• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Garsaus milijardieriaus ir koncerno „Virgin“ savininko Ričardo Brensono sūnaus Semo įmonė „Current Sponge“ nutarė sukurti filmą apie Lietuvos blondinių verslo imperiją „Olialia“. Dokumentinis filmas apie taip, kaip Lietuvoje išaugo ir suklestėjo „Olialia“ blondinių verslas taps didelio televizijos šou preliudija. Naujoji televizijos laida, kurią planuoja transliuoti didžiausi Didžiosios Britanijos kanalai, pasakos apie tai, kaip Lietuvos šviesiaplaukės merginos Maldyvuose statys blondinių salą.

REKLAMA
REKLAMA

Praėjusį savaitgalį Semo Brensono įmonės „Current Sponge“ atstovai lankėsi Lietuvoje, kur nufilmavo „Olialia“ lenktynių komandą, dalyvavusią „Omnitel 1000 km“ varžybose Palangoje, „Olialia pupyčių“ koncertą, „Olialia“ vakarėlį viename iš klubų. Visi šie kadrai taps dokumentinio filmo apie blondinių „Olialia“ verslo plėtrą Lietuvoje.

REKLAMA

"Mes esame sužavėti Lietuvos blondinių verslo pasiekimais. Jūsų merginų sukurta verslo imperija „Olialia“ verta pasaulio žiniasklaidos dėmesio, todėl planuojame rodyti kiekvieną „Olialia“ blondinių salos Maldyvuose įgyvendinimo etapą“, - sako „Current Sponge“ prodiuserė Louisa Edwards. Anot jos, dokumentinio filmo ir televizijos šou apie „Olialia“ blondinių pasiekimus kūryboje aktyviai dalyvauja asmeniškai Semas Brensonas. Jis pakerėtas „Olialia“ verslo imperijos rezultatais ir su malonumu tapo vienu iš blondinių salos Maldyvuose projekto partnerių.

REKLAMA
REKLAMA

„Man patinka iššūkiai ir neįtikėtinos idėjos, kurios gali sudrebinti pasaulį ir būti įdomios plačiai auditorijai, todėl nutarėme prisijungti prie blondinių salos projekto ir kartu su „Olialia“ kurti televizijos šou apie šį unikalų kurortą“, - sako „Current Sponge“ savininkas Semas Brensonas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Olialia“ prabangaus blondinių kurorto projektą parengė žinomas Lietuvos architektas Valerijus Starkovskis. Pagal kurorto projektą, blondinių sala savo forma primins aukštakulnį.

„Šioje saloje bus keletas viešbučių (pradinis planas - 61 vila, vėliau jų skaičius pasieks 500), daug viešbučių, naktinis klubas, grožio centras, SPA procedūros, harmonijos ir psichologijos centras, prieplauka jachtoms, promenadas, prekybos centras, sraigtasparnių nusileidimo aikštelė. Visi pastatai atspindės blondinių pasaulėžiūrą ir dvasią. Viešbučių, restoranų ir paslaugų centrų paslaugas teiks pačios žinomiausios pasaulio kompanijos, paraiškas pradėsime priėminėti jau artimiausiu metu“, - sakė „Olialia“ vadovė Giedrė Pukienė.

REKLAMA

Artimiausiu metu bus skelbiamas pasaulinis konkursas į blondinių salos vadovo postą.

„Šiuo metu baigiame formuluoti konkurso sąlygas, dalyvauti jame galės bet kurios pasaulio šalies gyventojas“, - teigia „Olialia“ atstovė. Remiantis kurorto koncepcija, visas aptarnaujantis personalas bus tik blondinės ir blondinai. Anot G. Pukienės, turistus į blondinių salą skraidins oro bendrovė „Olialia Sky Airlines“, kurios stiuardesės, striuardai ir pilotai taip pat bus tik blondinai.

REKLAMA

Prieš kelis metus Lietuvos blondinių judėjimas sukūrė prekės ženklą „Olialia“ ir per trumpą laiką pasiekė stulbinančių rezultatų - „Olialia“ prekės ženklą, veikiantį net 81 verslo sektoriuje, šiai dienai žino 81,8 proc. visos Lietuvos gyventojų (tai nustatyta atlikus viešosios nuomonės tyrimą). Geriausiai „Olialia“ žino jaunimas ir vidutinio amžiaus lietuviai. 20-29 metų amžiaus grupėje šis prekės ženklas pažįstamas net 99,3 proc. respondentų, 30-39 metų amžiaus grupėje - 89,7 proc. apklausoje dalyvavusiųjų.

Šiandien Lietuvos blondinių prekės ženklas „Olialia“ plėtoja verslą net 81 sektoriuje Pavyzdžiui, nekilnojamojo turto prekyboje, papuošalų ir aksesuarų, kompiuterių gamyboje, maisto produktų gamyboje, leidyboje, modelių, koncertų organizavimo agentūrose. Lietuvoje populiarumą išsikovojo pop grupė „Olialia pupytės“, picerijų tinklas „Olialia Pizza“, pramoginis-informacinis internetinis tinklalapis „Olialia.lt“, nuolaidų kortelė "Olialia Maestro“. „Olialia“ teikia automobilių ir jachtų nuomos paslaugas, šiuo ženklu pavadinta plastinės chirurgijos klinika, siuvami drabužiai ir gaminami tekstilės gaminiai, veikia parfumerijos ir kosmetikos parduotuvės ir kita.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų