giedrė pukienė
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „giedrė pukienė“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „giedrė pukienė“.
„Virgin“ verslo imperijos paveldėtoją sudomino Lietuvos blondinės
Garsaus milijardieriaus ir koncerno „Virgin“ savininko Ričardo Brensono sūnaus Semo įmonė „Current Sponge“ nutarė sukurti filmą apie Lietuvos blondinių verslo imperiją „Olialia“. Dokumentinis filmas apie taip, kaip Lietuvoje išaugo ir suklestėjo „Olialia“ blondinių verslas taps didelio televizijos šou preliudija. Naujoji televizijos laida, kurią planuoja transliuoti didžiausi Didžiosios Britanijos kanalai, pasakos apie tai, kaip Lietuvos šviesiaplaukės merginos Maldyvuose statys blondinių salą.
Blondinių sala bus pristatyta nekilnojamo turto magnatams
Kovo 8 dieną „Olialia Group“, įtakingiausių šalies verslininkų ir pramogų pasaulio atstovų delegacija išvyks į didžiausią pasaulyje nekilnojamojo turto projektų parodą MIPIM 2011, kur pristatys blondinių salos Maldyvuose projektą.
„Olialia Group“ meta iššūkį milijardieriui R. Bransonui
Lietuvos kompanijos „Olialia Group“ užsakymu žinomas šalies architektas Valerijus Starkovskis jau parengė prabangaus blondinių kurorto projektą. Statybos prasidės per ateinančius kelerius metus, o kurorto atidarymą švęsti tikimasi 2015 metais.
„Mūsų kompanijos delegacija lankėsi Maldyvų salose, kur atrinko tris salas, labiausiai tinkančias blondinių kurortui.
„Olialia pupytėmis“ susidomėjo BBC
Pasigirdus kalboms, jog žymiausios Lietuvos blondinės „Olialia pupytės“ nori pirkti salą, šiuo faktu susidomėjo ir užsienio žiniasklaida. Neseniai britų radijas BBC pristatė reportažą, skirtą seksualiųjų lietuvaičių sėkmei pristatyti.
Kompanija „Olialia“ dar tik nedrąsiai kalba apie galimybę nusipirkti vieną iš Maldyvų salų, esančių Indijos vandenyne. Planuose – SPA, pramogų centrai, klubai.
Maldyvuose atsiras „Olialia“ blondinių sala?
Maldyvuose greitu metu gali atsirasti „Olialia“ prekės ženklo, kuriai vadovauja Giedrė Pukienė, blondinių sala, - praneša „lenta.ru“.
Šioje saloje planuojama pastatyti naujus viešbučius, pasilinksminimo ir spa centrus. Aptarnaujančiame personale, kaip žinia, galėtų dirbti tik šviesiapūkės merginos. Jas į šią salą atskraidintų specialios oro linijos.
G.Pukienė portalą „lenta.ru“ patikino, kad šiuo metu su vienos iš Maldyvų salos savininku vyksta derybos.
Oksana Pikul: kuo daugiau burbuliukų, tuo didesnė krūtinė
„Olialia“ komanda visai netikėtai atskleidė tikrąją Oksanos Pikul krūtinės padidėjimo paslaptį. Ji paprasta: kuo daugiau burbuliukų, tuo didesnė krūtinė.
Ir jokio skausmo, jokių nepatogumų, jokių išankstinių planavimų. O svarbiausia - greitas ir įspūdingas rezultatas!
Seksualiausi burbuliukai pasaulyje pristato naują pakuotę. Nuo šiol „Olialia Cola“ galėsite įsigyti 1,5 litro talpos buteliuose.
„Olialia“ įžengė ir į aksesuarų rinką
Šiuo metu sparčiausiai besivystantis lietuviškas prekės ženklas „Olialia“ kelia koją ir į dar vieną rinką – papuošalų. Bendradarbiaudami su aksesuarais prekiaujančiu parduotuvių „Baltic Hair“ tinklu jie pristato naująją liniją – „Olialia“ aksesuarai.
Ją šiuo metu sudaro kristalais žaižaruojančios apyrankės, auskarai, segės, kaklo papuošalai, diržai bei telefono dirželiai, visi jie yra puošti „Olialia“ ženklu.
„Olialia“ žengia į aksesuarų rinką
Sparčiai besivystantis lietuviškas prekės ženklas "Olialia" kelia koją ir į dar vieną rinką - papuošalų. Bendradarbiaudami su aksesuarais prekiaujančiu parduotuvių "Baltic Hair" tinklu jie pristato naująją liniją - "Olialia" aksesuarai.
Ją šiuo metu sudaro kristalais žaižaruojančios apyrankės, auskarai, segės, kaklo papuošalai, diržai bei telefono dirželiai, visi jie yra puošti "Olialia" ženklu.
Parduota beveik trečdalis milijono „Olialia Cola“ skardinių
„Olialia“ prekinio ženklo nealkoholinis gaivusis gėrimas „Olialia Cola“ šalies rinkoje startavo itin sėkmingai. Per pirmąjį „Olialia Cola“ prekybos mėnesį parduota net 300 tūkst. šio gėrimo skardinių.
„Prognozavome nemenką pirkėjų susidomėjimą naujuoju gėrimu rinkoje, tačiau dabartiniai rezultatai pranoko visus lūkesčius. Galime teigti, kad tik per mėnesį „Olialia Cola“ gėrimo paragavo bene kas dešimtas Lietuvos gyventojas“, - sako „Olialia“ projekto vadovė Giedrė Pukienė.
„Pastogės“ pajamos augo daugiau kaip 1,6 karto
Praėjusiais metais atsinaujinusio bei dizainą pakeitusio dienraščio „Respublika“ priedo „Pastogė“, skirto besidomintiems būstu ir nekilnojamuoju turtu, pajamos pirmąjį šių metų pusmetį buvo daugiau kaip 1,6 karto didesnės nei atitinkamu laikotarpiu pernai.
2007 m. sausį – birželį antradieniais leidžiamo priedo „Pastogė“ reklaminės pajamos siekė daugiau kaip 563 tūkst. litų, o šiais metais jos išaugo 64,5 proc. ir pasiekė 926 tūkst. litų.
REKLAMA
REKLAMA