ pristatė naują socialinę kampaniją, pavadintą „#ChooseBeautiful“, paskatinusią moteris iš naujo įvertinti save. San Paule, San Franciske, Šanchajuje ir Londone dailiosios lyties atstovės galėjo pasirinkti pro kuriuo užrašu, „Graži“ ar „Vidutinišika“, padailintas duris įžengti į prekybos centrą. Jeigu į šį eksperimentą būtumėte įtraukta ir jūs, kurias duris pasirinktumėte?