Paieškos gigantė „Google“ nusprendė nutraukti savo projekto „Lively“ finansavimą ir uždaryti šį virtualųjį pasaulį. Startavęs vos birželio mėnesį, jis turėjo būti rimtas konkurentas „Second Life“. Tačiau nei vartotojams, nei reklamos užsakovams taip neatrodė.
Anot vienos didžiausių pasaulyje tyrimų bendrovės „Nielsen“, šis „Google“ projektas buvo pernelyg „nišinis“, todėl nebuvo įtraukiamas į jos sąrašus. Pernelyg siauras vartotojų ratas ir buvo pagrindinė priežastis, dėl ko „Lively“ nesuviliojo ir reklamos užsakovų.
Pasak „Google“, bendrovė nuo pat pradžių stengėsi sukurti internautams kuo geresnes virtualaus bendravimo sąlygas, o „Lively“ turėjo prie to dar labiau prisidėti. „Tačiau kuriant tokius novatoriškus projektus būtina suprasti, kad ne visi jie pasiseks ir tinkamai įvertinti galimą riziką, ką ir padarėme nuspręsdami jo atsisakyti“, - sakė bendrovės atstovas.
Ar „Google“ kurs naują virtualų pasaulį, kol kas sunku pasakyti, tačiau bendrovė prie „Lively“ dirbusios komandos neatleidžia – žmonės dirbs prie kitų įmonės projektų.