• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vis daugiau jaunų žmonių prieš tęsdami mokslus aukštojoje mokykloje padaro metų pertrauką, bet viena vietoje nenustygstanti aštuoniolikmetė tą nuobodų ir mažai veiklos turintį periodą nusprendė išnaudoti kurdama batus ir juos pardavinėdama „Facebook“ tinklalapyje.

29

Vis daugiau jaunų žmonių prieš tęsdami mokslus aukštojoje mokykloje padaro metų pertrauką, bet viena vietoje nenustygstanti aštuoniolikmetė tą nuobodų ir mažai veiklos turintį periodą nusprendė išnaudoti kurdama batus ir juos pardavinėdama „Facebook“ tinklalapyje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Viskas prasidėjo tuomet, kai kitame socialiniame tinkle Sidnėjuje gyvenanti Argylica Conditsis (24) pamatė batų porą.

REKLAMA

„Internete ieškojau, kur galėčiau juos įsigyti, bet taip nieko ir neradau. Tad nusprendžiau nusipirkti paprastus forma panašius batus ir pati juos papuošti. Gatvėje mane stabdydavo žmonės ir klausdavo, kur juos pirkau. Viena draugė paprašė jai padaryti tokius pačius, tad taip viskas ir prasidėjo“, - pasakojo mergina.

REKLAMA
REKLAMA

Sukūrusi prekės ženklą „Babyboo“ ji pradėjo pardavinėti batus. Vos per kelis mėnesius merginos gaminius pamėgo 100 tūkst. žmonių.

„Tuo metu kaip tik pradėjau mokslus universitete kur studijavau grafinį dizainą, tačiau batai buvo mano tikroji aistra. Turėjau priimti sprendimą ar likti universitete, ar išplėsti savo verslą. Studijų nutraukimas – geriausias mano žingsnis gyvenime“, - sakė ji.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Babyboo Fashion“ šiuo metu kuria ir parduoda ne tik batus, bet ir drabužius bei aksesuarus. Išaugus jos verslui, Argylicai prireikė papildomų rankų, tad pirmiausia į pagalbą atėjo jos jaunesnis brolis Williamas (21), kuris pasekė sesers pėdomis ir taip pat metė mokslus.

REKLAMA

„Jo vaidmuo čia labai svarbus. Jis atsakingas už rinkodarą ir valdymą. Kartu mes – labai gera komanda. Šiuo metu iš viso įmonėje nuolatos dirba 12 stilistų, dizainerių, rinkodaros specialistų ir fotografų. Esame labai užsiėmę“, - sakė Argylica.

Būtent ši kompanija sukūrė hitu tapusią ir iškart krūtinę pakeliančią liemenėlę.

„Vos tik įkėliau vaizdo įrašą į „Facebook“ tinklą, jis greitai išpopuliarėjo, o peržiūrų skaičius jau siekia beveik 15 mln. Žinojau, kad tai taps pagrindine mūsų preke. Kai tiek laiko praleidi šioje srityje, supranti, dėl ko kompleksuoja moterys ir kas joms kelia daugiausia problemų. Jaučiau, kad tai bus naudinga ne tik toms, kurios man siuntė žinutes sakydamos, jog sunku rasti tinkamą liemenėlę, kurią galėtų dėvėti po prigludusiais marškinėliais“, - sakė moteris.

REKLAMA

Argylicos tikslas – išskirtinių aksesuarų dėka moterims suteikti galios, bet teigė, jog sprendimas mesti mokslus universitete jai nuolat primenamas ir prikaišiojamas. Moteris, visiems neigiamą nuomonę turintiems asmenims nori įrodyti, kad jie klydo.

„Nesakau, kad buvo lengva. Kiekviena kelionė yra kažkuo tai sudėtinga, bet kai verslo pasaulyje pamatau į mane kreivai žiūrinčius žmones, ypač dėl to, jog esu moteris, ir sakančius, kad man kažkas nepavyks, tai mane tik dar labiau motyvuoja stengtis ir judėti į priekį. Myliu savo darbą ir nesvarbu, kad kartais tampa sunku“, - pasakojo Argylica.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Prekinis ženklas, kuris rinkoje oficialiai pasirodė 2013-iais, šiais metais „Instagram“ socialiniame tinkle tikisi sulaukti 700 tūkst. gerbėjų. Bet, Argylicos teigimu, moteris nenori būti įsukta į greitos mados tinklą.

„Greitai išparduodami kūriniai yra pagrindinės stiliaus detalės. Įžengiant į kambarį norisi, jog visų akys būtų į tave ir klaustų, kur pirkai tokius drabužius. Štai ką norime pasiūlyti savo klientams“, - sakė moteris.

REKLAMA

„Babyboo“ šiuo metu yra panaši į kitus Australijos prekinius ženklus, pavyzdžiui, „Pappermayo“, „Tigermist“, Sabo Skirt“. Jo tikslas yra pasitraukti iš trumpalaikių madų kūrėjų rato ir merginoms pasiūlyti išskirtinius drabužius, o rinka tai, pasirodo, mėgsta.

„Šiais metais išaugome beveik 300 procentų. Pasakysiu paprasčiau. Savo metinį atlyginimą paverčiau mėnesiniu. Didžiuojuosi tuo, kaip toli nuėjome ir taip, mes planuojame užkariauti pasaulį“, - pasakojo Argylica.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų