dove
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „dove“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „dove“.
Socialinėje reklamoje – iššūkis savimi nepasitikinčioms moterims
Kompanija „Dove“ pristatė naują socialinę kampaniją, pavadintą „#ChooseBeautiful“, paskatinusią moteris iš naujo įvertinti save. San Paule, San Franciske, Šanchajuje ir Londone dailiosios lyties atstovės galėjo pasirinkti pro kuriuo užrašu, „Graži“ ar „Vidutinišika“, padailintas duris įžengti į prekybos centrą.
Elektrinasi plaukai! Ką daryti?
Šaltuoju metu sezonu ypatingai nukenčia oda ir plaukai - oda sausėja, šerpetoja, o plaukai ima silpnėti, tampa mažiau paslankūs ir stipriai elektrinasi. „Plaukų elektrinimasis atsiranda tada, kai padidėja natūralus plaukų elektrostatinis krūvis, o tai dažniausiai nutinka žiemą. Deja, dėl šios problemos kaltas ne vien šaltas ir darganotas oras.
Provokuojantis eksperimentas įrodė, kad grožis yra sąmonės būsena
Pirmaujantis asmens higienos prekių ženklas „Dove“ Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV) atliko unikalų eksperimentą, kuris įrodė, kad moters grožis yra ne kas kita, kaip jos pačios sąmonės būsena. Penkiolika dienų trukusiame eksperimente, kodiniu pavadinimu „Dove“ grožio pleistras, dalyvavo penkios moterys. Apie šio eksperimento eigą ir rezultatus „Dove“ ką tik paskelbė neilgą dokumentinį filmą tuo pačiu pavadinimu, prieinamą visiems interneto vartotojams.
Metų skaitomiausieji: daugiausia dėmesio sulaukusios verslo naujienos
Skaitomiausi straipsniai 2013-aisiais – intriguojantys, stebinantys arba šokiruojantys. Labiausiai skaitytojus domino neįtikėtinos paprastų žmonių sėkmės ir praturtėjimo istorijos, taip pat interneto sensacijos bei, žinoma, turtingiausių lietuvių piniginės storis.
Jaudinantis ir pribloškiantis „Dove“ projektas tapo interneto sensacija
Kiekvienas grožį supranta savaip. Tačiau šiais laikais, kai išvaizda dažnai yra sureikšminama labiau nei kitos asmeninės žmogaus savybės, dauguma žmonių linkę save nuvertinti. Žinoma, lyginant save su žurnalų puslapiuose švytinčiais modeliais, savo išvaizdoje galima rasti ne vieną trūkumą. Tačiau pamirštama, kad tikrasis grožis – tai kiekvieno individualumas, o gražiausi bruožai – pasitikėjimas savimi, šypsena veide ir šiluma akyse.
3 žingsniai, padėsiantys išvengti plaukų galiukų skilinėjimo
Intensyvaus plaukų formavimo priemonių ar oro sąlygų chemiškai pažeisti plaukai gali vėl tapti švytintys ir gyvybingi. Unikali formulė švelnina ir glotnina jūsų plaukus. Vos po 3 kartų pastebėsite iki 80 proc. mažiau skilinėjančių galiukų. „DOVE SPLIT ENDS RESCUE“ priemonės, sukurtos naudojant pažangią technologiją, leidžia turėti sveikus ir gražius plaukus. 3 žingsniai iki gražių plaukų: 1. „DOVE SPLIT ENDS RESCUE“ šampūnas valo ir maitina jūsų plaukus bei suteikia jiems sveiko žvilgesio.
„Dove“ kosmetiniuose šveitikliuose esantys plastiko grūdeliai kelia pavojų
Kompanija „Unilever“, gaminanti vazeliną, „Axe“ dezodorantą ir „Dove“ muilą bei kitus higienos produktus, iki 2015 metų žada atsisakyti plastiko, kurį naudoja šveičiamojoje kosmetikoje, rašo businessinsider.com.
Pasirodo, dauguma pramoniniu būdu gaminamų šveitiklių (angl. – scrubs) ir šveičiamųjų muilų ar skystų prausklių yra papildyti plastikiniais arba poletileno granulėmis.
TOP 10: geriausios „virusinės” reklamos
Portalas ,,Business Insider" pristato dešimt ,,virusinių“ reklamų, kurios internetu jau apskriejo milijonus žmonių. Panašu, kad tokiems siužetams sėkmę garantuoja humoro, proto, įkvėpimo, siurprizo ir pasisekimo mišinys.
VW, ,,Piano Stairs" – 13 173 232 peržiūros
Prekės ženklas: VW
VW naudoja vaizdo reportažą, kad parodytų tai, ką kompanija vadina ,,Linksmumo teorija", mintis, kad žmonės pasirinks tą alternatyvą, kuri jiems sukels daugiau linksmumo.
„Geriečiai“ ir balta spalva
Du psichologai aiškinosi, kodėl dauguma žmonių yra linkę baltą spalvą susieti su gėriu, o juodą – su blogiu.
Balta ir juoda spalvos moralinę prasmę įgijo gerokai anksčiau, nei žmoniją paveikė šiuolaikinė „Holivudinė“ kultūra. Išties, kai kurie mokslininkai mano, jog šiandieninis pasąmoninis tamsių ir nuodėmingų polinkių suvokimas savo šaknimis siejasi su iš praeities atkeliavusia nešvaros ir infekcijų baime.
Keičiasi grožio standartai?
Gera būti jaunoms ir lieknoms, bet ką daryti toms, kurios šių kriterijų neatitinka? Pristatome Jums 8 drąsių moterų pavyzdžius, kurios metė iššūkį nusistovėjusiems grožio standartams.
Jos įrodė, kad tikrasis grožis slypi sugebėjime priimti ir mylėti save su visais trūkumais, kuriuos kartais galima paversti netgi privalumais.
1. Lizze Miller, 20 m.
Šios nuotraukos dėka 20-metė amerikietė Lizzie Miller tapo tikra žvaigžde.
REKLAMA
REKLAMA
Lieknos manekenės reklamose nepadeda parduoti produktų
Australijos „Queensland“ universiteto atliktas tyrimas parodė, kad įvairius drabužius reklamuojantys super ploni modeliai nepadeda parduoti prekės – žmonėms reklamose labiau patinka matyti į save panašius modelius.
Universiteto mokslininkė sukūrė seriją reklamų, kuriose reklamuojamas apatinis trikotažas. Kiekvienoje reklamoje produktus reklamuoja itin liekna bei šiek tiek apkūnesnė mergina.
Apklausus 400 jaunų merginų, paaiškėjo, kad jos neteikia pirmenybės nė vienai reklamai.
Grožio ataka: reklama mergaites padaro nelaimingas
12 metų amžiaus mergaitės vidutiniškai jau yra matę 77 500 reklamų. Ar dėl to jos tampa laimingesnės? Ne, liudija bendrovės „Dove“ finansuoto tyrimo rezultatai. Na, o „Dove“ iš šio fakto pasidarė reklamą, rašo britų dienraštis „The Independent“ . Kol statistiškai vidutinė mergaitė sulaukia 12 metų, jos imlus protas jau būna susidūręs su daugiau nei 77 tūkstančiais reklaminių skelbimų, tvirtinama praėjusią savaitę paskelbto tarptautinio tyrimo išvadose.