Portalo tv3.lt skaitytoja Rugilė pasakojo, kad socialiniuose tinkluose ypač „Tiktok“ Dubajaus šokoladas šiuo metu vienas populiariausių ir dažniausiai gaminamų desertų.
„Nors šokolado galima įsigyti daugelyje parduotuvių, kai kur už plytelę pardavėjai prašo 30–50 eurų, nusprendžiau jį pasigaminti pati. Tačiau ingredientų paieška taip pat užtruko, paaiškėjo, kad ne aš viena nusprendžiau šį desertą pasigaminti“, – pasakojo Rugilė.
Išpopuliarėjo užsienyje
Specializuoto saldumynų prekybos tinklo „Candy Pop“ bendraįkūrėjas ir grupės vadovas Dovydas Juškys komentavo, kad daugeliui Dubajaus šokoladas labai skanus.
„Švelni pieniško šokolado struktūra dera su pistacijų kremu ir traškiais „knafeh“ sluoksniais – plonyte filo tešla, kuri paprastai naudojama Artimųjų Rytų desertams“, – šokolado sudėtį apibūdino D. Juškys.
Jis atkreipė dėmesį, kad šokoladas pirmiausia išpopuliarėjo užsienyje.
„Socialiniuose tinkluose žmonės masiškai dalijasi įvairiausiomis apžvalgomis, net nuomonės formuotojai be jokio atlygio kuria turinį apie Dubajaus šokoladą, renka rekordines peržiūras ir dar labiau didina jo populiarumą“, – pasakojo prekybos tinklo vadovas.
Už plytelę šokolado prašo ir 50 eurų
Anot D. Juškio, tai ir lėmė, kad šokoladas atkeliavo ir į Lietuvos parduotuves.
„Yra sakančių, kad šio šokolado fenomeną sukūrė prabangos iliuzija – šokoladas iš Dubajaus, jį labai sunku gauti, plytelė nemažai kainuoja. Tokią sėkmę iš dalies lėmė ir išties išskirtinis deserto skonis bei tekstūra.
Vis dėlto, yra ir niekam nežinomas faktorius „X“, kuris sukelia tokius globalius reiškinius, tačiau mes renkamės pernelyg nesureikšminti ir tiesiog jungtis į žaidimą“, – sakė D. Juškys.
„Candy Pop“ parduotuvėje Dubajaus šokolado plytelė kainuoja nuo 3,49 euro iki 12 eurų.
Tuo metu internetinėje parduotuvėje 220 g plytelė Dubajaus šokolado atsieis jau 16 eurų.
O skelbimų portale Skelbiu.lt vienas pardavėjas tikina, kad prekiauja tikruoju Dubajaus šokoladu, kurį iš ten ir veža. Todėl už 200 g. plytelę prašo net 50 eurų.
Socialinių tinklų įtaką
Marketingo ekspertas Linas Šimonis pastebėjo, kad labai dažnai žmonės ieško kažko naujo, neįprasto, kitokio ar egzotiško.
„Daug tokių dalykų žmonės parsiveža iš užsienio. Jeigu prieš 30 metų egzotika buvo pelėsinis sūris, alyvuogės, dabar ja tapo Dubajaus šokoladas“, – sakė marketingo ekspertas.
Jis atkreipė dėmesį, kad didelę įtaką daro socialiniai tinklai.
„Dauguma gyventojų ten praleidžia nemažai laiko. Jie stebi kitus žmones ir nori nuo jų neatsilikti. Žmonės linkę tapatintis vieni su kitais.
Jeigu populiarus žmogus rado įdomų dalyką ir juo pasidalijo socialiniuose tinkluose, sekėjai bandys neatsilikti“, – pastebėjo L. Šimonis.
Tačiau jis pastebėjo, kad tie dalykai, kurie staiga išpopuliarėja labai greitai ir nuslopsta.
„Gali būti, kad po metų Dubajaus šokoladas nebebus toks populiarus ir niekas jo neprisimins“, – sakė L. Šimonis.