„Olialia“ prekinio ženklo nealkoholinis gaivusis gėrimas „Olialia Cola“ šalies rinkoje startavo itin sėkmingai. Per pirmąjį „Olialia Cola“ prekybos mėnesį parduota net 300 tūkst. šio gėrimo skardinių.
„Prognozavome nemenką pirkėjų susidomėjimą naujuoju gėrimu rinkoje, tačiau dabartiniai rezultatai pranoko visus lūkesčius. Galime teigti, kad tik per mėnesį „Olialia Cola“ gėrimo paragavo bene kas dešimtas Lietuvos gyventojas“, - sako „Olialia“ projekto vadovė Giedrė Pukienė.
Anot G. Pukienės, toks sėkmingas „Olialia Cola“ debiutas rinkoje bei teigiami pirkėjų įvertinimai, įrodo, jog Lietuvos gamintojai yra pajėgūs rinkai pristatyti aukštos kokybės produktus, kurie sugeba konkuruoti ir su žymiausių pasaulio prekinių ženklų produkcija.
„Dauguma paragavusių „Olialia Cola“ gėrimo įvertino jį už itin gaivų ir švelnų skonį, o kai kurie pirkėjai netikėjo, jog tokį kokybišką produktą galima pagaminti Lietuvoje, tad džiaugiuosi, jog tokiu sėkmingu naujojo „Olialia“ produkto startu žengėme tvirtą žingsnį laužydami dabartinius stereotipus, jog lietuviškas produktas negali būti kokybiškas“, - teigia „Olialia“ projekto vadovė.
Gaiviuoju „Olialia Cola“ gėrimu prekiauja dauguma didžiųjų Lietuvos prekybos tinklų ir
nepriklausomų parduotuvių, gėrimas platinamas ir per HOREKA kanalą.
Be gaiviojo gėrimo „Olialia Cola“, „Olialia“ prekiniu ženklu pažymėti ir tokie produktai bei paslaugos, kaip „Olialia pizza“, portalas „Olialia.lt”, „Olialia Maestro” banko-nuolaidų kortelė” „Olialia party”, „Olialia Limo” ir „Olialia computers”, netrukus bus pristatyta ir šio vardo grožio klinika.