• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vasario mėnesį buvo patvirtinta, kad per Valentino dieną, būdamas 97 metų, mirė italų šokolado gamintojas ir „Nutella“ kūrėjas Francesco Rivella.

Vasario mėnesį buvo patvirtinta, kad per Valentino dieną, būdamas 97 metų, mirė italų šokolado gamintojas ir „Nutella“ kūrėjas Francesco Rivella.

REKLAMA

Žinia, kad tokio kultinio skanėsto tėvas mirė dieną, kuri įprastai siejama su šokolado dovanojimu ir gavimu, privertė susimąstyti daugelį cukraus mėgėjų, rašoma ladbible.com.

Paaiškėjo, kad daugybė žmonių galvojo apie tą patį. Kodėl „Nutella“ logotipe raidė „N“ yra juodos spalvos, kai likusi logotipo dalis yra raudona?

Netrukus po Rivellos mirties internete vėl pasipylė klausimai apie užrašą, o vienas iš atsakymų į 97-erių metų senolio mirtį socialinėje žiniasklaidoje skambėjo taip: „O, ne! Norėjau jo paklausti, kodėl „N“ raidė yra juoda“.

Smalsumas dėl šio stilistinio sprendimo taip pat nėra naujiena: „TikTok“ paieškoje suradus „Nutella“, pasirodė dešimtys žmonių, kurie sutrikę žvelgė į savo šokoladinio tepinio indelius.

REKLAMA
REKLAMA

Kodėl „N“ raidė yra juoda?

Visų šių sumišusių sielų laimei, Rivella nesinešė šios paslapties į kapą, nes sprendimas buvo priimtas siekiant išvengti galimų problemų dėl prekės ženklo (pagal „Startuptalky“ ir „Logos World“).

REKLAMA

Kai 1964 m. Rivella kartu su „Ferrero“ dinastijos įkūrėjo sūnumi Michele Ferrero sukūrė kreminę lazdyno riešutų užtepėlę, iš pradžių ji vadinosi „Supercrema gianduja“, o paskui virto mums visiems žinoma ir mėgstama „Nutella“.

Pasak „Food Non-Fiction“, staigus prekės ženklo pavadinimo pakeitimas įvyko Italijoje pasikeitus maisto produktų rinkodarą reglamentuojantiems teisės aktams. Naujuoju įstatymu buvo uždrausta prekių ženkluose vartoti tokius žodžius kaip „super“, nes manoma, kad tai gali klaidinti pirkėjus.

REKLAMA
REKLAMA

Tuomet jie pasirinko „Nutella“ – tai žodžio „riešutas“ ir itališko žodžio „ella“, reiškiančio saldumynus, derinys, kuris tiksliai apibūdina produkto turinį.

Tačiau netrukus jie susidūrė su kita kliūtimi, kai reikėjo parinkti puikaus išradimo pavadinimą. Tuo metu, kai reikėjo įregistruoti savo pervadinto skanėsto prekių ženklą, buvo įregistruotas kitas „Nutella“ prekių ženklas, užrašytas visa raudona spalva.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Užuot grįžę prie braižymo lentos, jie pakeitė pirmosios raidės spalvą iš raudonos į juodą – ir visa kita jau istorija.

Nuo to laiko ši ikoninė spalvų schema buvo pritaikyta keliuose kituose patronuojančios bendrovės „Ferrero“ prekių ženkluose, o „Kinder“ logotipas taip pat yra tokios pačios spalvos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų