Norėdama į tai atkreipti dėmesį kosmetikos kompanija „Dove“ 2004 metais pradėjo reklamos kampaniją, kurios projektais stengėsi moterims parodyti, kad visos yra savotiškai gražios, jei tik yra laimingos.
Paskutinis „Dove“ projektas „Dove Real Beauty Sketches“, prasidėjęs šių metų balandžio mėnesį, itin jausmingas ir paliečiantis giliausias širdies kerteles.
Vaizdo klipe piešiami moterų portretai pagal jų pačių savęs apibūdinimus. Kone visos labiausiai pabrėžia savo trūkumus, o ne privalumus. Tuomet piešiamas kiekvienos moters portretas pagal kito žmogaus apibūdinimą. Tuomet paaiškėja, kad kitas žmogus pirmiausia mato tai, kas gražu, patrauklu.
Labiausiai jaudinanti vaizdo klipo atomazga, kai moterims parodomi abu portretai. Tuomet tampa akivaizdu, kad visos yra gražesnės nei pačios apie save mano...
Netrukus buvo sukurta didelės sėkmės sulaukusios reklamos versija vyrams. Tačiau šį kartą rezultatas buvo priešingas – vyrai buvo gerokai geresnės nuomonės apie save.
Ne vienas „Dove“ projektas sulaukė įvairių reklamos festivalių apdovanojimų ir įvertinimų. „Dove Real Beauty Sketches“ vaizdo klipai svetainėje „Youtube“ jau peržiūrėti daugiau nei 30 mln. kartų.