Pasigirdus kalboms, jog žymiausios Lietuvos blondinės „Olialia pupytės“ nori pirkti salą, šiuo faktu susidomėjo ir užsienio žiniasklaida. Neseniai britų radijas BBC pristatė reportažą, skirtą seksualiųjų lietuvaičių sėkmei pristatyti.
Kompanija „Olialia“ dar tik nedrąsiai kalba apie galimybę nusipirkti vieną iš Maldyvų salų, esančių Indijos vandenyne. Planuose – SPA, pramogų centrai, klubai. Visas aptarnaujantis personalas – tik seksualios blondinės, o poilsiautojus į šią salą skraidintų specialios oro linijos.
BBC dėmesį patraukė būtent šie grandioziniai planai. Pristatome jums britų radijo reportažo santrauką:
Marilyn Monroe nebuvo vienintelė blondinė, kuri sugebėjo pasinaudoti bukos blondinės įvaizdžiu. Lietuvių kompanija „Olialia“ ir seksualių merginų gvardija nusprendė pasinaudoti savo išvaizda. Jų planuose - savo vardo poilsiavietė Maldyvų salose.
Kompanija, įkurta ir valdoma vien tik šviesiaplaukių merginų, jau kuria produktus 55 skirtingiems sektoriams, nuo kompiuterių detalių iki pop muzikos. Kiekvienam jų parduoti panaudojamas seksualiųjų blondinių įvaizdis.
„Olialia“ atstovai tikina šiemet padvigubinsiantys pelną iki 26 mln. litų per metus.
Kompanijos generalinė direktorė Giedrė Pukienė tikino, jog jų verslo sėkmės turėtų nutrinti nusistovėjusias klišes apie šviesiaplaukes. „Mūsų merginos yra ne tik gržios, bet ir protingos, turi išsilavinimus ir trokšta ką nors gyvenime svarbaus nuveikti – jos turi puikių verslo idėjų“.
Kalbinta vieno Latvijos leidinio žurnalistė tikino, jog „seksualumas – gerai parduodama prekė. Ir šiuo įvaizdžiu norima ne įrodyti blondinių intelekto pranašumą, tiesiog pasinaudoti jų patrauklia išvaizda. Esu įsitikinusi, jog ir Maldyvuose joms pasiseks.“
BBC žurnalistas pastebėjo, jog „blondinių bumas“ sparčiai auga Baltijos šalyse. Latvijoje jau buvo rengiamas dvi dienas trukęs šviesiaplaukių festivalis.